Zatrudnienie osoby

Data: 2012-04-25 13:00:07
Autor: Budzik
Zatrudnienie osoby

Hej
Czy jest jaki¶ sposób na zatrudnienie osoby sporadycznie na kilka godzin w tygodniu tak, aby nie trzeba było zgłaszać tego do ZUS czy US? Jakie wymagania? (osoba <26 roku życia?) Jakie¶ limity kwotowe?

Zakładam, że podatek i tak trzeba będzie wpłacić do US, ale może chociaż papierkologii ZUS uda się jako¶ omin±ć?
 --
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2012-04-25 17:36:55
Autor: Liwiusz
Zatrudnienie osoby
W dniu 2012-04-25 15:00, Budzik pisze:

[...]

Jak student, to na zlecenie. Jak niestudent, to na dzieło.

--
Liwiusz

Data: 2012-04-25 18:00:06
Autor: Budzik
Zatrudnienie osoby
Osobnik posiadaj±cy mail lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

iw każdy przypadku nie ma ZUSu?
Tylko zaliczkkana podatek?

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2012-04-25 21:58:09
Autor: Nixe
Zatrudnienie osoby
W dniu 2012-04-25 17:36, Liwiusz pisze:
[...]

Jak student, to na zlecenie.

Zawsze miałam się o to spytać - czy to musi być student dzienny czy może być również zaoczny?

N.

Data: 2012-04-25 22:01:52
Autor: Liwiusz
Zatrudnienie osoby
[...]