Zasychający tusz

Data: 2011-08-22 07:41:32
Autor: Marcin G.
Zasychający tusz

Użytkownik "L" <L@L.com.pl> napisał w wiadomości news:4e4fc73a$0$3491$65785112news.neostrada.pl...
Ostatnio na tej grupie było sporo ostrzeżeń
przed zasychającym tuszem w drukarkach
atramentowych.
Mam w związku z tym pytanie: jak często
należy coś wydrukować by uniknąć takiego
zaschnięcia tuszu?
Czy wydrukowanie strony testowej wystarczy
by taki cel osiągnąć? Trzeba chyba wydrukować
coś, co zaangażuje wszystkie pojemniki?
Moja drukarka (Canon) używa 5 pojemników.

Pozdrowienia

Mam staaarą drukarkę atramentową Epson Stylus Color 460. Zaraz po gwarancji przesiadłem się na zamienniki atramentów (obecnie komplet ok. 20 zł). Trzeba drukować raz w tygodniu żeby nie zaschły. Ja sobie tak po kilka stron drukuję. W zasychaniu może pomagać to, że drukarka stoi przy oknie, więc latem grzeje w nią słońce, a zimą grzejnik.

Zasychający tusz