Zatka³o was?

Data: 2010-02-02 08:49:04
Autor: Jadrys
Zatka³o was?
W dniu 2010-02-02 00:45, zbig pisze:
Jako¶ nie widaæ tu k±¶liwych komentarzy po wywiadzie Tuska u Lisa.
Tylko nie piszcie, ¿e nie ogl±dacie tego komucha Lisa, bo wiem ¿e
ogl±dacie tak samo jak poch³aniacie Gazetê W.
Nb. Tusk wypad³ doskonale.

Ale to przecie¿ nic nowego.. Tusk zawsze dobrze wypada w opowiadaniu bajek.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-02 08:52:06
Autor: Prawusek
Zatka³o was?
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hk8ldh$j9h$1news.onet.pl...
> [...]
> Nb. Tusk wypad³ doskonale.

Ale to przecie¿ nic nowego.. Tusk zawsze dobrze wypada w opowiadaniu

Fox jest prymitywny w swoim programie rozrywkowym. Juz bardziej wolê Drzazgê
(w dupie).

Data: 2010-02-02 09:04:13
Autor: Jadrys
Zatka³o was?
W dniu 2010-02-02 08:52, Prawusek pisze:
[...]

Jasne.. Te¿ jestem zdanie ¿e tylko kto¶ chory na umy¶le móg³ zatrudniæ Lisa za takie pieni±dze.. Jest to bardzo mizerny dziennikarzyna.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-02 10:53:19
Autor: :he®sk:
Zatka³o was?
On Tue, 02 Feb 2010 08:49:04 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Ale to przecie¿ nic nowego.. Tusk zawsze dobrze wypada w opowiadaniu bajek.

 nauczyl sie opowiadajac je swoim dzieciom.  jarek  niestety nie mial komu ;o)))
 --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-02 15:59:49
Autor: Jadrys
Zatkało was?
W dniu 2010-02-02 10:53, ":he®sk:" pisze:
On Tue, 02 Feb 2010 08:49:04 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Ale to przecież nic nowego.. Tusk zawsze dobrze wypada w opowiadaniu bajek.

  nauczyl sie opowiadajac je swoim dzieciom.
  jarek  niestety nie mial komu ;o)))

Dla ciebie niestety?

Data: 2010-02-03 11:06:45
Autor: :he®sk:
Zatka³o was?
On Tue, 02 Feb 2010 15:59:49 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   nauczyl sie opowiadajac je swoim dzieciom.
>   jarek  niestety nie mial komu ;o)))
Dla ciebie niestety?

 dla prezesa. co miales z logiki ?

Data: 2010-02-03 11:30:22
Autor: Jadrys
Zatkało was?
W dniu 2010-02-03 11:06, ":he®sk:" pisze:
[...]

A skÄ…d ty wiesz jakie prezes wyznaje wartoÅ›ci?  Dla niego może być "stety" to co dla ciebie "niestety".

Data: 2010-02-03 11:58:20
Autor: :he®sk:
Zatka³o was?
On Wed, 03 Feb 2010 11:30:22 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   dla prezesa. co miales z logiki ?
A sk±d ty wiesz jakie prezes wyznaje warto¶ci?  Dla niego mo¿e byæ "stety" to co dla ciebie "niestety".

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem. powstrzymaj niezdrowe emocje.