Zaszyfrowany pendrive pod Linuxem i Windows.

Data: 2011-11-09 14:31:31
Autor: VSS
Zaszyfrowany pendrive pod Linuxem i Windows.
W wiadomości:j9bvj8$4nv$1@news.vectranet.pl,
nadir <none@hell.org> nastukał:
Czy znacie jakiś darmowy program, którym mogę zaszyfrować pendrive ale
żeby można go było odczytywać pod Linuxem i Windowsem?

ja mam pendriva z czytnikiem palca. może nie szyfruje 3DESem ale zabezpieczenie jest i działa pozytywnie. Nie widzisz partycji dopóki nie machniesz palcem. widzisz tylko mała 16Mb partycje z softem, który możesz i tak wykasować.

--
VSS

Data: 2011-11-09 18:35:46
Autor: nadir
[...]

Czy ten pendrive działa też pod Linuxem czy tylko pod Windowsem?
Możesz podać jaki to producent i model?

Data: 2011-11-10 14:56:47
Autor: VSS
Zaszyfrowany pendrive pod Linuxem i Windows.
W wiadomości:j9edlj$71u$1@news.vectranet.pl,
[...]

pod linuxem nie próbowałem, nie miałem okazji. a nazywa się Sandisk Cruzer Profile

http://asiausb.com/bigpic/20090902104634.jpg
--
VSS

Data: 2011-11-10 14:57:59
Autor: VSS
[...]

tu piszą, że na linuxie pójdzie:

http://www.zdnet.com.au/sandisk-cruzer-profile-512mb-139211609.htm

--
VSS

Zaszyfrowany pendrive pod Linuxem i Windows.