Zaszczuli kobietę

Data: 2019-11-27 12:41:10
Autor: boukun
Zaszczuli kobietę
"Żeby było uczciwie. Nigdy nie powiedziałam, że wpłata była warunkiem operacji. Nie! Mama była w normalnej kolejce do zabiegu. Wpłaciłam, bo czułam presję psychiczną" - napisała na swoim profilu na Twitterze prof. Popiela.

https://wiadomosci.wp.pl/oskarzala-marszalka-senatu-tomasza-grodzkiego-o-korupcje-teraz-pisze-o-presji-psychicznej-6450546176088193a

Sława
8 min. temu

Zaszczuli kobietę też bym się wycofała gdyby nawet dytycyplinarką mi grozili "skórka nie warta wyprawki" Nie wolno w tym kraju mówić nic przeciwko KO lub niepoprawnego politycznie bo z miejsca jesteś szykanowany.

Kanis
9 min. temu

Zrobili jej na uczelni "pranie mózgu", postraszyli, zagrozili, to i broni łapówkarza. Ciekawe ile osób dało łapówki za jego operacje albo przesunięcie w kolejce. Jakby nie patrzeć to pan Grodzki powinien odejść w niesławie. Ale, przecież w PO łapówka czy oszustwo to zwyczajna rzecz i nobilituje a nie pogrąża, a nadto daje, jak to zauważa Neumann, więcej głosów wyborczych.

Normalny
11 min. temu

Co drugi lekarz bierze na "fundację"...

Hańba
6 min. temu

Tak czy owak, wziął łapówkę.

Data: 2019-11-27 05:26:57
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Zaszczuli kobietę
W dniu środa, 27 listopada 2019 12:41:12 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

CZy można to interpretowac jako złamanie przysięgi hiPOkryty? "Przede wszystkim szKOdzić"? ;P

Data: 2019-11-27 13:25:33
Autor: Lord Donald
Zaszczuli kobietę
W dniu 27.11.2019 o 12:41, boukun pisze:
[...]

Dla POsrańców to takie proste przecież nie musiała płacić. Szkoda, że nie dodali jeszcze że jakby nie wpłaciła to bardziej by skorzystała bo dostała by na bliskiego świadczenie pogrzebowe. W takich sytuacjach gdy ktoś umiera z rodziny to nikt nie zastanawia się nad politykom. Jeżeli lekarz przed operacją sugeruje, że trzeba coś zapłacić ale nie koniecznie to się to robi. 500 czy tysiąc dolarów to nic takiego jeżeli chodzi o życie bliskiego, ludzie wiedzą że to oszustwo, żerowanie na krzywdzie ludzkiej ale nie mają wyjścia płacą i głupio się uśmiechają aby nie wkurzyć takich oszustów jak Grocki. Mógł by się tłumaczyć jakby było to po operacji, gdy ktoś chce się odwdzięczyć, ale przed to forma łapówkarstwa, nie ważne czy przerzuca się torbę z auta do auta, czy przepycha się takie łapówki przez różnego rodzaju złodziejskie fundację, a propozycję nazywa się sugestią. Gadanie że możliwe że fundacja wykorzystała łapówkę w dobrym celu nie ma znaczenia. W każdej fundacji częśc pieniędzy jest przekazywane na dany cel, ale spora cześć idzie w kieszenie jej pracowników, tak zwane pensje za ofiarność, dosyć spore, kolejne części wyciągane  są na zakup różnego rodzaju środków od ich pracowników, jak spółek Złoty Melon itp, które nie miały żadnej wartości a idą za miliony nabijając kabzę ich założycieli. Sposobów na pompowanie kasy z fundacji jest masa. Wystrugam złoty rydwan i przekażę go za symboliczny milion fundacji. Tu można wymieniać do woli, to że fundacja z łaski kupi kilka zużytych łóżeczek z niemieckiego demobilu dla dzieci nie zmienia tego że prowadzący fundację to zwykli złodzieje. Widzę, że PO podchodzi tym że łapówkarstwo to nic takiego, co tam łapówkarz, ale patrząc na inne afery PO to uczciwszego już w swoich szeregach nie znajdą. Al, żerowanie na krzywdzie ludzkiej, biednych ludziach, gdy umiera ktoś bliski, wyduszanie kasy w sytuacji gdy ktoś płacąc podatki ma prawo do takiej pomocy, bo wcześniej za nią zapłacił płacąc podatki, jest gorsze jak działanie w różnego rodzaju mafiach VAT,, Amber Gold, itp... Takie istoty nawet mają swoją nazwę jako istoty demonicznie, to właśnie o takich jak ich Grocki powstały legendy, wampiry, trolle, co nabijają sobie kabzę i żerują na krzywdzie ludzkiej, taki POsraniec jak Grodzki to zwykła gnida, potwór nie złodziej, nawet złodziej by się brzydził robiąc coś takiego ludziom aby nabić sobie kieszeń, skazując na śmierć ich bliskich jak mu nie zapłacą. Oczywiście, że zastraszyli kobietę, a każdy ma gdzieś zmienianie świata, chce powiedzieć prawdę ale nie ryzykować. Jak przyszło kilku prawników z Giertychem na czele to nikt nie chce się bawić zw zmienianie świata. Jakby osoba co ujawniła te bandyctwo była skłonna stawiać opór to by nie wpłaciła zażądanej kwoty i pozwoliła by zamordować członka swojej rodziny. Dzisiaj ludzie zaczynają odzyskiwać wiarę  w prawo i ujawniają całe bandyctwo 25 lat rządów PO. Trzeba takich ludzi ochronić, pokazać im, że mają prawo wyjawić prawdę, jak najszybciej zreformować sądy, co chronią bandytów z PO, a wywierają presję na zwykłych ludzi, aby trzymali język za zębami. Ta mafijna kasta sądownicza wzięta w spadku po PRL i rozwijana za 25 lat rządów PO powinna zostać zlikwidowana, całkowicie. Tu nie ma mowy o  reformach, tu potrzebna jest rewolucja, wywalić wszystkich, przyjąć od nowa tych co się do tego nadają.

Data: 2019-11-27 13:52:08
Autor: Pisiorowy Escobar
Zaszczuli kobietę
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Dla POsrańców to takie proste przecież nie musiała płacić. Szkoda, że nie dodali jeszcze że jakby nie wpłaciła to bardziej by skorzystała bo dostała by na bliskiego świadczenie pogrzebowe. W takich sytuacjach gdy

no tak ruski doldzik wie lepiej od niej czy musiała dać czy nie :DDDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-11-27 15:18:44
Autor: z
Zaszczuli kobietę
no tak ruski doldzik wie lepiej od niej czy musiała dać czy nie :DDDDD

Jeśli byś się oparł presji to nie znaczy że taka PRESJA jest dopuszczalna i zgodna z prawem.

I to już wystarczy aby takiego przebrzydłego ŁAPÓWKARZA SKAZAĆ.

Data: 2019-11-27 16:35:02
Autor: Runt
Zaszczuli kobietę
W dniu 2019-11-27 o 15:18, z pisze:
[...]

"Bankier Leszek Czarnecki oskarża szefa KNF: 40 milionów złotych i nie będzie kłopotów" - aferę ujawnia wtorkowa ,,Gazeta Wyborcza". Wyposażony w podsłuch miliarder poszedł na spotkanie z Markiem Chrzanowskim, szefem KNF. Ten miał zaoferować przychylność dla Getin Noble Banku w zamian z gigantyczną łapówkę."

No właśnie!
--
Runt

Data: 2019-11-28 08:19:06
Autor: Pisiorowy Escobar
Zaszczuli kobietę
w <5dde85c5$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

> no tak ruski doldzik wie lepiej od niej czy musiała dać czy nie :DDDDD

Jeśli byś się oparł presji to nie znaczy że taka PRESJA jest dopuszczalna i zgodna z prawem.

presja to pewnie była tylko w jej chorej główce
patrząc na jej wpisy - bardzo chorej i zjebanej

I to już wystarczy aby takiego przebrzydłego ŁAPÓWKARZA SKAZAĆ.

pis to stan umysłu :D :D :D :D

Data: 2019-11-27 13:54:17
Autor: dantes
Zaszczuli kobietę
Dnia Wed, 27 Nov 2019 13:25:33 +0100, Lord Donald napisał(a):

[...]

Wystarczy sobie przypomnieć jego przysięgę i słowa" " - Przyjmuję",
po których to słowach łypie oczkiem w lewo żebrząc o akceptację i poklask wśród towarzyszy.

Data: 2019-11-27 14:07:19
Autor: Pisiorowy Escobar
Zaszczuli kobietę
w <qrlrjg$64k$1@gioia.aioe.org>, dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

Wystarczy sobie przypomnieć jego przysięgę i słowa" " - Przyjmuję",
po których to słowach łypie oczkiem w lewo żebrząc o akceptację i poklask wśród towarzyszy.

tak to przekonujące ...

Data: 2019-11-27 14:35:15
Autor: dantes
Zaszczuli kobietę
Dnia Wed, 27 Nov 2019 14:07:19 +0100, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

A jak poradziłeś sobie Robinsonie z napalonym Piętaszkiem i jego
drużyną?

Data: 2019-11-27 16:34:35
Autor: Runt
Zaszczuli kobietę za 40 mln
W dniu 2019-11-27 o 13:25, kacap Lord Donald pisze:

Dla POsrańców to takie proste przecież nie musiała płacić.

Oczywiście. Co to te marne 500 dolców?

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/knf-leszek-czarnecki,198,0,2420934.html

[...]

Dobra zmiana!

--
Runt

Data: 2019-11-27 13:51:19
Autor: Pisiorowy Escobar
Zaszczuli kobietę
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

[...]

ojej, więc już nie łapówka i "musiałam dać"

Data: 2019-11-27 16:36:14
Autor: Runt
Zaszczuli kobietę
W dniu 2019-11-27 o 13:51, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

To tak jak tu tylko proporcja inna! 40 000 000 PLN : 400 USD

Data: 2019-11-27 15:09:42
Autor: u2
Zaszczuli kobietę
[...]

ano, żerując na chorobie matki zasugerował marszałeczek senaciku, aby wpłaciła datek, bardzo śmierdząca sprawa :

"Przypomnijmy: zaraz po wyborze Tomasza Grodzkiego na marszałka Senatu Agnieszka Popiela napisała na Facebooku: "Masakra. Pan profesor Grodzki kandydatem na Marszałka Senatu. Jak moja Mama umierała, to trzeba było dać 500 dolarów za operację. Podobno na czasopisma medyczne. Faktury ani rachunku nie dostałam. Nigdy tego nie zapomnę"."

Data: 2019-11-27 15:15:04
Autor: z
Zaszczuli kobietę
W dniu 2019-11-27 o 12:41, boukun pisze:
[...]

Ale skutek ten sam. Konował i jego kumple się wzbogacili/doznali korzyści.

Tak czy siak to jest KORUPCJA w państwowej instytucji.

No chyba że sąd orzeknie że można przejeżdżać staruszki na pasach ;-)

Data: 2019-11-27 16:31:29
Autor: Runt
Zaszczuli kobietę
[...]

A co miała powiedzieć ta nowa PiS-owska "emilii" ?

--
Runt

Zaszczuli kobietę