Zaświdczenie (brak aktualnego) RMUA i odmowa przyjęcia do szpitala.

Data: 2010-10-18 14:16:09
Autor: Kerry
Zaświdczenie (brak aktualnego) RMUA i odmowa przyjęcia do szpitala.
Dzisiaj odmowiono małżonce rejetracjij do szpitala, bo ostatnie zaświadczenie z ZUS (wziete z pracy) straciło ważność wczoraj, minął miesiąc. Więc przy rejestracji odmowiono przyjecia, wysłano nas do ordynator oddziału (byłem po kolei u komendanta (to szpital wojskowy) on mnie do za-cy, z-ca mnie do ordynator wysłał a ta mi tu, że nie przyjmie. Musiałem pojechać po zaświadczenie, szczesciem prace mialem niedaleko i zdazylismy i w końcu żonę położono.

Czy w takim wypadku można było odmówić przyjęcia na oddział?
Ponoć świadczenia nie można odmówić, i można dostarczyć je później - aha, argumentacja szpitala była, że pacjenci mowia, ze odstarcza zaswiadczenia a pozniej nie dostarczają, paranoja, dziecinne argumenty.
Czy to może nie dotyczy szpitali? (Skierowanie oczywiście było).

--
Pozdrawiam,
Kerry

Data: 2010-10-19 07:18:51
Autor: Marek

Użytkownik "Kerry" <kerry@kerryking.com> napisał w wiadomości news:i9hdst$dj3$1inews.gazeta.pl...
Dzisiaj odmowiono małżonce rejetracjij do szpitala, bo ostatnie zaświadczenie z ZUS (wziete z pracy) straciło ważność wczoraj, minął miesiąc.

Witaj w Polsce - im więcej ludzi pozna skurwysyństwo bandytów w białych kitlach tym szybciej może uda się je zakończyć. Na razie większość popiera tych "biedaków".

Mario

Zaświdczenie (brak aktualnego) RMUA i odmowa przyjęcia do szpitala.