"Zastanawiałbym się nad Trybunałem Stanu dla Jarosława Kaczyńskiego".

Data: 2010-10-12 23:52:00
Autor: MH
"Zastanawiałbym się nad Trybunałem Stanu dla Jarosława Kaczyńskiego".
[ciach]

Trybunał Stanu ??!!  A niby na jakiej podstawie ?! Wszak facio nie sprawuje
obecnie żadnych funkcji , które to pozwalałyby gościa sądzić przed Trybuną !!
No chyba że chodzi o lata 2005-2007 ??  Ale wówczas chłopina chyba nie
narozrabiał tyle co dziś , no i chyba wówczas jedeny demokratyczny Trybunał (rok
2007) powiedział mu : WY-PIER-DA-LAJ !! A dzisiaj pod Trybunał Stanu ?! Ocipiałeś , czy co ?!  Do Tworek z gościem dla dobra Jego i Jegochwalców !!
I dla Świętego Spokoju !!

MH

--

"Zastanawiałbym się nad Trybunałem Stanu dla Jarosława Kaczyńskiego".