Zatrzaski - od ktorych warto zaczac

Data: 2010-07-08 00:10:45
Autor: szewc
Zatrzaski - od ktorych warto zaczac
W dniu 2010-07-06 17:57, raviz pisze:
Witam
Chcialbym sprobowac jazdy w zatrzaskach (MTB). Zalezy mi na
nastepujacych cechach:

Po lekturze 艣wierszczyk贸w, ocenie wp艂ywu na stawy kolanowe i cechy np. czyszczenie si臋 z b艂ota - zdecydowa艂em si臋 na Time`y. Teraz to one nawet niedrogie chyba s膮. (najprostszy model)
Dobry luz roboczy (mo偶liwo艣膰 wyboru jednego z dw贸ch ustawie艅), bardzo 艂atwe wpinanie i wypinanie.
Czyszczenie ok, z wyj膮tkiem mokrego 艣niegu, wtedy gorzej.
Wagowo - im wy偶szy model tym lepiej ;)
Praktycznie bezobs艂ugowe.

pozdr.
szewc

Data: 2010-07-08 08:25:30
Autor: Fabian
W dniu 08.07.2010 00:10, szewc pisze:
[...]

Tyle si臋 naczyta艂em o tym luzie TIME-ow i r贸偶nicy do SPD, 偶e jak
za艂o偶y艂em spd to my艣la艂em, 偶e co艣 jest nie tak, 偶e s膮 takie lu藕ne :P
My艣la艂em, 偶e jak w wi膮zaniu narciarskim nie b臋d臋 m贸g艂 ruszy膰 stop膮 na
boki, a tu IMHO ca艂kiem sporo luzu zostaje.

Fabian.

Zatrzaski - od ktorych warto zaczac