"Zaszum nam Polsko"

Data: 2011-11-11 10:57:11
Autor: Antenka
"Zaszum nam Polsko"
Niech żyje wolna, niepodległa syjonistom i innym  odwiecznym wrogom,
Polska! Amen!

http://www.youtube.com/watch?v=BuZYFQC0WSs

Zaszum nam... :- /

Antenka

Data: 2011-11-11 20:53:21
Autor: jadrys
"Zaszum nam Polsko"
W dniu 2011-11-11 19:57, Antenka pisze:
Niech ĹĽyje wolna, niepodlegĹ‚a syjonistom i innym  odwiecznym wrogom,
Polska! Amen!

http://www.youtube.com/watch?v=BuZYFQC0WSs

Zaszum nam... :- /

Antenka

Piękne:-) .
I taka refleksja na marginesie - stanowczo za łatwo Polacy pozwalają kupczyć krajem co tyle lat walczył o wolność i niezależność. :-(

Pozdrawiam:-)

PS. Jesteś cała po tej wyprawie? ;-)

Data: 2011-11-11 16:25:21
Autor: Antenka
"Zaszum nam Polsko"
On 11 Lis, 20:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Antenka

Piękne:-) .
I taka refleksja na marginesie - stanowczo za łatwo Polacy pozwalaj±
kupczyć krajem co tyle lat walczył o wolno¶ć i niezależno¶ć.. :-(

Pozdrawiam:-)

PS. Jeste¶ cała po tej wyprawie? ;-)<

Tak! Poradziłam sobie z łatwo¶ci± z t± hitlerowsk± band±  z Berlina. :-
o))

Antenka

Data: 2011-11-12 09:07:35
Autor: jadrys
"Zaszum nam Polsko"
W dniu 2011-11-12 01:25, Antenka pisze:
[...]

I taka refleksja na marginesie - stanowczo za Ĺ‚atwo Polacy pozwalajÄ…
kupczyć krajem co tyle lat walczył o wolność i niezależność. :-(

Pozdrawiam:-)
PS. Jesteś cała po tej wyprawie? ;-)<
Tak! PoradziĹ‚am sobie z Ĺ‚atwoĹ›ciÄ… z tÄ… hitlerowskÄ… bandÄ…  z Berlina. :-
o))

Antenka

Przyznam że troche się obawiałem, ale jak widać nie taki Teufel straszny;-)

Data: 2011-11-12 10:00:13
Autor:
"Zaszum nam Polsko"
On Fri, 11 Nov 2011 20:53:21 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-11-11 19:57, Antenka pisze:
> Niech żyje wolna, niepodległa syjonistom i innym  odwiecznym wrogom,
> [...]

Piękne:-) .
I taka refleksja na marginesie - stanowczo za łatwo Polacy pozwalaj± kupczyć krajem co tyle lat walczył o wolno¶ć i niezależno¶ć. :-(

Pozdrawiam:-)

PS. Jeste¶ cała po tej wyprawie? ;-)

 wy macie cos z glowami. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-12 06:14:58
Autor: stevep
"Zaszum nam Polsko"
Dnia 11-11-2011 o 19:57:11 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

A ile już wychlała¶?  :p

--
stevep

Data: 2011-11-12 00:24:12
Autor: Antenka
"Zaszum nam Polsko"
On 12 Lis, 06:14, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

A ile już wychlała¶?  :p<

Nie s±dĽ innych po sobie, ty wstrętna moczymordo... :-P Precz! :-E

Antenka

P.s. Kto kocha Polskę, nie upija się, zawsze jest trzeĽwy i w pełnej
gotowo¶ci bojowej, by jej bronić, gadzie.  :-E

Data: 2011-11-12 10:46:23
Autor: stevep
"Zaszum nam Polsko"
Dnia 12-11-2011 o 09:24:12 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Stale bredzisz jak po pijaku.

--
stevep

Data: 2011-11-12 10:57:39
Autor: Antenka
"Zaszum nam Polsko"
On 12 Lis, 10:46, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

Stale bredzisz jak po pijaku.<

O sobie piszesz pijaku?! :-o)) Jak ja bredzę to ty beblosz! :-E

Antenka

Data: 2011-11-13 14:20:12
Autor: stevep
"Zaszum nam Polsko"
Dnia 12-11-2011 o 19:57:39 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 12 Lis, 10:46, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

Stale bredzisz jak po pijaku.<

O sobie piszesz pijaku?! :-o)) Jak ja bredzę to ty beblosz! :-E

Antenka

To nawet na trzeĽwo wył±cznie bełkot?

--
stevep

Data: 2011-11-12 19:17:34
Autor: obserwator
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Niech =BFyje wolna, niepodleg=B3a syjonistom i innym  odwiecznym wrogom,
Polska! Amen!

http://www.youtube.com/watch?v=3DBuZYFQC0WSs

Zaszum nam... :- /

najwiekszymi wrogami Polski byli zawsze sprzedwczyki ktorzy opylali Polske
glownie Rosji i Niemcom:) Geny mieli rozne, podobnie jak i ci ktorzy walczyli
o suwerenna Polske:)

--

"Zaszum nam Polsko"