Zatka³o was?

Data: 2010-02-01 15:45:00
Autor: zbig
Zatka³o was?
Jako¶ nie widaæ tu k±¶liwych komentarzy po wywiadzie Tuska u Lisa.
Tylko nie piszcie, ¿e nie ogl±dacie tego komucha Lisa, bo wiem ¿e
ogl±dacie tak samo jak poch³aniacie Gazetê W.
Nb. Tusk wypad³ doskonale.

Data: 2010-02-01 16:46:14
Autor: Mariusz Merta
czy w sprawie tuska robisz za mazowieckiego i ¿akow skiego w sprawie towarzysza genera³a ?
doskonale to bêdzie po przes³uchaniu w komsji w sprawie afery której
wg ciebie niema i nie by³o...

Mariusz Merta

Data: 2010-02-02 00:50:32
Autor: zbig
On 2 Lut, 01:46, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
doskonale to bêdzie po przes³uchaniu w komsji w sprawie afery której
wg ciebie niema i nie by³o...

Mariusz Merta

Nie ogl±da³em dyskusji po filmie bo prze³±czy³em siê na Lisa. Nie wiem
wiêc za kogo móg³bym robiæ. Moim zdaniem Jaruzel powinien zostac
najpierw zdegradowany a potem wsadzony do koñca jego marnego ¿ywota do
pud³a. Niestety nie mo¿e ju¿ dostaæ czapy a mu siê nale¿y.
Nigdy nie twierdzi³em, ¿e nie ma afery hazardowej.  Moim zdaniem jest
i trwa ona jeszcze od rz±dów SLD poprze PiS a¿ do PO. Tylko, ¿e nie
zasz³o przestêpnstwo i afera sie rozejdzie po ko¶ciach.
Nb. moze iê okazaæ , ¿e jedynym oskar¿onym zostanie kamiñski , który
te¿ ma swoje za uszami. Dla mnie ta ca³a afera to by³y ³owy na
Schetynê, ale ten nie da³ sie podej¶æ.
Co do Tuska w czwartek to jestem spokojny, ¿e sobie poradzi,
zw³aszcza , ¿e pos³owie opozycji upojeni rwetesem medialnym, w którym
graj± pierwsze skrzypce, zdaj± siê ju¿ nie mieæ czasu na porz±dne
przygotowanie siê do przes³uchañ.
Chlebowski da³ sobie z nimi radê  a nawet i Drzewiecki

Data: 2010-02-02 00:55:25
Autor: Ensitherum
Zatka³o was?
kogo to obchodzi, durniu? normalni ludzie ogl±dali dokument 'Towarzysz Genera³' i dyskusjê po nim zamiast be³kotu ry¿ego pajaca na krótkiej smyczy s³u¿b specjalnych.

Data: 2010-02-01 16:21:35
Autor: zbig
Zatka³o was?
On 2 Lut, 00:55, Ensitherum <ensithe...@NOSPAM.pl> wrote:
kogo to obchodzi, durniu? normalni ludzie ogl±dali dokument 'Towarzysz
Genera³' i dyskusjê po nim zamiast be³kotu ry¿ego pajaca na krótkiej
smyczy s³u¿b specjalnych.

Ty siê zasrany ¶mieciu nie spoufalaj. Ja obejrza³em obie rzeczy,
wystarczy³o prze³±czyæ po zakoñczeniu filmu.

Data: 2010-02-02 01:28:16
Autor: Lorn
Zatka³o was?
Ensitherum pisze:
kogo to obchodzi, durniu?

Mnie obchodzi.

normalni ludzie ogl±dali dokument 'Towarzysz Genera³'

Poszed³ sms od Jarusia co macie ogl±daæ? :>

i dyskusjê po nim

Dyskutujcie sobie :>

zamiast be³kotu ry¿ego pajaca na krótkiej smyczy s³u¿b specjalnych.

Powalacie swoj± g³upot± 'ludzi normalnych' na kolana. :>

Data: 2010-02-02 10:53:18
Autor: :he®sk:
Zatka³o was?
On Tue, 02 Feb 2010 00:55:25 +0100, Ensitherum <ensitherum@NOSPAM.pl>
wrote:

kogo to obchodzi, durniu? normalni ludzie ogl±dali dokument 'Towarzysz Genera³' i dyskusjê po nim zamiast be³kotu ry¿ego pajaca na krótkiej smyczy s³u¿b specjalnych.

 ooooo, towarzysz z pzpr sie przebudzil ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-02 12:06:36
Autor: cirrus
Zatka³o was?
U¿ytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hk7pla$5sj$1news.onet.pl...
kogo to obchodzi, durniu? normalni ludzie ogl±dali dokument 'Towarzysz Genera³' i dyskusjê po nim zamiast be³kotu ry¿ego pajaca na krótkiej smyczy s³u¿b specjalnych.

"Normalni" jak ty zawsze preferuja komuchów.

--
stevep

Data: 2010-02-02 00:57:18
Autor: Ensitherum
Zatka³o was?
Nb. Tusk wypad³ doskonale.

ps. trudno ¿eby wyszed³ chujowo skoro Lis uzgodni³ z nim pytania na d³ugo przed programem. ¿e te¿ komu¶ siê chcê ogl±daæ tak± szopkê i jeszcze tym emocjonowaæ.

Data: 2010-02-01 16:21:29
Autor: zbig
Zatka³o was?
On 2 Lut, 00:57, Ensitherum <ensithe...@NOSPAM.pl> wrote:
> Nb. Tusk wypad³ doskonale.

ps. trudno ¿eby wyszed³ chujowo skoro Lis uzgodni³ z nim pytania na
d³ugo przed programem. ¿e te¿ komu¶ siê chcê ogl±daæ tak± szopkê i
jeszcze tym emocjonowaæ.

Nawet jak by nie uzgodni³ to i tak by Tusk dobrze wypad³ bo on ju¿ tak
ma.

Data: 2010-02-02 09:21:13
Autor: Neko
Zatka³o was?
U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³

Nawet jak by nie uzgodni³ to i tak by Tusk dobrze wypad³ bo on ju¿ tak
ma.

Problem polega na tym, ze tu nie chodzi o "wypadanie" ale o skuteczne
dzialanie. Castro tez zawsze dobrze wypada³, niegorzej wypada³ tez Hitler.

Mam w nosie, ze Tusk dobrze wypada w TV skoro efektow jego rzadow
nie widac - poza sukcesami PR.

Data: 2010-02-02 03:55:40
Autor: zbig
Zatka³o was?
On 2 Lut, 09:21, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

Mam w nosie, ze Tusk dobrze wypada w TV skoro efektow jego rzadow
nie widac - poza sukcesami PR.

Znów s³yszê tê mantrê - PR. Nie zastanowi³e¶ siê jak to sie dziej, ¿e
czegokolwiek Tusk rzekomo dotknie to klapa, a PR? O! PR najlepszy na
¶wiecie.
To kompletnie niezrozumia³e i nielogiczne.

Data: 2010-02-02 10:53:18
Autor: :he®sk:
Zatka³o was?
On Tue, 2 Feb 2010 09:21:13 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Mam w nosie, ze Tusk dobrze wypada w TV skoro efektow jego rzadow
nie widac - poza sukcesami PR.

 a mogl np. wybudowac 3 mln mieszkan albo zgrabny peronik...

Data: 2010-02-02 01:31:55
Autor: Lorn
Zatka³o was?
Ensitherum pisze:
Nb. Tusk wypad³ doskonale.

ps. trudno ¿eby wyszed³ chujowo skoro Lis uzgodni³ z nim pytania na d³ugo przed programem.

W takiej TV? A¿ dziw bierze, ¿e jeszcze go nie wypierd.... :P

¿e te¿ komu¶ siê chcê ogl±daæ tak± szopkê

No moherlandia ogl±da, której w serialu 'Klan' pierze siê mózgi, ¿e musz± op³acaæ abonament :> Tylko pewnie nie wiedz±, ¿e z racji wieku s± z niego zwolnieniu dziêki Tuskowi :-P

i jeszcze tym emocjonowaæ.

.... Do w³adz TVP z tym brykaj. :>

Data: 2010-02-02 07:52:45
Autor: Artur Borubar
Zatka³o was?

U¿ytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisa³

ps. trudno ¿eby wyszed³ chujowo skoro Lis uzgodni³ z nim pytania na d³ugo przed programem.

Jarek gdyby sam sobie zadawa³ pytania, a potem na nie odpowiada³ i tak wyszed³by na kretyna. Jak zwykle.

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, ¿e w CBA nie by³o jasnych
kryteriów, wed³ug których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-02-02 10:53:18
Autor: :he®sk:
Zatka³o was?
On Tue, 02 Feb 2010 00:57:18 +0100, Ensitherum <ensitherum@NOSPAM.pl>
wrote:

> Nb. Tusk wypad³ doskonale.

ps. trudno ¿eby wyszed³ chujowo skoro Lis uzgodni³ z nim pytania na d³ugo przed programem. ¿e te¿ komu¶ siê chcê ogl±daæ tak± szopkê i jeszcze tym emocjonowaæ.

 to nie czasy pzpr ;o)))

Data: 2010-02-02 01:11:42
Autor: brat_olin
Zatka³o was?
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote

Jako¶ nie widaæ tu k±¶liwych komentarzy po
wywiadzie Tuska u Lisa.

I co tam Tusk gadal?  Gdzies slyszalem, ze pod koniec
programu 96% glosujacych poparlo decyzje jego oficera
prowadzacego.  Sami kaczysci glosowali?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-02-01 16:20:35
Autor: zbig
Zatka³o was?
On 2 Lut, 01:11, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote

> [...]
> wywiadzie Tuska u Lisa.

I co tam Tusk gadal?  Gdzies slyszalem, ze pod koniec
programu 96% glosujacych poparlo decyzje jego oficera

Pytanie jak to tradycyjnie u Lisa by³o g³upie" Czy Tusk dobrze
zrobi³ ,ze zrezygnowa³ z kandydowania?"
Oczywi¶cie by³o 97 % bo wszyscy s± z tego zadowoleni, choæ najmniej
chyba PO.

Data: 2010-02-02 10:53:19
Autor: :he®sk:
Zatka³o was?
On Tue, 2 Feb 2010 01:11:42 +0100, "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com>
wrote:

I co tam Tusk gadal?

 madrze gadal. pokazywano w przebitce wypowiedz prezesa.
 zenada. zenada. seplenil jak 1-wszy sekretarz pop pzpr.

Gdzies slyszalem,

 gdzies, podobno, ktos mowil ;o)))

ze pod koniec programu 96% glosujacych poparlo decyzje jego oficera prowadzacego.

 boli, co ? ;o))

Sami kaczysci glosowali?

 sa w szachu. kazdy glos czy na tak czy na nie jest
 nie do przyjecia dla pis. i takie szopki dzieja sie
 w tvp-pisowskiej? lis pojdzie za burte ;o)))

Data: 2010-02-02 12:08:19
Autor: cirrus
Zatka³o was?
U¿ytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hk7pv5$6mm$1news.onet.pl...
[...]

W twoim przypadku by³aby to opinia wychowawcy z psychiatryka.

--
stevep

Data: 2010-02-02 01:13:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Zatka³o was?
zbig wrote:

Jako¶ nie widaæ tu k±¶liwych komentarzy po wywiadzie Tuska u Lisa.
Tylko nie piszcie, ¿e nie ogl±dacie tego komucha Lisa, bo wiem ¿e
ogl±dacie tak samo jak poch³aniacie Gazetê W.
Nb. Tusk wypad³ doskonale.

Ja ogl±da³em "Towarzysza Genera³a". Poza tym Lisa nie ogl±dam z regó³y.
Jak wysz³o Donkowi tym razem, bo u "Stokrotki" w eremefie to raczej siê
zbytnio nie popisa³?

S³ysza³em, ¿e Lisu zadawa³ mu podobne pytania jak jego kole¿anka Monisia.
Np. to kiedy podj±³ decyzjê o niekandydowaniu.

Mnie u "Stokrotki" ubawi³o m.in. to, jak Donek powiedzia³, ¿e jego bliskim
wspó³pracownikom ju¿ od dawna mówi³, ¿e nie bêdzie kandydowa³. Ciekawe kto
to s± ci jego bliscy wspó³pracownicy? No bo Grzechu, Komóra, Mucho³ap
i Samozadowalacz od ¶wiñskiego ryja raczej wygl±dali na mocno zdziwionych.

--
Pit

Data: 2010-02-02 01:23:58
Autor: Lorn
Zatka³o was?
zbig pisze:
Jako¶ nie widaæ tu k±¶liwych komentarzy po wywiadzie Tuska u Lisa.
Tylko nie piszcie, ¿e nie ogl±dacie tego komucha Lisa, bo wiem ¿e
ogl±dacie tak samo jak poch³aniacie Gazetê W.
Nb. Tusk wypad³ doskonale.

Hehe no widzisz... Ju¿ Ciebie PiS`owska zaraza próbuje zni¿yæ do poziomu robaka. :> Ogl±dali. :>

Data: 2010-02-02 03:03:48
Autor: zbig
Zatka³o was?
On 2 Lut, 11:17, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

Moim skromnym zdaniem - Tusk podczas debaty o prezydenture - zostalby
rozjechany jak zaba pod walcem - tak jak rozjechal go Lisa, a Kaczynski nie
bylby az tak milosierny....

Lis jest du¿o trudniejszym rozmówc± ni¿ Kaczyñski. A jak by go
rozjecha³ to wszyscy widzieli¶my, przegra³ wybory przez debatê.
To ju¿ nie jest ten wyrachowany, spokojny, Kaczyñski, który zapêdzi³
kiedy¶ Michnika do k±ta. Wtedy wygra³ spokojem. Teraz to taki zapiek³y
dziadyga, który Tuskowi nie dorasta do piêt.

Data: 2010-02-02 13:02:45
Autor: awe
Zatka3o was?

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5bcfbf45-b591-4d2b-aa2d-e36f3bcabd3db2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
tylko tak ci sie wydaje, juz pomysliles sie co do  PO stad twoje opinie nie sa wiarygodne
awe

Data: 2010-02-03 07:28:00
Autor: zbig
Zatka3o was?
On 2 Lut, 13:02, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

tylko tak ci sie wydaje, juz pomysliles sie co do  PO stad twoje opinie nie
sa wiarygodne

O co ci chodzi , mo¿esz to rozszyfrowaæ?

Data: 2010-02-02 08:49:04
Autor: Jadrys
Zatka³o was?
W dniu 2010-02-02 00:45, zbig pisze:
Jako¶ nie widaæ tu k±¶liwych komentarzy po wywiadzie Tuska u Lisa.
Tylko nie piszcie, ¿e nie ogl±dacie tego komucha Lisa, bo wiem ¿e
ogl±dacie tak samo jak poch³aniacie Gazetê W.
Nb. Tusk wypad³ doskonale.

Ale to przecie¿ nic nowego.. Tusk zawsze dobrze wypada w opowiadaniu bajek.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-02 08:52:06
Autor: Prawusek
Zatka³o was?
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hk8ldh$j9h$1news.onet.pl...
> [...]
> Nb. Tusk wypad³ doskonale.

Ale to przecie¿ nic nowego.. Tusk zawsze dobrze wypada w opowiadaniu

Fox jest prymitywny w swoim programie rozrywkowym. Juz bardziej wolê Drzazgê
(w dupie).

Data: 2010-02-02 09:04:13
Autor: Jadrys
Zatka³o was?
W dniu 2010-02-02 08:52, Prawusek pisze:
[...]

Jasne.. Te¿ jestem zdanie ¿e tylko kto¶ chory na umy¶le móg³ zatrudniæ Lisa za takie pieni±dze.. Jest to bardzo mizerny dziennikarzyna.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-02 10:53:19
Autor: :he®sk:
Zatka³o was?
On Tue, 02 Feb 2010 08:49:04 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Ale to przecie¿ nic nowego.. Tusk zawsze dobrze wypada w opowiadaniu bajek.

 nauczyl sie opowiadajac je swoim dzieciom.  jarek  niestety nie mial komu ;o)))

Data: 2010-02-02 15:59:49
Autor: Jadrys
Zatkało was?
W dniu 2010-02-02 10:53, ":he®sk:" pisze:
On Tue, 02 Feb 2010 08:49:04 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Ale to przecież nic nowego.. Tusk zawsze dobrze wypada w opowiadaniu bajek.

  nauczyl sie opowiadajac je swoim dzieciom.
  jarek  niestety nie mial komu ;o)))

Dla ciebie niestety?

Data: 2010-02-03 11:06:45
Autor: :he®sk:
Zatka³o was?
On Tue, 02 Feb 2010 15:59:49 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   nauczyl sie opowiadajac je swoim dzieciom.
>   jarek  niestety nie mial komu ;o)))
Dla ciebie niestety?

 dla prezesa. co miales z logiki ?

Data: 2010-02-03 11:30:22
Autor: Jadrys
Zatkało was?
W dniu 2010-02-03 11:06, ":he®sk:" pisze:
[...]

A skÄ…d ty wiesz jakie prezes wyznaje wartoÅ›ci?  Dla niego może być "stety" to co dla ciebie "niestety".

Data: 2010-02-03 11:58:20
Autor: :he®sk:
Zatka³o was?
On Wed, 03 Feb 2010 11:30:22 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   dla prezesa. co miales z logiki ?
A sk±d ty wiesz jakie prezes wyznaje warto¶ci?  Dla niego mo¿e byæ "stety" to co dla ciebie "niestety".

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem. powstrzymaj niezdrowe emocje.

Data: 2010-02-02 11:50:10
Autor: cytryna
Zatka³o was?
Jako¶ nie widaæ tu k±¶liwych komentarzy po wywiadzie Tuska u Lisa.
Tylko nie piszcie, ¿e nie ogl±dacie tego komucha Lisa, bo wiem ¿e
ogl±dacie tak samo jak poch³aniacie Gazetê W.
Nb. Tusk wypad³ doskonale.

"Nb. Tusk wypad³ doskonale" - sroce spod ogona.

Data: 2010-02-02 13:03:18
Autor: awe
Zatka³o was?

U¿ytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:354f.0000040c.4b680362newsgate.onet.pl...
[...]