Zastanawiam się nad trenowaniem motocrossa

Data: 2016-02-16 17:07:44
Autor: Wrona99
Zastanawiam się nad trenowaniem motocrossa
Witam. Niedawno doszłam do wniosku, że chciałabym spróbować swoich sił w motocrossie. Dręczy mnie jednak kilka kwestii.
Jakie trzeba spełnić warunki, aby móc rozpocząć treningi? I ile tak mniej, więcej kosztowała by odzież? Oczywiście dobrej jakości, ale też nie o jakiś niebotycznych cenach. Powinnam na coś szczególnie zwrócić uwagę?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Data: 2016-02-17 20:58:02
Autor: Magic
W dniu 2016-02-16 o 18:07, Wrona99 pisze:
Witam. Niedawno doszłam do wniosku, że chciałabym spróbować swoich sił w
motocrossie. Dręczy mnie jednak kilka kwestii.
Jakie trzeba spełnić warunki, aby móc rozpocząć treningi?

Trzeba mieć chęci. Przydałby się też motocykl. I Google żeby wyszukać jakiś klub czy inne ustrojstwo co się trenowaniem zajmuje. W okolicy Warszawy to nawet można spróbować zanim się człowiek wpakuje w wydatki.

I ile tak
mniej, więcej kosztowała by odzież?

Ok. 1000 - 1200 zł za komplet - kask, gogle, buty, buzer, spodnie, bluza, rękawiczki. Pewnie o czymś zapomniałem.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11 i klx 250).

Data: 2016-02-17 21:19:13
Autor: Wrona99
Zastanawiam się nad trenowaniem motocrossa
Magic napisal

[...]

A jakieś wymagania co do wieku, wzrostu i wagi?
Mógłbyś polecić jakiś klub właśnie gdzieś blisko Wawy?

Data: 2016-02-18 21:25:51
Autor: Magic
Zastanawiam się nad trenowaniem motocrossa
Wrona99 napisał(a):
Magic napisal

[...]

Masz ogarnąć moto i tyle :) Jakieś wymagania wiekowe to chyba tylko w zawodach są.

Mógłbyś polecić jakiś klub właśnie gdzieś blisko Wawy?

Zadzwoń do Michała Demczuka , www.demczuk.pl , ma w Nowym Dworze serwis moto i kilka enduraków oraz mały tor i obcykane gdzie jeździć. Poradzi gdzie szukać i do kogo się zgłosić. Wiem, że jakaś sekcja motocrossu działa w Sochaczewie, było też coś w Łomiankach.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.

Data: 2016-02-19 17:40:27
Autor: Wrona99
Zastanawiam się nad trenowaniem motocrossa
Magic napisal

Wrona99 napisał(a):
Magic napisal

[...]

Dziękuję bardzo :)

Zastanawiam się nad trenowaniem motocrossa