Zatrzymanie?

Data: 2010-10-07 23:23:09
Autor: Stokrotka
Zatrzymanie?
Pytanie mam takie: Policjant zatrzymuje na mieście osobę i zabiera radiowozem na komisariat w celu wykonania jakichś czynności (sprawdzenie tożsamości, przeszukanie). Trwa to niezbyt długo, powiedzmy godzinę czy dwie. Czy taka akcja jest zatrzymaniem w rozumieniu kpk?

Nie jestem prawnikiem, ale dla mnie oczywistością jest ,
że jest to zatszymanie, i że powinien być protokuł.
Człowiek to odrobinę więcej niż np. dyskietka,
a jak ktoś zatszymuje dyskietkę to protokoł jest.

Więcej , istnieje dokument poświadczający pszekazanie człowieka.
Wiem, bo gdy policja nielegalnie zatszymała mnie (porwała, bo między innymi pilował mnie samodzielnie całkowity cywil  -nie to , że umundurowany , tylko nie podający numeru- bo też w oczah prawa cywil, tylko cywil całkowity), i ci policjanci - bandyci kłucili się między sobą o protokuł pszekazania mnie.

Zatrzymanie?