Zaszczytne miejsce

Data: 2020-07-12 12:21:57
Autor: Zenek Kapelinder
Zaszczytne miejsce
Zaszczytne drugie miejsce zajął Trzaskowski. Duda przedostatni.

Data: 2020-07-12 21:34:56
Autor: Lord Donald
Zaszczytne miejsce
Zaszczytne drugie miejsce zajął Trzaskowski. Duda przedostatni.

U wyznawców PO zapewne szampany strzelają. Im szczają w oczy a oni nadal, że deszcz pada. Ale PiS ma wiele do myślenia, bo wynik wcale nie powala. Wiadomo Trzaskowski ma napompowany wynik dzięki debilom, ale także źle głosowali zdezorientowali Polacy. Jak się nie pospieszą z tym procesem wyciągania kraju w jakie nas wsadzili POwcy przez 25 lat, to także nikt nie będzie dla nich korzystny za trzy lata.

Data: 2020-07-12 21:40:55
Autor: Trefniś
Zaszczytne miejsce
W dniu .07.2020 o 21:34 Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:

[...]

Oczywiście, że strzelają szampany u Czskoludków!

Pisałem już:
Szykują się protesty wyborcze, a wręcz blokada poprzez protesty.
Ew. szukanie pomocy w UE (protesty będą rozpatrywane przez sądy, które  opozycja wielokrotnie wskazywała jako obarczone brakiem bezstronności.

Tu dopiero _zaczyna_ się walka Płaczformy o dostęp dkoryta!

--
Trefniś

Data: 2020-07-12 21:45:59
Autor: Lord Donald
Zaszczytne miejsce
W dniu 12.07.2020 o 21:40, Trefniś pisze:
[...]

Wiadomo POwcy mają w dupie demokrację. Na pewno tego nie odpuszczą, ale wyżej chuja nie podskoczą. PiS ma trzy lata jak wykorzysta tą szansę, to PO zniknie, ale muszą bardziej przekonać Polaków, więcej pracować, rozwijać kraj. Zostało jeszcze dużo do zrobienia.

Data: 2020-07-12 13:28:37
Autor: Zenek Kapelinder
Zaszczytne miejsce
Nie ma czegoś takiego jak demokracja. To słowo klucz jak patriotyzm, bóg honor ojczyzna czy proletariusze wszystkich krajów łączcie się. Pomijając niewolników którzy mieli czysta sytuację życiową tacy niby wolni nigdy nie byli wolni. Zawsze byli państwowi. Wszystko co mieli łącznie z życiem też było państwowe. Jest jeszcze na Ziemi sporo krajów w których system rządzenia zasobami ludzkimi nie zmienił się od tysięcy lat. Dzisiejsze wybory to była ustawka. Wygrać miał Duda ale Trzaskowski musiał wysoko przegrać. Zmienili Kidawę na niego bo się okazalo ze miała szansę dostać tyle żeby w pierwszej turze zmieścić się w grupie kandydatów zwanej "inni lub reszta". W takiej sytuacji platforma poszła by do uśpienia. Po wynikach jakie podali jutro gazwyb może napisać że Trzaskowski jako drugi został wiceprezydentem i debile uwierzą.

Data: 2020-07-12 22:02:12
Autor: Trefniś
Zaszczytne miejsce
W dniu .07.2020 o 21:45 Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:

[...]

Głupi Duda zablokował na samym początku PiS-owskie ustawy sądownicze,  teraz powinien głęboko płakać nad swoim tępactwem!

Spokojnie, mimo wszystko mniej zła uczyni nawrócony tępak Duda, niż  nieudacznik Czaskowski.

Nb. nieudacznictwo to znak wyróżniający naszą opozycję, powinni mieć w  herbie...

--
Trefniś

Data: 2020-07-12 22:50:38
Autor: A. Filip
Zaszczytne miejsce [w exit-polls]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Zaszczytne drugie miejsce zajął Trzaskowski. Duda przedostatni.

Już zajął *na pewno*?
Duda raczej+ wygrał ale przy różnicy 0.8% w exit-poll *naprawdę wypada*
czekać na oficjalne wyniki bo paręnaście procent szans na zwycięstwo
Trzaskowskiego jest.

Zresztą nawet przegrana Trzaskowskiego w granicach 1%:2% jest świetną
podstawą dla PO do kampanii Sejmowej 2023. Ja w nich daje PiS *na dziś*
góra 40% szans na przebicie wyrównanego rekordu dwóch kadencji Tuska.
Przed Tuskiem każda koalicja rządząca po 1989 "przejadała się" wyborcom
już po jednej kadencji. Tusk zmienił to na dwie kadencje.  Ja daje
Kaczyńskiemu mniej niż 50% na aż tak szybkie "ustalenie nowej
tradycji".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!
| Mogę zapomnieć, o czym usłyszałem, albo zachować w pamięci to, co
| zobaczyłem. To, co zrobiłem, mogę zrozumieć.
| (Przysłowie chińskie)

Zaszczytne miejsce