Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Data: 2009-07-16 11:30:51
Autor: Antenka
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..
Płodne to cholerstwo, że aż co¶, troll jeden! Zróbcie co¶ z nim!

Antenka

P.s. Niczego nie sugeruję... ;-), żeby potem nie było...no wiecie, że
Antenka z Łazarza chciała, by zmienił stan skupienia :D

Data: 2009-07-16 20:58:52
Autor: Tzva Adonai
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..
P.s. Niczego nie sugeruję... ;-), żeby potem nie było...no wiecie, że
Antenka z Łazarza chciała, by zmienił stan skupienia :D

Kiedy po raz ostatni uprawiała¶ seks?...

Data: 2009-07-16 12:27:20
Autor: Antenka
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie. .
Kiedy po raz ostatni uprawiała¶ seks?...

Mój Ukochny wła¶nie zasn±ł po upojnym kochaniu...jest taki słodki, ale
długo nie po¶pi - nie pozwolę mu na to :DDD

Antenka

Data: 2009-07-16 21:32:56
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Mój Ukochny wła¶nie zasn±ł po upojnym kochaniu...jest taki słodki, ale
długo nie po¶pi - nie pozwolę mu na to :DDD

Wymienisz baterie? ;-))

Przemek
--

Dziwię się, że na tej ¶więtej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wyst±pił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie parti± - sugerował.

Data: 2009-07-16 12:39:02
Autor: Antenka
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie. .
Wymienisz baterie? ;-))

Czy mam go obudzić? Ma chłopiec krzepę - jak cię dorwie jeste¶
trup! :) No ale sam się o to prosisz...

Antenka

Data: 2009-07-16 21:56:37
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Czy mam go obudzić? Ma chłopiec krzepę - jak cię dorwie jeste¶
trup! :) No ale sam się o to prosisz...

Chodzi na Duracell?

Przemek

Data: 2009-07-16 22:00:26
Autor: Piotr
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..
Dnia Thu, 16 Jul 2009 21:56:37 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

Chodzi na Duracell?

Hehh, a twój Przemku na jakich chodzi? Widzę, że dużo wiesz o
zasilaniu wibratorów.
Piotr

Data: 2009-07-16 22:17:54
Autor: raff
napisał(a):
Chodzi na Duracell?

Hehh, a twój Przemku na jakich chodzi? Widzę, że dużo wiesz o
zasilaniu wibratorów.

Jacek uzywa takiej:
http://www.silvia.pl/image_func.php?img=gfx/fd9814c5befcfae349283582c66a9316.jpg&lang=pl&prod_id=716

Nie stac go na ci±gł± wymiane baterii.

R.

Data: 2009-07-16 13:23:03
Autor: Antenka
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie. .
Ja, naturlich i trzepie pianę hehe. Raffaelo, o Tzvelku zapomniałe¶

Antenka

Data: 2009-07-16 22:29:17
Autor: raff
Antenka pisze:
Ja, naturlich i trzepie pianę hehe. Raffaelo, o Tzvelku zapomniałe¶

Gdziezbym o Bilyku zapomnial:
http://www.silvia.pl/image_func.php?img=gfx/5b7303428e398b4d8c7666ca99392cad.jpg&lang=pl&prod_id=717

R.

Data: 2009-07-16 22:26:41
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:17:54 +0200, raff napisał(a):

Jacek uzywa takiej:
http://www.silvia.pl/image_func.php?img=gfx/fd9814c5befcfae349283582c66a9316.jpg&lang=pl&prod_id=716

Nie stac go na ci±gł± wymiane baterii.

Hm, to i wałkun powinien mieć na wyposażeniu garkotłuka.
Bracia tuberianie(8), he, he
Piotr

Data: 2009-07-16 13:29:32
Autor: Antenka
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie. .
Wałkoń, zwany garkotłukiem powinien mieć  za karę gar do łba
przyspawany za to,  że mu się robić nie chce!  ;-)

Antenka

Data: 2009-07-16 22:36:18
Autor: boukun
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:580968d7-0dd4-4e96-bec8-51e819779e0624g2000yqm.googlegroups.com...
Wałkoń, zwany garkotłukiem powinien mieć  za karę gar do łba
przyspawany za to,  że mu się robić nie chce!  ;-)

Antenka

No proszę, trafił tłuk na swojego tłuka. Faktycznie Antenka, ciebie pewno już dawno nikt porz±dnie nie przejebał. Bo¶ jak prezentujesz tu obrzydzenie do "garów" i gotowania, taki sam brudas jak głupi Piotru¶, co z puszki tylko żarcie je, żeby nie musieć gotować.

boukun

Data: 2009-07-16 13:50:36
Autor: Antenka
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie. .
Ta twoja pewnie co noc zakłada na nos czarne okulary przeciwsłoneczne
gdy j± grzmocisz, żeby nie ogl±dać twojej zapijaczonej gęby...żenada.
A poza tym musi mieć cholernie nisk± samoocenę, skoro toleruje w domu
takie nieroba i tłuka

Antenka

Data: 2009-07-16 13:59:48
Autor: Tony
On Jul 16, 3:50 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Co za slownik "grzmocisz".
Z daleka czuc pisowska kulture... i uroda pewnie jak poslanka Wrobel..
albo Kruk.
Tony

Data: 2009-07-16 23:00:38
Autor: boukun
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Tony" <g1tzb10@ameritech.net> napisał w wiadomo¶ci news:2e1178c3-f478-487a-b51f-a4e99cea3f20k6g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

No popatrz, jak że¶my się rozminęli w jednomy¶lnej opinii. Tego żaden rozumny człowiek inaczej nie widzi.

boukun

Data: 2009-07-17 12:36:43
Autor: Vic
Tony wrote:
 i uroda pewnie jak poslanka Wrobel..

....i moze gabaryty...

--
plazoVic

"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-16 22:57:59
Autor: boukun
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9d3be4ce-0d66-47a0-9ea8-377ec02a6b1as31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

Masz jeszcz orgazm Antenka? Czy brandzlujesz się podczas pisania takich tekstów? Jak widzę takie kato-trio, to ma sie faktycznie wrażenie, że kato socjali¶ci to najbardziej prymitywna grupa społeczna. Pewno pies ciebie starucho rucha.

boukun

Data: 2009-07-16 23:12:01
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:57:59 +0200, boukun napisał(a):

[...]

To było wykwintne, hałsfrał... Prymitywne grupy społeczne mog± się od ciebie uczyć chamstwa, he,
he...
"Pies ciebie rucha"- to klasyk kanonu kultury...
Ale czego oczekiwać od przeintelektualizowanego fizola?
No, a teraz już spierdalaj wałkun.
Piotr

Data: 2009-07-16 23:14:24
Autor: boukun
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1mxpcblf4in9m$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotru¶ się nie może nadziwić, że ja potrafię się do każdego tłuka dostosować.

boukun

Data: 2009-07-17 09:01:10
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 23:14:24 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotru¶ się nie może nadziwić, że ja potrafię się do każdego tłuka dostosować.

Nie dostosować tłuczku, tylko maskować. Umiesz nieĽle się maskować, ze
swoim buractwem i prostaczkowato¶ci±. Tylko czasem popuszczasz kleksika, bo ileż możesz utrzymać na wodzy
swoj± prawdziw± naturę chamowatego ćwierćinteligenta.
Piotr
PS. No a teraz dawaj ętelegęt te swoje; "Gupi Piotru¶" i "Ooo..."

Data: 2009-07-17 13:46:23
Autor: boukun
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1cm0ok2d5o7fl$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotru¶ się pociesza, że może nie jest jeszcze tak całkiem upo¶ledzonym tłukiem.

boukun

Data: 2009-07-16 22:28:16
Autor: raff
Zastanawiam się ilu jest tych Tzvel i na grupie..
Nie stac go na ci±gł± wymiane baterii.

Hm, to i wałkun powinien mieć na wyposażeniu garkotłuka.
Bracia tuberianie(8), he, he

Dla bokuna jest cos extra. Nazwa powinna mu byc znajoma:
http://www.silvia.pl/image_func.php?img=gfx/b8b22cc8cde4be6b30d4ebe54c773cd4.jpg&lang=pl&prod_id=711

R.

Data: 2009-07-16 22:35:25
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:28:16 +0200, raff napisał(a):

Dla bokuna jest cos extra. Nazwa powinna mu byc znajoma:
http://www.silvia.pl/image_func.php?img=gfx/b8b22cc8cde4be6b30d4ebe54c773cd4.jpg&lang=pl&prod_id=711

He, he, he... Mały, stary i łysy cap wałkun, to i mały Willy...
Ale ciii, dzi¶ wałkun będzie kierował plemnikami, żeby durne, jak
codzień nie poleciały wprost do graby.
Piotr

Data: 2009-07-16 22:46:16
Autor: boukun
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:pmhlmpv36oop.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotru¶ się podnieca na widok condoma i udaje, że rechocze. Dziadu, jeszcze mi daleko do twojej staro¶ci. Z tej zgryzoty dziadu już nawet nie wiesz co pieprzyć.

boukun

Data: 2009-07-16 22:55:09
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:46:16 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotru¶ się podnieca na widok condoma i udaje, że rechocze. Dziadu, jeszcze mi daleko do twojej staro¶ci. Z tej zgryzoty dziadu już nawet nie wiesz co pieprzyć.

No straszna zgryzota, he, he, chyba nie zasnę, tak się po¶miałem.
Nawet twoje monotonne pierdzenia, kuchenny półgłóweńku, nie s± w
stanie zatrzeć tej "zgryzoty"...
Piotr

Data: 2009-07-16 23:05:44
Autor: boukun
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1eo9q0zfxseuh$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotru¶ udaje, że ma humor i jak zwykle od rana do wieczora stuka tłukowate bazgroły. Głupi Piotru¶ przewszedł mał± edukację, już nie okazuje wstrętu do garów, tylko do kuchenki...

boukun

Data: 2009-07-17 07:41:22
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Głupi Piotru¶ się podnieca na widok condoma i udaje, że rechocze. Dziadu, jeszcze mi daleko do twojej staro¶ci. Z tej zgryzoty dziadu już nawet nie wiesz co pieprzyć.

Jak to nie wie? Odk±d jest na grupie pieprzy głupoty. Mógłby sobie podac rękę z mkarwanem.

Przemek

Data: 2009-07-16 22:30:33
Autor: boukun
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1s8wuxyar8555.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotru¶ udaje że się ¶mieje ze swoich prymitywnych tekstów do raffka.
Kto u tłuka  w chałupa jest garkotłukiem? Co ci dziadu ku¶ka nie staje, że ci ta tuba po główce stale chodzi?

boukun

Data: 2009-07-16 22:37:56
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:30:33 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotru¶ udaje że się ¶mieje ze swoich prymitywnych tekstów do raffka.
Kto u tłuka  w chałupa jest garkotłukiem? Co ci dziadu ku¶ka nie staje, że ci ta tuba po główce stale chodzi?

A co ty tam znowu bełkocesz, półgłoweńku? Że¶ durnowato monotonny?
Wiemy to od dawna.
IdĽ już lepiej zapylić żonkę jakim¶ tryniem, co¶ go dostał od tej
bzrobotnej lali.
Piotr

Data: 2009-07-16 22:42:16
Autor: boukun
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1rqkpz8gwweg2.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotru¶ my¶li, że jest liczb± mnog± i się pociesza, że może nie stuka w klawiaturę od rzeczy. Ot, takie typowe trollowanie tłuka.

boukun

Data: 2009-07-16 22:52:22
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:42:16 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotru¶ my¶li, że jest liczb± mnog± i się pociesza, że może nie stuka w klawiaturę od rzeczy. Ot, takie typowe trollowanie tłuka.

Wałkun półgłówenku, ale ty się naspekulujesz, he, he, co to ja jem,
kto mi gotuje, itp, itd... A dzisiaj masz z branzlowania nici, co? Chyba, że sobie zrobisz
wspomniki randek z Willym:
http://www.silvia.pl/image_func.php?img=gfx/5b7303428e398b4d8c7666ca99392cad.jpg&lang=pl&prod_id=717  Piotr

Data: 2009-07-16 22:55:21
Autor: boukun
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:tlq494h6ddds$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotru¶ jak zwykle trolluje te swoje prymitywne teksty i się cieszy na widok condoma, podesłanego mu przez raffka, co wie gdzie takie rzeczy szukać jak mu potrzeba. Macie tłuki upodobania, macie i ładnie to prezentujecie. Pamiętasz jeszcze co to ruchanie tłuku?

boukun

Data: 2009-07-16 23:05:21
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:55:21 +0200, boukun napisał(a):

[...]

He, he, he, usi±dĽ sobie hałsfrał na tym co ci podesłałem, to się
uspokoisz, wspomnisz dawne, dobre czasy i może przestaniesz się w
końcu powtarzać. Co jest z tob± wałkun, przeciez nawet taka
niewykształcona małpa, jak ty, powinna mieć w czynnym użytkowaniu ze
2000 tysi±ce słów. A ty na okrętkę, jak jakis dałn powtarzasz tylko
"gupi Piotru¶, gupi Piotru¶"... Albo "Ooo..."
Jeste¶ dałnem garkotłuku?
Piotr

Data: 2009-07-16 23:10:30
Autor: boukun
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:13e6lamtmvx78$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotru¶ się dziwi, że jest głupi, a przecież on pisze stale takie m±dre rzeczy..., jakie żaden inny tłuk by nie potrafił. Czyż potrzeba jakiegokolwiek wysilania się by cokolwiek skomentować z tłuka tekstów. Głupi Piotru¶ w każdym zdani sam sobie wydaje opinię tłuka.

boukun

Data: 2009-07-16 23:14:37
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 23:10:30 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Tak podejrzewałem, fotki nie kłami±, jeste¶ dałnem hałsfrał.
I dobrze.
Piotr

Data: 2009-07-16 23:18:42
Autor: boukun
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:z5qh24pswh8.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotru¶ się dziwi, że s± inteligentni ludzie, co potrafi± się do tłuka dostosować.

boukun

Data: 2009-07-16 23:13:06
Autor: raff
Piotr pisze:
Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:55:21 +0200, boukun napisał(a):
Głupi Piotru¶ jak zwykle trolluje te swoje prymitywne teksty i się cieszy na widok condoma, podesłanego mu przez raffka, co wie gdzie takie rzeczy szukać jak

Bokun, tu masz:
http://www.silvia.pl/image_func.php?img=gfx/fd9814c5befcfae349283582c66a9316.jpg&lang=pl&prod_id=716

Jako gospodyni domowej przyniesie ci wiele szczescia.

A i piane do ciasta dla swojej starej ubijesz. Bedzie zachwycona, bo jak do tej pory nie miala z meza zadnego pozytku.

R.

Data: 2009-07-16 23:20:12
Autor: boukun
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h3o55n$68p$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

Powtarzasz się kato idioto. Do czego ci to było potrzebne, że się tym zajmujesz? Macie zainteresowania tłuki.

boukun

Data: 2009-07-16 21:39:40
Autor: Piotr
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..
Dnia Thu, 16 Jul 2009 21:32:56 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

Wymienisz baterie? ;-))

I próbka warzywnego poczucia humoru... Nie jest Ľle, he, he... Jeszcze
tylko wałkun i bedziem mieli wszystkich "braci" tube8 odliczonych.
Piotr

Data: 2009-07-16 12:48:27
Autor: Antenka
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie. .
Piotru¶, czy to jest pl.soc.polityka czy jaka¶ pornotuba Tzvela?
Tzvelek to jest taki mały, zakompleksiony pryszczaty chłopiec, który
nie wie co to prawdziwa miło¶ć...biedak. Co ja mu będę
tłumaczyć...niech idzie do dobrego seksuologa, psychologa i podda się
odpowiedniej terapii :(

Antenka

Data: 2009-07-16 21:54:36
Autor: raff
[...]

No wiesz ? A ja myslalem ze ty mnie kochasz :/

R.

Data: 2009-07-16 13:18:18
Autor: Antenka
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie. .

No wiesz ? A ja myslalem ze ty mnie kochasz :/

Raffaelo nie b±dĽ zazdrosny. Co¶ ci powiem na ucho ok? :D

Antenka

Garou "All the way" - Och najprzystojniejszy facet na ¶wiecie,ten
fascynuj±cy głos i te niebieskie oczy można by się w nich utopić.... :-

Data: 2009-07-16 22:26:55
Autor: raff
Antenka pisze:
No wiesz ? A ja myslalem ze ty mnie kochasz :/

Raffaelo nie b±dĽ zazdrosny. Co¶ ci powiem na ucho ok? :D

dobrze, to mow, tylko tak zeby nikt nie uslyszal.

R.

Data: 2009-07-16 13:31:47
Autor: Antenka
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie. .
Sam widzisz, że nie ma tutaj warunków, bo podsłuchuj± ;-)

Antenka

Data: 2009-07-16 22:32:53
Autor: raff
Antenka pisze:
Sam widzisz, że nie ma tutaj warunków, bo podsłuchuj± ;-)

Gdzie ? Ktorzy ?

R.

Data: 2009-07-16 13:43:17
Autor: Antenka
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie. .
Bo widzisz, wy faceci - i to wszyscy bez wyj±tku - chcieliby¶cie być
kochani bezwarunkowo i dozgonnie , być jedynym obiektem westchnień
dla  kobiety...Ale to ma działać tylko w jedn± stronę - poligami¶ci!

Antenka

Data: 2009-07-16 13:53:19
Autor: Tony
On Jul 16, 3:32 pm, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> Sam widzisz, że nie ma tutaj warunków, bo podsłuchuj± ;-)

Gdzie ? Ktorzy ?

R.

Podsluchuja kaczory, a warunkow nie ma bo nie ma wolnej chaty.
Tony

Data: 2009-07-16 22:54:03
Autor: raff
[...]

A kto ci zajal ? Komornik ?

R.

Data: 2009-07-16 21:09:02
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 11:30:51 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Płodne to cholerstwo, że aż co¶, troll jeden! Zróbcie co¶ z nim!

To onanista, zapładnia grabę, z tego dzieci nie ma.
Piotr

Data: 2009-07-16 12:18:57
Autor: Antenka
On 16 Lip, 21:09, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 16 Jul 2009 11:30:51 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

> Płodne to cholerstwo, że aż co¶, troll jeden! Zróbcie co¶ z nim!

To onanista, zapładnia grabę, z tego dzieci nie ma.
Piotr

Piotru¶, zobacz jakiego pierdzielca we łbie ma Tzvelek...Głodnemu
chleb na my¶li..To ja tu piszę o jego grupowej "płodno¶ci", o tej
obsesji przyspawania do klawiatury i trzaskania w ni± nieustannie, a
on mi tutaj z takim pytaniem wyskakuje...mały pryszczaty icu¶

Antenka

Data: 2009-07-16 21:21:35
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 12:18:57 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Może czuje się samotny... W końcu ileż można...
Piotr

Data: 2009-07-16 21:15:00
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

A co się tak nim przejmujesz? Wystarczy Go nie czytać. Ja na przekład na jego gdzie¶ tak 90% postów nawet nie spojrzę.. Na te  o żydach i innych duperelach.

Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..