Zatka³o was?

Data: 2010-02-02 11:50:10
Autor: cytryna
Zatka³o was?
Jako¶ nie widaæ tu k±¶liwych komentarzy po wywiadzie Tuska u Lisa.
Tylko nie piszcie, ¿e nie ogl±dacie tego komucha Lisa, bo wiem ¿e
ogl±dacie tak samo jak poch³aniacie Gazetê W.
Nb. Tusk wypad³ doskonale.

"Nb. Tusk wypad³ doskonale" - sroce spod ogona.

Data: 2010-02-02 13:03:18
Autor: awe
Zatka³o was?

U¿ytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:354f.0000040c.4b680362newsgate.onet.pl...
[...]