Zastrzezenie (zgubienie) karty w Raiffeisen - nie trzeba isc do oddzialu

Data: 2012-07-03 11:57:12
Autor: Q
Zastrzezenie (zgubienie) karty w Raiffeisen - nie trzeba isc do oddzialu
Tak apropos zastraszajacego posta, ktorego przeczytalem tu pare dni temu
i przez ktorego wybralem sie do odddzialu Raiffeisena, jakbym nie mial kurde co robic :).

Bylem wczoraj w oddziale Raiffeisena (ponad tydzien temu "zgubilem" karte)
i pani powiedziala, ze karty zastrzezone nie odnawiaja sie z automatu,
czyli pozbycie sie karty polega wylacznie na zastrzezeniu karty-
- nie przyjdzie do nas nowa karta i tym samym nie zostanie potracana oplata (15 zl?).

Tak, nie mam tego na pismie, ale juz ponad tydzien minal i nadal nie mam kolejnej/wyslanej karty w systemie :).

Data: 2012-07-03 04:53:40
Autor: jerry .
On 3 Lip, 11:57, "Q" <n...@spam.org> wrote:
[...]

A co z oświadczeniem o okolicznościach 'zagubienia' karty? Bo wg
infolinii oświadczenie jest konieczne i niezbędne. Ale po co komu i do
czego potrzebne to nie wiem.

Data: 2012-07-03 21:57:44
Autor: Q
Zastrzezenie (zgubienie) karty w Raiffeisen - nie trzeba isc do oddzialu
A co z oświadczeniem o okolicznościach 'zagubienia' karty? Bo wg

Hm... pani w gdanskim oddziale nic nie chciala.
Przy okazji dziewczyna rowniez zastrzegla karte
i dostala jedynie wydruk z ichniego systemu,
ze "karta zostala zgubiona" - zadnych oswiadczen nie bylo.

Przy okazji (#2) dziewczyna zlozyla reklamacje,
ze nie przyszla jeszcze zadna z gruperowych stow.
Pouczono nas, ze lepiej takie rzeczy zglaszac na infolinie,
bo niby ci z infolinii maja wieksze uprawnienia w ichnim systemie.
Mial przyjsc sms, ze reklamacja zostala zgloszona-
- oczywiscie nic nie przyszlo i stowy nadal nie ma.
No nic - trza bedzie uderzyc na infolinie :/

Data: 2012-07-03 11:57:36
Autor: Konfabulator
Zastrzezenie (zgubienie) karty w Raiffeisen - nie trzeba isc do oddzialu
Q <no@spam.org> napisał(a):
i pani powiedziala,

Gratuluję źródła informacji. Wiesz jaka Pani i w razie czego zezna to przed właściwym organem?

W wątku o którym mówisz były przytaczane zapisy Regulaminu, które są wiążace. Więc masz aktywną umowę o kartę i nie znasz dnia ani godziny, kiedy Cię zaskoczą.

Data: 2012-07-03 22:14:04
Autor: Q
[...]

Mozesz mi odkopac ten watek?
Formatowalem kompa i zapomnialem zbekapowac newsy, eh...

Data: 2012-07-03 22:02:54
Autor: Konfabulator
Q <no@spam.org> napisał(a):
Mozesz mi odkopac ten watek?
Formatowalem kompa i zapomnialem zbekapowac newsy, eh...

Ja z kolei czytam jedynie przez WWW:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.biznes.banki&tid=1308758&pid=1308758&z=1&MID=%3Cjrv72p%24c2r%241%40inews.gazeta.pl%3E

Data: 2012-07-03 14:05:27
Autor: neoniusz
W dniu 03.07.2012 11:57, Q pisze:
Tak apropos zastraszajacego posta, ktorego przeczytalem tu pare dni temu
i przez ktorego wybralem sie do odddzialu Raiffeisena, jakbym nie mial kurde
co robic :).

Ja sobie przez telefon zastrzege dzis.
W ogole dziwna sprawa. Ostatnio oplate za karte pobrali mi 31.05. Teraz powinni zgodnie z tym schematem 31.06, a do dzis nic nie zniknelo z konta.

Data: 2012-07-03 14:08:12
Autor: wiatrak

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jsun67$73r$2node1.news.atman.pl...
W ogole dziwna sprawa. Ostatnio oplate za karte pobrali mi 31.05. Teraz powinni zgodnie z tym schematem 31.06, a do dzis nic nie zniknelo z konta.

Zgodnie z twoim schematem nie mają prawa pobrać 31-ego.. Czerwiec jest za krótki :)

Data: 2012-07-03 14:09:49
Autor: neoniusz
W dniu 03.07.2012 14:08, wiatrak pisze:
[...]

No tak, 30 czerwca ;) Hehe, to pewnie dlatego nie pobrali, bo nie bylo 31.

Data: 2012-07-04 08:11:05
Autor: neoniusz
W dniu 03.07.2012 14:09, neoniusz pisze:
[...]

Kurde, na forum mBanku ludzie pisza, ze 29.06 pobierali oplaty. A mnie do dzis nie pobrali. Dziwne.

Data: 2012-07-03 14:31:42
Autor: wiatrak
Zastrzezenie (zgubienie) karty w Raiffeisen - nie trzeba isc do oddzialu

Ja sobie przez telefon zastrzege dzis.

 Zastrzegłem tydzien temu przez telefon. Zaznaczyłem, ze nie chcę nowej. Pani oświadczyła, że karty mi nie wznowią, ale może zostać wznowiona automatycznie z upływem terminu jej ważności. (Hahaha!  kwiecień 2015)  Nie zamierzam już wtedy posiadac ich konta, zostanie wypowiedziane gdy będę akurat w pobliżu ich placówki. Na razie konto nie boli, bo nie kosztuje.

W sprawie pisma dotyczącego okoliczności zgubienia karty, to pani nadmieniła, ze niby jest tak u nich w regulaminie, ale nie ma terminu złożenia takiego pisma, jak i żadnych konsekwencji. Ja z kolei stwierdziłem, ze nie zamierzam pisać takiego pisma, bo nie znam nawet okoliczności zgubienia karty. Po prostu "była" i "nie ma".

A tego typu rozmowy telefoniczne to ja nagrywam. To taki stary esbecki nawyk z czasów problemów z Telefrancą czy inym UPC. Bo później się okazywało, że jest inaczej niż było "na mordę" ustalone, ale "Pan nie masz racji, a my nagrania nie posiadamy".

Data: 2012-07-03 22:03:33
Autor: Q
[...]

No i wszystko jasne.

 Nie zamierzam już wtedy posiadac ich konta, zostanie wypowiedziane gdy będę akurat w pobliżu ich placówki. Na razie konto nie boli, bo nie kosztuje.

Mam tak samo- poki konto nie boli to niech jest,
ale jezeli zmusza mnie/zostane zmuszony do kolejnej wizyty
w ichniej placowce, to robie kontu papatki.

Zastrzezenie (zgubienie) karty w Raiffeisen - nie trzeba isc do oddzialu