Zastraszani+

Data: 2020-10-16 11:07:54
Autor: Runt
Zastraszani+
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/piatka-dla-zwierzat-brutalne-metody-w-pis-oskarzenia-o-zastraszanie/jxr1nzk,79cfc278

"Żonie jednego z senatorów PiS grożono wyrzuceniem z pracy, jeżeli jej mąż zagłosuje ws. "piątki dla zwierząt" inaczej niż chce kierownictwo partii - twierdzi senator Jan Maria Jackowski z Prawa i Sprawiedliwości. To pokłosie wewnętrznego konfliktu, jaki wybuchł w partii rządzącej w trakcie prac nad ustawą, którą osobiście forsuje Jarosław Kaczyński."

Warchołom mówimy nasz zdecydowane: NIET!

To partia kieruje, a rząd rządzi!

--
Runt

Data: 2020-10-16 11:18:02
Autor: A. Filip
Zastraszani+ [Runt donosi]
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
[...]

Opozycja nigdy nie będzie (w tej kadencji) "dyscyplinować" swoich
senatorów z minimalną większością?   Jakie ploty PiS wtedy puści?

Bez konkretów (która żona, kto i jak konkretnie groził) to jest jak dla
mnie plotka.  Chciałbym móc powiedzieć że politycy RP3 zasługują na
traktowanie nawet takich "dziwnie mało konkretnych wypowiedzi" naprawdę
poważnie.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-16 13:30:07
Autor: Runt
Zastraszani+ [filip kapuje]
W dniu 2020-10-16 o 11:18, A. Filip pisze:
[...]

Jakie?
[...]

POważnie?

--
Runt

Data: 2020-10-17 09:59:47
Autor: Budzik
Zastraszani+ [Runt donosi]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Opozycja nigdy nie będzie (w tej kadencji) "dyscyplinować" swoich
senatorów z minimalną większością?   Jakie ploty PiS wtedy puści?

Zeby nie było watpliwości - o tej sprawie tez mowił polityk PiS.
CZyli puszczaja ploty w obie strony ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2020-10-17 12:15:49
Autor: A. Filip
Zastraszani+ [Runt donosi]
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Zastawiają pułapkę na nadgorliwych idiotów z opozycji? ;-)
"Nie po to się bitwy wygrywa by wojnę przegrać".

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-17 13:59:47
Autor: Budzik
Zastraszani+ [Runt donosi]
[...]

Zdziwiłbym sie gdybys napisał inaczej...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2020-10-18 07:38:30
Autor: Runt
Zastraszani+ [filip donosi]
W dniu 2020-10-17 o 15:59, Budzik pisze:
[...]

To pajac bełkoczący zwykle bez związku z tematem.

--
Runt

Zastraszani+