Zatrzymaj Czas do Wszystkich

Data: 2011-11-07 16:47:20
Autor: Piotr M
Zatrzymaj Czas do Wszystkich
Fajna promocja w Orange. Pierwszy raz mnie od stu lat pozytywnie  zaskoczyli! Szkoda, że tylko dla abonamentowców i mixowców :(

"W ramach Usługi Abonent ma możliwo¶ć wykonywania poł±czeń głosowych  wychodz±cych trwaj±cych do 30 minut na numery krajowych
operatorów komórkowych oraz na numery stacjonarne, płac±c cennikow± stawkę  jedynie za dwie pierwsze pełne minuty tego poł±czenia"

Do wykorzystania jednorazowo 600 free minut :)

http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2011-11/orange-zatrzymaj-czas-do-wszystkich.pdf

--
pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieni±dze innych ludzi."

Data: 2011-11-07 21:18:08
Autor: Grzexs
[...]

Nie czytałe¶ chyba regulaminu.

<http://telepolis.pl/grafika/newsy/2011-11/orange-zatrzymaj-czas-do-wszystkich.pdf> = <http://skroc.pl/uyggf4riu>

i pkt. 5:  Z Usługi Abonent może skorzystać po wykorzystaniu Kwoty Abonamentu.

Szkoda, że Orange nigdzie nie publikuje, ile ich klientów korzysta z tych niby-promocji.

--
Grzexs

Data: 2011-11-07 21:42:17
Autor: Michal
Zatrzymaj Czas do Wszystkich
i pkt. 5: Z Usługi Abonent może skorzystać po wykorzystaniu Kwoty
Abonamentu.

Jak bardzo irytuj±ce s± te obrzydliwe działania marketingowców z cyklu: jak dać, żeby nie dać..

Pamiętam "darmowe minuty" które najpierw "zjadały" pulę wliczon± w abonament.

Czy "oni" rzeczywi¶cie maj± wszystkich za debili ??? Drudzy zaraz po branży bankowej...

M.

Data: 2011-11-07 22:18:42
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-11-07 21:42, Michal pisze:
[...]

Nie marudĽ, przecież dla nich klient jest najważniejszy. Nie ogl±dasz TV???

--
Liwiusz

Data: 2011-11-08 12:17:01
Autor: Piotr M
Dnia 07-11-2011 o 22:18:42 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

[...]

Cała zgraj malkontentów ;P

A wiecie co można robić? ładować TT lub Fresha :) Do zdobycia minuty  warto¶ci ok 70zł :)

Data: 2011-11-07 23:20:48
Autor: ToMasz
W dniu 07.11.2011 21:42, Michal pisze:
[...]

tak. tak wła¶nie jest.

ToMasz
PS. ale jakby ludzie nie byli debilami( jako masa) to by owe promocje nie miały "targetu"

Data: 2011-11-11 12:51:34
Autor: aalexandrowicz
Zatrzymaj Czas do Wszystkich
W Orangutanie uważaj± wszystkich klientów za debili.

Dzwoni do mnie "wstręczyciel" z Orangutana w sprawie jednego z numerów telefonów.

W - "wstręczyciel" z Orangutana (taka hybryda powstała od dwóch słów: wkurwi....cy stręczyciel :)
J - ja

Zaczynamy dyskusję:
W - Ponieważ jest pan naszym długoletnim klientem i za 2 miesi±ce kończy się panu umowa, mam dla pana korzystniejsze warunki
J - Proszę przedstawić. Nadmieniam, ze interesuj± mnie oferty, w których będę mógł dzwonić za darmo w sieci lub będę miał przynajmniej 150-200min w sieci, ponieważ korzystam z kilku mumerów telefonów w jednej sieci.
W - Do tej pory płacił pan abonament 29zł i miał pan w tym 60min na rozmowy do wszystkich. Proponuję panu obniżenie rachunku do 24zł i dokł±dma panu drugie tyle czyli dodatkowe 60min do Orangutana.
J - Czy te dodatkowe minuty to także na stacjonarne?
W - Nie, tylko do Orangutana
J - Mówi pan o kwocie 24zł brutto?
W - Nie, netto

[po chwili zażenowania i konsternacji, ochłon±wszy nieco odpowiadam]

J - No to rewelacja .......... proszę pana to nie jest, bo pan mnie próbuje okra¶ć.
W - Jak to okra¶ć? Ja panu proponuję obniżenie rachunku i podwojenie minut.
J - Proszę pana proszę dokładniej przeczytać umowę, któr± miałem do tej pory
W - No, płacił pan 29zł miesięcznie, miał pan 60 min rozmów do wszystkich oprócz Play ..., dostał pan telefon w promocujnej cenie
J - No i co jeszcze?
W - To już wszystko
J - To proszę jeszcze raz dokładniej przeczytać moj± umowę
W - [go¶ć znów czyta to samo i tak 3 razy w kółko]
J - [zaczynam go¶cia naprowadzać] Niech pan zobaczy na tej umowie "tanie minuty w sieci czy co¶ takiego"
W - Tak, faktycznie jest co¶ takiego
J - To proszę przeliczyć ile mi wychodzi minut do Orangutana i na stacjonarne.
W - Ok. 160 min
J - A pan mi proponuje tylko 60min do Orangutana i do tego kwotę abonamentu 24zł netto, a ja obecnie płacę 29zł netto, czyli w żadnen sposób nie jest to obniżeniem abonamentu, bo mi go pan podwyższa o 52grosze, a do tego z puli 160min do Orangutana i na stacjonarne pan mi daje tylko 60 min do Orangutana. Proszę więc przedstawić mi ofertę lepsz± niż t±, z której obecnie korzystałem.
W - Ta oferta, któr± pan ma obecnie jest lepsza od tej, któr± ja mam dla pana i nie mam możliwo¶ci zaproponować panu innej.
J - To po co pan do mnie dzwoni? Proszę zadzwonić do mnie jak będzie pan miał dla mnie korzystniejsz± ofertę, najlepiej z darmowymi rozmowami w sieci, bo konkurencja oferuje mi dużo lepsze oferty.

Niestety po kilkunastu rozmowach z wstręczycielamii próbie dobrowolnego choć niekorzystnego dla mnie opodatkowania się na rzecz Orangutana w zamian za telefon, który miał Orangutan w swoich ofertach, ale go nie miał, zakończyłem 10 letni± współpracę z tym operatorem.

Data: 2011-11-11 14:01:50
Autor: Dziadek64
Zatrzymaj Czas do Wszystkich
W dniu 2011-11-11 12:51, aalexandrowicz pisze:
W Orangutanie uwaĹĽajÄ… wszystkich klientĂłw za debili.

Nie inaczej.

Dzwoni do mnie "wstręczyciel" z Orangutana w sprawie jednego z numerów
telefonĂłw.

Zupełnie jakbym opisywał swoją historię sprzed roku... ;)

Jednak po kilku namolnych telefonach wstręczycieli z O. (a był taki okres kiedy dzwonili jeden przez drugiego po kilku w ciągu dnia), w końcu uległem i dałem się namówić na super-hiper korzystne przedłużenie umowy.

Uważnie przeczytałem umowę posuniętą do podpisu przez kuriera.
Cóż, okazało się, że w umowie nie ma tych ustaleń, jakie wynegocjowałem przez telefon.
Ilu klientów popisuje umowy nie czytając ich, a tylko wierząc na słowo "wstręczycielom z orangutana"? Ilu w ten sposób zostało oszukanych?

Nie pozostało mi nic innego jak tylko rozstać się z Orange po 12 latach.
Totalnie straciłem do nich zaufanie.

Obecnie jestem zadowolonym abonentem innego operatora.

Niestety po kilkunastu rozmowach z wstręczycielamii próbie dobrowolnego
choć niekorzystnego dla mnie opodatkowania się na rzecz Orangutana w
zamian za telefon, który miał Orangutan w swoich ofertach, ale go nie
miał, zakończyłem 10 letnią współpracę z tym operatorem.

Żona męczy się z nimi o dziś, ale jest coraz bliższa decyzji zmianie operatora.
Przeważnie tam gdzie jeździmy, ja cieszę się doskonałym zasięgiem (również 3G), a jej telefon jest głuchy...no...w porywach 1 kreseczka. :)

J.

Data: 2011-11-13 17:05:18
Autor: Krystek
Zatrzymaj Czas do Wszystkich
2011-11-11 14:01, Dziadek64 wysłał(a) wiadomość:

Do mnie dzwonili konsultanci-handlowcy i z uporem maniaka chcieli przenieść mój numer z oferty pre-paid na mixa i wcisnąć SAMSUNG-a Ch@t. Odpowiedziałem im, że korzystam z oferty na kartę od ponad 10 lat i gdybym chciał abonament, to bym się na niego zdecydował. Ale na co mi abonament, kiedy nie wydzwaniam tego, co doładuję (złotówki przechodzą na kolejne okresy doładowań), a SMS-ów też praktycznie nie wysyłam. Telefony też sam sobie w sklepie kupuję, bo po co spłacać potem przez X lat jakiś szajs z ich oferty i na te X lat wiązać się jakaś umową? Szukają frajerów i takich, co to godzą się na wszystko "dla świętego spokoju", żeby tylko konsultant-namawiacz się w końcu od nich odczepił.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-11-14 23:03:49
Autor: Wrrr
Zatrzy .... anulowanie.

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości
Szukają frajerów i takich, co to godzą się na wszystko "dla świętego
spokoju", żeby tylko konsultant-namawiacz się w końcu od nich odczepił.

Mnie taki naganiacz doradził, aby zadzwonić do Orange na *100 i anulować
marketingowo reklamowe informacje i wtedy naganiacze nie będą dzwonić.

Zatrzymaj Czas do Wszystkich