Zastraszony przez kuwetę

Data: 2018-09-24 19:03:03
Autor: Pajdak
Zastraszony przez kuwetę
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,143907,23960430,krakowski-radny-zrezygnowal-z-czlonkostwa-w-pis-boje-sie-rzadow.html#s=BoxNewsLink&a=167&c=125

"Związany z Prawem i Sprawiedliwością radny miasta Kraków Andrzej Buczkowski
wystąpił z partii, ponieważ jest "zażenowany działaniami niektórych
czołowych ludzi PiS".

""Po 13 latach bycia oddanym sympatykiem Prawa i Sprawiedliwości, czując się
zawiedzionym, a nawet zażenowanym (jak i niektórzy członkowie partii z
którymi rozmawiałem) działaniami niektórych czołowych ludzi PiS, a
szczególnie Krakowskich Władz Zarządu Okręgowego, chciałem przeprosić moja
rodzinę, przyjaciół, kolegów, znajomych i sąsiadów oraz wszystkich ludzi,
których przekonywałem do wspierania i głosowania na PiS."

"Decyzja radnego jest podyktowana m.in. tym, że z krakowskich list PiS
"startują prezesi Spółek Skarbu Państwa".

No i co koci Pinokio?

--
Pajdak

Zastraszony przez kuwetę