Zastawienie wjazdu

Data: 2009-08-01 07:52:43
Autor: Jan
Zastawienie wjazdu

Użytkownik "OLO" <pienknymarian.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4vb56$57e$1inews.gazeta.pl...
... mam pytanko:
sytuacja  taka: postawilem auto wzdluz drogi. jest wjazd. w zaden sposob nie
zastawilem go. Straz miejscka wzywa mnie do siebie bo zrobilem wykroczenie z
art. 97 KW :/ Zrobilem fotki jak z tego wjazdu swobodnie wyjezdzaja auta
(auto moje dokladnie stoi na lini brzegu calej bramy - w zaden sposob nie
zastawia wjazdu). czy istnieja przepisy ktore to cos reguluja? Jesli
naprawde zastawilbym wjazd - to w tym przypadku powinna byc wezwana policja
i auto scholowane na parking. Myle sie?
Jak sie bronic przed straznikami texasu? Naprawde rozsmieszyli mnie chcac
podbic sobie statystyki swojej pracy. Ale licho nie spi. mam sie czegos bac?
Prosze o odpowiedz.

Dziekuje.

Czlowieku opamietaj sie, kim jestes, ze porywasz sie z motyka na slonce.
jezeli chcesz miec wiecej klopotow, to idz dalej ta droga.
Zyczliwy

Data: 2009-08-01 07:59:29
Autor: OLO
Zastawienie wjazdu
Jan <sansta@op.pl> napisał(a):

> [...]
Czlowieku opamietaj sie, kim jestes, ze porywasz sie z motyka na slonce.
jezeli chcesz miec wiecej klopotow, to idz dalej ta droga.
A co mam przyjac ze popelnilem wykroczenie choc wg mnie jego nie bylo?
Swobodnie mozna bylo jechac, chodzic, z miarka nie mierzylem ze jest 1,5m ale pewnie bylo. mam inne fotki. A tu zapytalem sie czemu straz miejska sie do tego przyczepila. Nie chce mi sie nabijac kasy UM. Bo nie czuje ze popelnilem jakies wykroczenie.

Data: 2009-08-01 21:25:38
Autor: Nostradamus
Zastawienie wjazdu
Użytkownik "OLO" <pienknymarian.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h50sl1$dok$1inews.gazeta.pl...

. Bo nie czuje ze popelnilem jakies wykroczenie.

 Poczujesz ;))

--
Pzdr
Leszek