Zastraszona Polska

Data: 2020-03-28 09:06:30
Autor: Runt
Zastraszona Polska
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/stan-po-burzy-szalenczy-kurs-jaroslawa-kaczynskiego-co-dalej-z-wyborami/e7yqc2j

"Prezes Kaczyński niezmiennie stoi na stanowisku, że wybory prezydenckie powinny się odbyć, ale ostateczna decyzja zapadnie w okolicy świąt Wielkanocy. Na tę chwilę kampania jest niemożliwa do realizowania, a chorych z powodu COVID-19 wciąż przybywa. Jeśli sytuacja się nie zmieni, Kaczyński jest gotowy zgodzić się na przełożenie wyborów."

Po jaką cholerę potrzebny jest Sejm, Senat, prezydent, premier, rząd, inne urzędy i stanowiska państwowe skoro o wszystkim decyduje J.Kaczyński?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-28 05:45:06
Autor: Alojzy Gąska
Zastraszona Polska

https://youtu.be/-E-TjTSL7O4?t=155

Data: 2020-03-28 09:22:24
Autor: A. Filip
Zastraszona Polska
Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:
[...]

inne urzędy i stanowiska państwowe skoro o konieczności przełożenia
wyborów prezydenta dawno już ostatecznie zdecydował D. Tusk?
Tuska każe, Budka/KB/PO musi.  Kiedy klub POselski zagłosował czy wybory
przekładać czy nie?  _Dokładnie od kiedy_ przestała to być decyzja małej
grupki trzymających władze w PO?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-28 11:54:07
Autor: Runt
Zastraszona Polska
W dniu 2020-03-28 o 09:22, A. Filip pisze:
[...]

Nie pieprz chłopino!

--
Runt

All's well that ends well!

Data: 2020-03-28 12:58:50
Autor: A. Filip
Zastraszona Polska
Runt <runtime@anakumena.las> pisze:
[...]

No rzesz wstydu nie mam że się śmiem porywać na twój monopol na pieprzenie.

Kaczyński rządzi PiS (którzy na razie rządzi Polską) do czasu aż go
wymienią jak wymienili Kopacz i Schetynę w PO.  *KIEDYŚ* go wymienią
chociażby z tego powodu że swoje lata już ma.  Tyle że szybko to raczej+
nie będzie.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-28 14:59:56
Autor: Pisiorowy Escobar
Zastraszona Polska
w <anfi+74s961f9af-k3s6@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

 o konieczności przełożenia
wyborów prezydenta dawno już ostatecznie zdecydował D. Tusk?

o konieczności przełożenia wyborów zadecydowało 70% polaków wg sondażu
co dziś ćpasz nieogarze ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-03-28 16:02:09
Autor: A. Filip
Zastraszona Polska
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
[...]

A czy był ten sondaż (czyje były wyniki)?
Jak "słowo w słowo" brzmiało pytanie i jakie "pytania naprowadzające na
właściwą odpowiedź" jej poprzedzały?

Dowcip "wietnamski" z USA: Zrobiono dwa sondaże z BARDZO różnymi
wynikami. W jednym było pytanie "Czy USA powinny dążyć do zawarci pokoju
w Wietnamie?" a w drugim "Czy mamy się poddać komunistom w Wietnamie"
(po przetłumaczeniu na język prostych ludzi).

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2020-03-29 08:34:53
Autor: Budzik
Zastraszona Polska
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Podoba mi sie to jak niektorzy cwierc inteligenci probuja sie wic zeby wytłumaczyc koniecznosc odbycia wyborów w maju kiedy zapewne bedzie szczyt zachorowac i sytuacja podobna jak dzis w Niemczech.

Wyborów i tak nie bedzie, nawet niektorzy z PiS co jednak nie chca robic z siebie kompletnych osłów przyznaja (swoja droga czy tutaj jest granica obciachu?)

I wiadomo ze nie chodzi o wybory a o gierke polityczna oraz co wazniejsze o ODSZKODOWANIA za straty w czasie ogłoszonej formalnej kleski!

Swoja droga czy nie ogłaszanie stanu wyjatkowego w czasie kiedy on zdecydowanie jest wyjatkowy to nie jest jakies niedopełnienie obowiazków?

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2020-03-29 21:48:27
Autor: Pisiorowy Escobar
Zastraszona Polska
w <XnsAB8F673E04427budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Swoja droga czy nie ogłaszanie stanu wyjatkowego w czasie kiedy on zdecydowanie jest wyjatkowy to nie jest jakies niedopełnienie obowiazków?

oczywiście że za to im się należy trybunał stanu
ale bezpłatni ruscy klakierzy typu białek czy kapuślinder nie pozwalą

Data: 2020-03-30 07:32:26
Autor: Runt
Zastraszona Polska
W dniu 2020-03-29 o 21:48, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Cele w Brzegu na nich czekają.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 00:45:43
Autor: Pisiorowy Escobar
Zastraszona Polska
w <r5s099$16u$8@news.albasani.net>, Runt <Runtime@anakumena.org> napisał(-a):

> oczywiście że za to im się należy trybunał stanu
> ale bezpłatni ruscy klakierzy typu białek czy kapuślinder nie pozwalą

ja ich widzę u psycholi
każdy psychiatra ich tam wyśle niestety

Data: 2020-03-28 19:24:12
Autor: z
Zastraszona Polska
Nie po to naród wybiera sobie przedstawicieli co 4 lata aby teraz słuchać się jakiegoś sondażu.

Tusk tak tłumaczył prze 8 lat ;-)

Data: 2020-03-28 19:45:14
Autor: Runt
Zastraszona Polska
W dniu 2020-03-28 o 19:24, z pisze:
Nie po to naród wybiera sobie przedstawicieli co 4 lata aby teraz słuchać się jakiegoś sondażu.

Jasne.

Tusk tak tłumaczył prze 8 lat ;-)

Tak? To daj link do tego "tłumaczenia".
--
Runt

All's well that ends well!

Data: 2020-03-28 19:20:26
Autor: z
Zastraszona Polska
Przecież Ci tłumaczyłem że TWoje zachowanie tylko sprzyja prezesowi.
Jesteś pożytecznym idiotą.

Wybory coraz bardziej pewne ma wiosnę. Ale 2021.

Data: 2020-03-28 19:46:27
Autor: Runt
Zastraszona Polska
W dniu 2020-03-28 o 19:20, z pisze:
Przecież Ci tłumaczyłem że TWoje zachowanie tylko sprzyja prezesowi.
Mało mnie obchodzi ty i prezes.
Jesteś pożytecznym idiotą.
Ty jesteś genetycznym idiotą.
Wybory coraz bardziej pewne ma wiosnę. Ale 2021.
Tyle zrozumiałeś?

--
Runt

All's well that ends well!