Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.

Data: 2011-09-17 11:53:27
Autor: Przemysław W
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.
Po raz pierwszy hierarcha Kościoła katolickiego w Niemczech spotkał się na oficjalnych rozmowach z przedstawicielami Stowarzyszenia Lesbijek i Homoseksualistów w Niemczech (LSVD).
Jak czytamy w depeszy Katolickiej Agencji Informacyjnej, spotkanie odbyło się w kurii archidiecezjalnej w Berlinie i trwało półtorej godzin. Arcybiskup Berlina Rainer Maria Woelki powiedział, że była to otwarta wymiana zdań i dialog powinien być kontynuowany. W spotkaniu wziął udział także sekretarz generalny Konferencji Biskupów Niemiec o. Hans Langendörfer.

Rzecznik LSVD Günter Dworek poinformował z kolei, że rozmowa dotyczyła m. in. zatrudnienia homoseksualistów w instytucjach kościelnych. Poruszono też sprawę antypapieskiej demonstracji, która ma się odbyć podczas papieskiej wizyty, 22 września w Berlinie, której inicjatorem są organizacje gejów i lesbijek.

Szef LSVD na region Berlin Brandenburgii, Jörg Steinert powiedział, że była to rozmowa ,,intelektualnie pobudzająca". ,,Cieszę się, że doszło do niej w tak krótkim czasie po objęciu przez abp Woelkiego urzędu arcybiskupa Berlina" - zaznaczył.

Z inicjatywą spotkania wyszło LSVD, kiedy gotowość spotkania z tą organizacją publicznie wyraził abp Woelki. Stowarzyszenie jest jednym z organizatorów planowanej antypapieskiej demonstracji.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10305423,Niemiecki_arcybiskup_i_geje__rozmowa_intelektualnie.html#ixzz1YCZRSOce

Pogadali jak swój ze swoim bez udawania, że się nie tolerują.

Przemek

--

Jarosław Kaczyński przeprosił na antenie TVP Info za swoją wypowiedź,
 jakoby posłowie PSL opowiedzieli się za legalizacją miękkich narkotyków.

Adam Hofman i Tomasz Poręba politycy PiS przyznają, że mówili nieprawdę twierdząc,
 iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach..

Data: 2011-09-17 12:24:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.
sobota, 17 września 2011 11:53. carbon entity '' <%EMAIL>

http://wyborcza.pl/1,75248,10305423,Niemiecki_arcybiskup_i_geje__rozmowa_intelektualnie.html#ixzz1YCZRSOce

Pogadali jak swój ze swoim bez udawania, że się nie tolerują.

Przemek

Dziękuję za zatrudnianie pederastów w Kościele, my też mieliśmy naszego Paetza...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-17 14:13:10
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

http://wyborcza.pl/1,75248,10305423,Niemiecki_arcybiskup_i_geje__rozmowa_intelektualnie.html#ixzz1YCZRSOce

Pogadali jak swój ze swoim bez udawania, że się nie tolerują.

Twardy orzech do zgryzienia dla niektórych kiboli z psp. Ja w życiu nie
spotkałem się z żadnym gejem. A mimo to zrobili tu ze mnie pedała.

Teraz jeśli chcą być konsekwentni to ten ksiądz powinien od dzisiaj być dla
nich ... bo ja wiem? arcypedrylem?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-17 14:40:39
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:13d7eq3pjangn$.opdxp3zd5z5f$.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

[...]

U nich ksiądz pedałem? Niemożliwe. Napiszą, że katabas chciał pomóc pedrylom, albo coś w tym rodzaju.

Przemek

Data: 2011-09-17 14:50:20
Autor: Grzegorz Z.

Przemysław W napisał:

[...]

Wstępnie diagnozował przed właściwym terapeutyzowaniem.

Data: 2011-09-17 15:42:59
Autor: (HeÂŽSk)
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.
On Sat, 17 Sep 2011 14:13:10 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

Przemysław W napisał:

> [...]

spotkałem się z żadnym gejem. A mimo to zrobili tu ze mnie pedała.

Teraz jeśli chcą być konsekwentni to ten ksiądz powinien od dzisiaj być dla

 zaraz pedala. twoje teksty zaczepialy o przymus tolerancji
 zachowan innych niz powszechnie akceptowalne. dla mnie mozesz
 byc gejem/pedalem czy innym obojnakiem. warunek jeden: nie  masz prawa naruszac mojej przestrzeni prywatnej.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-17 17:32:15
Autor: Grzegorz Z.
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.
"(HeŽSk)" napisaů:

 dla mnie mozesz
 byc gejem/pedalem czy innym obojnakiem. warunek jeden: nie  masz prawa naruszac mojej przestrzeni prywatnej.

Powiedz to klechom ped. którzy decydujŕ za mnie kiedy mam a kiedy nie mam
chodziă po zakupy do hipercentrum.

--
Socjalizm nigdy nie zapuúciů w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uwaýajŕ sić za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejúciowych

Data: 2011-09-18 08:20:10
Autor: (HeÂŽSk)
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.
On Sat, 17 Sep 2011 17:32:15 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

"(HeÂŽSk)" napisaĹŻ:

> [...]

Powiedz to klechom ped. którzy decydujŕ za mnie kiedy mam a kiedy nie mam

 zaden klecha nie decyduje kiedy masz robic zakupy,
 jestes jakis przewrazliwiony. dzwony wciaz dzwonia? ;o)

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-09-18 12:43:06
Autor: pluton
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.
 zaden klecha nie decyduje kiedy masz robic zakupy,
 jestes jakis przewrazliwiony. dzwony wciaz dzwonia? ;o)

Ja juz 2 razy nacialem sie mocno na jakis tam 15 sierpnia.
Malo, ze nie mialem nic do zarcia, to chcialem wreszcie w wolny dzien
wpasc do jakiejs kastodramy czy innego eklerka, zrobic dlugo odkladane
zakupy roznych drobiazgow.

Nullification

Data: 2011-09-20 19:47:46
Autor: Grzegorz Z.
"(He®Sk)" napisał:

[...]

Co wy tu pierdzielicie Skalimowski Ĺźe nie decyduje, z czyjego polecenia
jest wolne np. owego 15 sierpnia? Nieśmiertelnego Towarzysza Stalina?

Data: 2011-09-17 19:12:45
Autor: pluton
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.
Ja w życiu nie
spotkałem się z żadnym gejem.

Nigdy nie byles w kosciele ??

Nullification

Data: 2011-09-17 15:42:59
Autor: (HeÂŽSk)
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.
On Sat, 17 Sep 2011 11:53:27 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Po raz pierwszy hierarcha Kościoła katolickiego w Niemczech spotkał się na oficjalnych rozmowach z przedstawicielami Stowarzyszenia Lesbijek i Homoseksualistów w Niemczech (LSVD). [...]

 co wspolnego z KK maja homoseksualisci? --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-17 17:33:04
Autor: Grzegorz Z.
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.
"(HeŽSk)" napisaů:

On Sat, 17 Sep 2011 11:53:27 +0200, Przemysůaw W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Po raz pierwszy hierarcha Koúcioůa katolickiego w Niemczech spotkaů sić na oficjalnych rozmowach z przedstawicielami Stowarzyszenia Lesbijek i Homoseksualistów w Niemczech (LSVD). [...]

 co wspolnego z KK maja homoseksualisci?

Ýe 3/4 klechów jest homo, a reszta pedo?

Data: 2011-09-17 19:14:27
Autor: pluton
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach koúcielnych.

Ýe 3/4 klechów jest homo, a reszta pedo?

No nie, a prawa statystyki  ? chociaz 1% musi byc normalne.
..

Nullification

Data: 2011-09-18 08:20:10
Autor: (HeÂŽSk)
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.
On Sat, 17 Sep 2011 17:33:04 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

"(HeÂŽSk)" napisaĹŻ:

Ýe 3/4 klechów jest homo, a reszta pedo?

 masz jakis link do tych rewelacyjnych danych czy sa  to tylko twoje marzenia?

Data: 2011-09-17 21:12:35
Autor: Przemysław W
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.
Użytkownik ""(HeRSk)"" <?.bigbrednie@interia.pl> napisał

co wspolnego z KK maja homoseksualisci?

He, he, he! Żartowniś się znalazł. Hesk weź se wałek i przejdź się kawałek. Może ci się poprawi.

Przemek

Data: 2011-09-18 08:20:10
Autor: (HeÂŽSk)
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.
On Sat, 17 Sep 2011 21:12:35 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> [...]

> co wspolnego z KK maja homoseksualisci?

He, he, he! Żartowniś się znalazł. Hesk weź se wałek i przejdź się kawałek. Może ci się poprawi.

 przemus-jacek czy jak ci tam, odpowiedz konkretami,  a nie bajdurzeniem rodem z PiS. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-18 08:41:49
Autor: Przemysław W
Zatrudnianie homoseksualistów w instytucjach kościelnych.
Użytkownik ""(HeRSk)"" <?.bigbrednie@interia.pl> napisał

przemus-jacek czy jak ci tam, odpowiedz konkretami,
a nie bajdurzeniem rodem z PiS.

Masz pierwszy z brzeu przykład:

"W adresowanym do Watykanu liście otwartym, grupa około 50 włoskich księży-homoseksualistów oświadczyła, że orientacja seksualna nie przeszkadza im być dobrymi kapłanami".

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/ksieza-geje-walcza-o-siebie,696276

Przemek