Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..

Data: 2009-07-16 21:09:02
Autor: Piotr
Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..
Dnia Thu, 16 Jul 2009 11:30:51 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Płodne to cholerstwo, że aż coś, troll jeden! Zróbcie coś z nim!

To onanista, zapładnia grabę, z tego dzieci nie ma.
Piotr

Data: 2009-07-16 12:18:57
Autor: Antenka
On 16 Lip, 21:09, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 16 Jul 2009 11:30:51 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

> Płodne to cholerstwo, że aż coś, troll jeden! Zróbcie coś z nim!

To onanista, zapładnia grabę, z tego dzieci nie ma.
Piotr

Piotruś, zobacz jakiego pierdzielca we łbie ma Tzvelek...Głodnemu
chleb na myśli..To ja tu piszę o jego grupowej "płodności", o tej
obsesji przyspawania do klawiatury i trzaskania w nią nieustannie, a
on mi tutaj z takim pytaniem wyskakuje...mały pryszczaty icuś

Antenka

Data: 2009-07-16 21:21:35
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 12:18:57 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Może czuje się samotny... W końcu ileż można...
Piotr

Zastanawiam się ilu jest tych Tzveli na grupie..