Data: 2012-10-23 20:45:18 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
[TECH] "Zatrzask" sterow | |
Użytkownik "biodarek" <darkm_usunto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k66oa3$pfm$1mx1.internetia.pl...
Witam! Jaki zatrzask? :) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 17/10/2012 Bil Sport Active - do prania! |
|
Data: 2012-10-23 20:55:34 | |
Autor: biodarek | |
[TECH] "Zatrzask" sterow | |
W dniu 2012-10-23 20:45, kamil/Endurorider.pl pisze:
Użytkownik "biodarek" <darkm_usunto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości Trudno skręcić kierownicę, a po puszczeniu jej luźno przy podniesionym przednim kole - ustawia się dokładnie na wprost i jakby zatrzaskuje w tym położeniu. Trochę niebezpiecznie się z tym jeździ. -- biodarek |
|
Data: 2012-10-23 12:46:38 | |
Autor: Ignac | |
[TECH] "Zatrzask" sterow | |
W dniu wtorek, 23 pa¼dziernika 2012 20:55:37 UTC+2 u¿ytkownik biodarek napisa³:
Trudno skrêciæ kierownicê, a po puszczeniu jej lu¼no przy podniesionym przednim kole - ustawia siê dok³adnie na wprost i jakby zatrzaskuje w tym po³o¿eniu. Trochê niebezpiecznie siê z tym je¼dzi. A nie dokrêci³e¶ za mocno ¶ruby kapsla czasem i ³o¿yska mog³y siê uszkodziæ. Nie je¼dzij na takich sterach jak regulacja nie pomo¿e musisz je zdemontowaæ i zdiagnozowaæ co nawali³o.Tu masz instrukcjê regulacji http://www.youtube.com/watch?v=Vpcbk-wPWGQ Ignac |
|
Data: 2012-10-24 22:58:41 | |
Autor: Tomasso | |
[TECH] "Zatrzask" sterow | |
U¿ytkownik "Ignac" napisa³:
http://www.youtube.com/watch?v=Vpcbk-wPWGQ Japier... ¶róby!!! A instruxy do¶æ ogólne. t |
|
Data: 2012-10-24 14:24:33 | |
Autor: Ignac | |
[TECH] "Zatrzask" sterow | |
W dniu środa, 24 października 2012 22:58:44 UTC+2 użytkownik Tomasso napisał:
U�ytkownik "Ignac" napisa�: Ale o co Ciebie chodzi...przecież ładne,przekazuje "toto" problem regulacji. Albo może tak,ale o co sie rozchodzi Ci sie!Odczytuję tylko Japier... Ignac |
|
Data: 2012-10-23 21:35:14 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
[TECH] "Zatrzask" sterow | |
biodarek wrote:
Jaki zatrzask? :) A, dzieki :) Rozbierałeś te stery? Przy sterach na gwint kiedyś wypadł mi zmiażdżony wianek, ale z a-headem nigdy nie miałem problemów tego typu ale też nie była to jakaś ultra lekka wersja :) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 17/10/2012 Bil Sport Active - do prania! |
|
Data: 2012-10-23 23:43:10 | |
Autor: Krzysztof Olszak | |
[TECH] "Zatrzask" sterow | |
W dniu 2012-10-23 20:55, biodarek pisze:
Trudno skręcić kierownicę, a po puszczeniu jej luźno przy podniesionymWygląda na wybicie się bieżni w misce łożyska. W sterach klasycznych (w a-headach nie sprawdzałem) można wywalić wianek i wsadzić kulki luzem - nieco więcej niż jest w wianku. W ten sposób można przedłużyć żywotność sterów. Kiedy jednak ponownie zaczyna wyczuwać wybicie w misce, lub stery zaczynają się samoistnie rozkręcać, to już wymiana jest koniecznością. Krzysztof |