Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?

Data: 2017-09-29 13:39:44
Autor: boukun
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
- Pani Barbara Piotrowicz zajmuje stanowisko prokuratora Prokuratury Rejonowej w Krośnie od 15 września 2016 r. Pobiera wynagrodzenie zasadnicze określone w ustawie Prawo o prokuraturze oraz rozporządzeniu Rady Ministrów, tj. 2,05 podstawy ustalenia wynagrodzenia zasadniczego prokuratora, czyli 4019,08 zł - informuje "Super Express" Wiesława Basak, zastępca prokuratora okręgowego w Krośnie. Barbara Piotrowicz zarabia dzięki temu 8,2 tys. zł. miesięcznie, co daje roczną kwotę 98,8 tys. zł.

Kontrowersyjną kwestią jest to, że swoje stanowisko objęła bez żadnego konkursu. Wszystko dzięki Bogdanowi Święczkowskiemu, który jest prokuratorem krajowym. Powołaniem córki posła bez konkursu tłumaczy przepisem, który mówi, że możliwe jest obsadzenie wolnego stanowiska kandydatem, który sprawował będzie urząd prokuratora po raz pierwszy w "szczególnie uzasadnionych przypadkach" - czytamy w "Super Expressie".

- Spełniłam wymogi formalne. A dlaczego wybrano mnie? Nie wiem, może nie było innych kandydatów, proszę zapytać o to w Prokuraturze Generalnej - mówiła portalowi Krosno24.pl córka Piotrowicza.

Opozycja zarzuca posłowi PiS nepotyzm i wprost mówi, że musiał pomóc córce w otrzymaniu stanowiska prokuratora w Prokuraturze Rejonowej w Krośnie. Bez konkursu powołał ją sam Zbigniew Ziobro.

Teraz k... my - reaktywacja. Nepotyzm w PiS

Przed objęciem stanowiska, Barbara Piotrowicz była lokalnym adwokatem. Akt powołania do prokuratury odebrała z rąk Bogdana Święczkowskiego, Prokuratora Krajowego, I Zastępcy Prokuratora Generalnego Zbigniewa Ziobry.

- Jej nominacja może zastanawiać. Była adwokatem, prowadziła swoją kancelarię. I gdy postanawia zostać prokuratorem, udaje się jej to bez większych problemów. Tymczasem bardzo wielu młodych ludzi z ukończoną aplikacją prokuratorską nie ma szans na pracę w prokuraturze. Wielu młodych adwokatów i radców też chciałoby przejść do prokuratury i im się to nie udaje - opowiada rzeszowskiej "Gazecie Wyborczej" Mirosław Nowak, przewodniczący podkarpackich struktur Nowoczesnej.

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/stanislaw-piotrowicz-pieniadze-tata,61,0,2370877.html

walery
2017-09-29 13:30
Dojna zmiana trzyma się mocno.

Suweren
2017-09-29 13:25
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?

Data: 2017-09-29 06:30:38
Autor: Zenek Kapelinder
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
Mysla dokladnie to samo co jeszcze niedawno mysleli wyborcy PO jak nie wiedzieli o stratach na vacie od przemycanego paliwa. Poza tym nie trzeba sie w calosci zgadzac z pisem zeby na niego glosowac. Nie bylem wyborca pisu ale jak by wybory byly za dwa dni to bym na pis glosowal. Dla mnie wazne jest stanowisko pisu do europejskiej polityki przyjmowania imigrantow z Afryki. Reszta ma drugorzedne znaczenie. Dla kogos innego wazne bedzie 500 na dziecko i tez bedzie glosowal za pisem nie zastanawiajac sie czy wojna o sady ma sens.

Data: 2017-09-29 20:24:57
Autor: z
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
Mysla dokladnie to samo co jeszcze niedawno mysleli wyborcy PO jak nie wiedzieli o stratach na vacie od przemycanego paliwa.

Tak przy okazji.
Unijne biurwy właśnie chcą powołać unijną prokuraturę czy tam policje do sprawy wyłudzania vatu.

Pis coś tam marudzi że miałaby za dużą władzę ale sam fakt że oszołomskie pokrzykiwania znajdują posłuch w kręgach elyt...

toż to koniec świata :-)

Data: 2017-09-29 07:57:44
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 29 września 2017 13:39:47 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

A tu na dokładkę:

http://bielskobiala.wyborcza.pl/bielskobiala/7,88025,22185921,corka-wiceministra-szweda-na-wysokim-stanowisku-w-bielskim-sadzie.html

Data: 2017-09-30 06:28:31
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:ea01a57a-6336-4f06-9d13-6c6db7c487f7googlegroups.com...
A tu na dokładkę:

http://bielskobiala.wyborcza.pl/bielskobiala/7,88025,22185921,corka-wiceministra-szweda-na-wysokim-stanowisku-w-bielskim-sadzie.html

No proszę! Za 100 tys rocznie. Ile zarabia popierający PiS nauczyciel, pielęgniarka, pracownik naukowy? Dojna zmiana!  Komunisci i złodzieje!

CL

Data: 2017-09-29 14:19:09
Autor: Presidente de San Escobar
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Suweren
2017-09-29 13:25
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?

Nic nie myślą :DDDD Trafne Doldowe Podwójne V są zajęte mocniejszym wypinaniem
tyłka :DDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-29 16:25:09
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:oqlbe1$jbj$1gioia.aioe.org...
[...]

Ależ mi pieniądze! Misiewicz brał 50 kawałków miesięcznie za pierdzenie w stołek.

CL

Data: 2017-09-29 17:05:58
Autor: Presidente de San Escobar
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

Ależ mi pieniądze! Misiewicz brał 50 kawałków miesięcznie za pierdzenie w stołek.

Ja stawiam, że wypinał tyłek tak jak Trefne Doldowe Podwójniaki :DDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-29 19:10:59
Autor: Lepudruk
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:2aosscl597fr5vmq8247966ck1rrisriv84ax.com...

--

Chłopczyk zatrudnił się w PiS kiedy miał 17 lat. Zrobił karierę. Jaką każdy
wie! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-09-29 14:20:03
Autor: Zenek Kapelinder
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
Z litosci nie spytam kto za Balcerowiczem nosil teczke i na jakie fuchy potem sie zalapal. Ani o wnuczke Millera nie spytam co robila w sejmie jak robila za tlo peowcow jak wywiadu udzielali. Zawsze sa jacys misiewicze.

Data: 2017-10-07 14:00:37
Autor: Budzik
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Ale mowisz to dlatego, iz uwazasz, ze to powinno przestać oburzac?

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Data: 2017-10-07 08:08:01
Autor: Zenek Kapelinder
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
nie. Dalem przeciwwage.

Data: 2017-10-07 16:00:38
Autor: Budzik
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

nie. Dalem przeciwwage.

Czyli ze co? Twoim zdaniem pod wzgledem korupcji obecni tak samo zli jak wszyscy poprzedni?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Data: 2017-10-07 11:13:16
Autor: Zenek Kapelinder
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
Jeszcze nie. Wladza demoralizuje po pewnym czasie.

Data: 2017-10-07 19:00:52
Autor: Budzik
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Jeszcze nie. Wladza demoralizuje po pewnym czasie.

Jak to po pewnym czasie.
Przeciez odnosiłes sie do aktualnych sytuacji a nie do przyszłych...?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-10-07 12:15:52
Autor: Zenek Kapelinder
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
Nie interesuje mnie co sobie wymyslasz.

Data: 2017-10-07 20:18:55
Autor: Budzik
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nie interesuje mnie co sobie wymyslasz.
ROTFL
Zenku, przeciez podajac przeciwwage odnosiłes sie do przykładu Misiewicza.

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2017-10-07 14:09:48
Autor: Zenek Kapelinder
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
Nie interesuje mnie Twoj tok rozumowania.

Data: 2017-10-07 22:00:37
Autor: Budzik
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nie interesuje mnie Twoj tok rozumowania.

Ale mnie interesuje twoj i chciałbym go poznać, jeżeli jest jakis ciąg przczynowo skutkowy który mogłby doprowadzić do takiego argumentowania jak przeprowadziłes w tych kilku postach.
Bo inaczej jedyne co mi przychodzi do głowy to puenta pod tytułem: pierdolisz a chyba nie o to chodzi w dyskusji...? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2017-10-07 17:11:53
Autor: Zenek Kapelinder
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
Nie pasuje nie czytaj.

Data: 2017-10-08 03:11:43
Autor: Zenek Kapelinder
Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?
Znajdz piosenke Mlynarskiego Wy sie ludzie wojta nie bojta,  chyba taki ma tytul. A jak ma podobny to wyszukiwarka tez znajdzie. W niej w sposob zabawny jest opisane to co umiesciles w stopce o dyktaturze i demokracji. Na swiecie codziennie masz przyklady ze to co wymuslil Platon jest ponadczasowe. Przy okazji przy wladzy pojawiaja sie dziwni ludzie. Daja przedstawicielom wlady dupy, nosza za nimi teczki. Nie biora udzialu w rzadzeniu ale kreca przy okazji dla siebie lody. Misiewicze to nie wynalazek pisu. Oni byli zawsze.

Data: 2017-10-08 11:00:37
Autor: Budzik
[...]

Oczywiście dobór stopek jest przypadkowy - to program losuje...

[...]

OK, ale mowisz misiewicze a jednoczesnie twierdzisz, ze obecna władza *jeszcze* misiewiczow nie wyprodukowała...
Przypominam o czym jest dyskusja - nie o tym, czy władza korumpuje (do tego mnie nie przekonuj) tylko czy obecna władza jest lepsza od poprzedniej w tym aspekcie.
Twierdzisz, ze *jeszcze* tak, a jednak zjawisko nazywasz misiewiczami.
I tylko o ten brak konsekwencji pytam, bo nie rozumiem, jakie własciwie jest twoje zdanie.
Czy rzeczywiscie twierdzisz, ze *jeszcze* jest ok, czy po prostu zwisa ci to i masz to w dupie bo wszystkim u ciebie rzadzi tak naprawde strach przed tym, ze poprzedni rzad chciał 10.000 uchodzców przyjac do Polski i boisz sie ze nastepny mogłby taki gest wykonac. Wiec wolisz ten który mowi jasno NIE a takie poboczne kwestie sa pomijalne.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2017-09-29 19:43:16
Autor: Trefniś
W dniu .09.2017 o 19:10 Lepudruk <ananim@dwarfs.org> pisze:

[...]

Odezwał się kurdupel z pizdą zamiast twarzy.
Fuj, ciota i mineciarz!

--
Trefniś

Data: 2017-09-29 22:07:18
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Ja stawiam, że wypinał tyłek tak jak Trefne Doldowe Podwójniaki :DDDDDDDd

Odezwał się kurdupel z pizdą zamiast twarzy.
Fuj, ciota i mineciarz!

Ale ciebie boli dymanko :DDD Nie nerwuj się, wypnij oba pośladki :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-29 22:13:42
Autor: Trefniś
W dniu .09.2017 o 22:07 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

Fuj, ciota i mineciarz!

Ale ciebie boli dymanko :DDD Nie nerwuj się, wypnij oba pośladki  :DDDDDDDDDd

Jedni walili cię w odbyt, drudzy w pizdę, którą masz zamiast twarzy.
Wy tak macie wszyscy, czy ktoś wreszcie zmądrzeje?
Bo PiS nie może rządzić aż wymrze cała rasa ciot.

--
Trefniś

Data: 2017-09-30 06:30:08
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y7cfs4cwmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
> [...]

Wy tak macie wszyscy, czy ktoś wreszcie zmądrzeje?
Bo PiS nie może rządzić aż wymrze cała rasa ciot.

Gościu, ciebie trzeba zamknąć w szpitalu dla obłąkanych zboczków!

CL

Data: 2017-10-01 11:52:15
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

Wy tak macie wszyscy, czy ktoś wreszcie zmądrzeje?
Bo PiS nie może rządzić aż wymrze cała rasa ciot.

Żyłki ci pękają od dymania ciebie z każdej strony :DDDDDDDD
Nawet ucho masz "zajęte" :DDDDDDDDDDDDD
Pozdrów tego który aktualnie stoi za tobą :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Zastanawiam się , co teraz myślą wyborcy pis ?