Zastawienie wjazdu

Data: 2009-07-31 13:47:28
Autor: witek
Zastawienie wjazdu
OLO wrote:

(auto moje dokladnie stoi na lini brzegu calej bramy - w zaden sposob nie zastawia wjazdu)

A próbowałeś kiedyś przez taką niezastawioną bramę wyjechać?
Nic nie widać dopóki nie wpakujesz połowy samochodu na jezdnię.

Data: 2009-07-31 18:59:12
Autor: OLO
Zastawienie wjazdu
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
OLO wrote:

> (auto moje dokladnie stoi na lini brzegu calej bramy - w zaden sposob nie > zastawia wjazdu)

A próbowałeś kiedyś przez taką niezastawioną bramę wyjechać?
Nic nie widać dopóki nie wpakujesz połowy samochodu na jezdnię.

Tak. Probowalem. I zawsze uwazalem. Jesli nie reguluja tego znaki drogowe stawianie auta jest dozwolone. Reguluja to przepisy kodeksu ruchu drogowego.

--

Zastawienie wjazdu