Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach.

Data: 2009-11-26 20:04:36
Autor: boropi
Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach.
Wystąpiłem do US o zaświadczenie, że nie zalegam z podatkami.
Dzisiaj odbieram, czytam i tak jakoś mi się przykro zrobiło.
A tam stoi:
"Zaświadcza się, że nie ujawniono/ujawniono zaległości podatkowe Wnioskodawcy......"
To brzmi trochę jak, jeszcze go nie złapaliśmy na kradzieży ale nic straconego bo na pewno kradnie.
Dla całej machiny urzędniczo-państwowej jesteśmy tylko złodziejami i portfelami do skubania.
Jedno pokolenie to za mało, żeby zmienić mentalność.

boropi

Data: 2009-11-26 20:27:26
Autor: Liwiusz
boropi pisze:
[...]

   Na kogo głosowałeś w ostatnich wyborach?

--
Liwiusz

Data: 2009-11-26 20:51:28
Autor: spp
Liwiusz pisze:

Dla całej machiny urzędniczo-państwowej jesteśmy tylko złodziejami i portfelami do skubania.

  Na kogo głosowałeś w ostatnich wyborach?

A co to ma za znaczenie?

--
spp

Data: 2009-11-26 20:55:38
Autor: Liwiusz
spp pisze:
Liwiusz pisze:

Dla całej machiny urzędniczo-państwowej jesteśmy tylko złodziejami i portfelami do skubania.

  Na kogo głosowałeś w ostatnich wyborach?

A co to ma za znaczenie?

  Zdecydowane. Choć faktycznie - dla większości odnalezienie zależności pomiędzy wyborami a jakością stanowionego prawa może być trudne.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-26 21:08:38
Autor: cef
Liwiusz wrote:

  Na kogo głosowałeś w ostatnich wyborach?

A co to ma za znaczenie?

 Zdecydowane. Choć faktycznie - dla większości odnalezienie zależności
pomiędzy wyborami a jakością stanowionego prawa może być trudne.

A Ty w to wierzysz, że oni będą inni?
Nie wierzę, że jesteś aż tak naiwny.

Data: 2009-11-26 21:12:44
Autor: Liwiusz
cef pisze:
Liwiusz wrote:

[...]

   Jak przyjdą ONI, to mogą być inni. Póki co są ci sami od 20 lat, tylko nazwy partii się zmieniają. Przecież obecna ekipa to nie są jacyś nowi ludzie z nowymi ideami, tylko ciągle ci sami, od lat '90, prowadzeni przez służby.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-26 21:26:31
Autor: cef
Liwiusz wrote:

  Jak przyjdą ONI, to mogą być inni.

Nie. Od lat w politykę angażują się jednostki w większości
mierne, które nie mają szans realizacji zawodowej w innych płaszczyznach.
Dlatego nic się nie zmieni. Ci którzy czekają na zmianę warty,
też się tam - w przedpokoju polityki -znaleźli wg tego klucza..

Data: 2009-11-26 22:00:49
Autor: boropi
[...]

Też uważam, że bez wzgledu na opcję polityczną myślenie "elyt" jest takie:
Oni, czyli ci wszyscy "prywaciarze" to oszukują na potęgę i pławią się w luksusach, a biedni pracownicy sektora państwowego to prawie za darmo zaharowują sie dla naszego dobra.

boropi

Data: 2009-11-26 23:43:47
Autor: Slawek Kotynski
cef wrote:

Nie. Od lat w politykę angażują się jednostki w większości
mierne, które nie mają szans realizacji zawodowej w innych płaszczyznach.
Dlatego nic się nie zmieni.

I w tym miejscu popełniasz elementarny błąd, na który własnie
liczą ci, którzy się dopchali do koryta. Poddałeś się.

--
mjk
Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka

Data: 2009-11-27 08:41:51
Autor: cef
Slawek Kotynski wrote:

[...]

Z czego ten wniosek?
Ja po prostu wiem, że Ci inni są tacy sami i ich nie dopuszczam.

Data: 2009-11-26 21:12:59
Autor: spp
Liwiusz pisze:

A co to ma za znaczenie?

 Zdecydowane. Choć faktycznie - dla większości odnalezienie zależności pomiędzy wyborami a jakością stanowionego prawa może być trudne.

A jakie to ma znaczenie w kontekście jakości polskiej klasy politycznej?
Innymi słowy - kto dawał gwarancje  wyższej jakości stanowionego prawa?

--
spp

Data: 2009-11-26 21:18:23
Autor: Liwiusz
spp pisze:
Liwiusz pisze:

[...]

   Gwarancji nikt nie dawał, ale nowi ludzie i nowe idee dawałyby szanse poprawy jakości.

   A tak to tylko mieli się w kółko to samo. Był PIS, to ludzie narzekali, teraz jest PO, a PIS znów szykuje się do rządów. Po co? Zmarnowane lata. System emerytalny się wali, państwowa służba zdrowia umiera, trzeba radykalnych działań, zerwania z traktowaniem obywateli jak niewolników, a zanosi się, że w perspektywie kolejną rządzącą partią będzie partia prezydenta, który podpisał dokument zrzekający się suwerenności Polski, a po kilku dniach bawił się na "święcie niepodległości".

--
Liwiusz

Data: 2009-11-28 15:57:17
Autor: ąćęłńóśżź
Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach.
Swiat się kończy, nawet Liwusz bredzi...

;-)

JaC

PS. Czy Ty wiesz, że jeden jedyny raz w życiu skorzystałem na podatkach w PRL-bis?

  Za Borowskiego - bo trochę byłem za młody, żeby skorzystać na tandemie Rakowski-Wilczek.

  Czy to oznacza, że powinienem głosować na Millera czy raczej na Olejniczaka?

-- -- -

Zdecydowane.

Data: 2009-11-27 11:09:55
Autor: Herald
Dnia Thu, 26 Nov 2009 20:04:36 +0100, boropi napisał(a):

[...]

Czy chcecie by na każde możliwe zdarzenie był oddzielny formularz?
Wiesz ile by musiało być np. takich zaświadczeń (bo zapewne biega Ci o
ZAS-W) o niezaleganiu z podatkami?
Skoro tak Cię boli "I" to już "II" nie powinna się znaleźć na Twoim
zaświadczeniu - prawda?
Również pozostaje sekcje godzą i Ci uwłaczają - np "III", o "IV" nie
wspominam że po skreśleniu "jest" oznacza że nie jest prowadzone
postępowanie.
Macie problem, zaiste kurewsko olbrzymi problem :)))
naturalne że formularze są "uniwersalne" i następują skreślenia zbędnych
"opcji" - ciężko to zrozumieć?
Ale jest takie porzekadło:
"uderz w stół a nożyce same się odezwą" :))

Co za ludzie.....

Data: 2009-11-28 00:05:33
Autor: witek
Zaświadczenie o niezaleganiu w podatk ach.
boropi wrote:
WystÂąpiÂłem do US o zaÂświadczenie, Âże nie zalegam z podatkami.
Dzisiaj odbieram, czytam i tak jakoÂś mi siĂŞ przykro zrobiÂło.
A tam stoi:
"ZaÂświadcza siĂŞ, Âże nie ujawniono/ujawniono zalegÂłoÂści podatkowe Wnioskodawcy......"
To brzmi trochĂŞ jak, jeszcze go nie zÂłapaliÂśmy na kradzieÂży ale nic straconego bo na pewno kradnie.

Ba, mi sie najbardziej podobal protokol przeszukania z wtedy jeszcze milicji jak nic nie znaleziono.

- "Wynik przeszukania negatywny".

Data: 2009-11-29 00:49:51
Autor: Zygmunt
Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach.
Ba, mi sie najbardziej podobal protokol przeszukania z wtedy jeszcze milicji jak nic nie znaleziono.

- "Wynik przeszukania negatywny".

Są podobne teraz:
  Wynik badania na HIV - negatywny

Data: 2009-11-28 18:48:38
Autor: złodziejpodatków
[...]

Taki duży a nie wie o podstawowych sprawach. Tak jak nie ma niewinnych a są jedynie żle przesłuchani tak również nie ma uczciwych są jedynie źle skontrolowani. Finansminiter dzieli podatników na tych którzy kradli, którzy kradną i na tych będą kradli. Więc jakim cudem formularz mógł by wyglądać inaczej ?

nie kradnij, minister finansów nie toleruje konkurencji

Data: 2009-11-29 00:59:18
Autor: Zygmunt
[...]

To jest bardzo logiczne i prawidłowe stwierdzenie!. Np. nikt nie może
na 100% potwierdzić, że nie jesteś złodziejem, bo nikt nie wie o tobie 100%,
, nikt nie wie co robiłes przed chwilą. To co może potwierdzić o tobie to jedynie
to, że cię jak dotąd nie przyłapano.

Przykład z US, składasz fałszywe PITy, na podstawie tych PITów wynika że nie miałeś
nic do zapłacenia podatku i prosisz o zaświadczenie. Dostajesz zaświadczenie, że nie
masz zaległości podatkowej+data (to nie jest prawda!) , więc można powiedzieć że nawet
jak złożysz korekty to i tak nic nie musisz płacić, bo US przecie stwierdził że byliście kwita.

Data: 2009-11-29 07:50:37
Autor: glos
On 29 Lis, 00:59, "Zygmunt" <z...@onet.eu> wrote:
> [...]

, nikt nie wie co robiłes przed chwilą. To co może potwierdzić o tobie to

mspanc - czy przestales juz bic swoja zone? Odpowiedz: TAK / NIE.

--

Pozdrawiam,

glos

Data: 2009-11-29 17:23:17
Autor: Liwiusz
glos pisze:
[...]

   Raczej: nie stwierdzono, aby Glos do tej pory bił swoją żonę.

--
Liwiusz

Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach.