Zastosowanie dla E63

Data: 2013-10-30 22:01:35
Autor: Maciek
Zastosowanie dla E63

Nieraz i nie dwa mozna bylo tu wyczytac, ze Symbian jest cacy, a Android
be.

No to moze ktos mi pomoze wymyslec zastosowanie dla Nokii E63?

Mam, nie uzywam. Sprzedac sie nie da, bo poobijana okrutnie. Sprawna w
100%.

Czsem poruszam sie po ogrodze w zasiegu Wi-fi, moze jakies radio
internetowe, poczta z pushem...?

Dzwonil z niej nie bede, wole Xperie.

--
Maciek

Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba

Data: 2013-10-31 12:00:00
Autor: Budzik
Zastosowanie dla E63
Osobnik posiadaj±cy mail docktor@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Pojawiały sie tu pomysły lokalizatorów gps do samochodów

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2013-10-31 13:12:22
Autor: Maciek
Zastosowanie dla E63
Dnia Thu, 31 Oct 2013 12:00:00 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Pojawiały sie tu pomysły lokalizatorów gps do samochodów

E63 nie ma GPS-a.

Data: 2013-10-31 19:10:24
Autor: ToMasz
Zastosowanie dla E63
W dniu 31.10.2013 13:12, Maciek pisze:
Dnia Thu, 31 Oct 2013 12:00:00 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Pojawiały sie tu pomysły lokalizatorów gps do samochodów

E63 nie ma GPS-a.

jakby¶ miał program który po puszczeniu dzwonka albo smsa, uruchomi odpowiednik glimpsa na 2 godziny - ja tego gpsa dołożę na BT :)

ToMasz

Data: 2013-10-31 18:19:11
Autor: Krzysztof 45
Zastosowanie dla E63
W dniu 2013-10-30 22:01, Maciek pisze:
No to moze ktos mi pomoze wymyslec zastosowanie dla Nokii E63?

Wymienić obudowę i sprzedać lub zostawić jako zapasowy w razie w.

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-11-01 16:20:29

[...]