Zatrzymanie PJ za pokwitowaniem.

Data: 2013-11-01 22:15:55
Autor: Tomasz Pyra
Zatrzymanie PJ za pokwitowaniem.
Dnia Fri, 01 Nov 2013 17:40:41 +0100, jerzu napisał(a):

Czy policjant może zatrzymać za pokwitowaniem prawo jazdy za rzekomą
"nieznajomość przepisów"? Wydaje mi się że nie, ale może się mylę?

Nie ma takiego prawa.
Powody zatrzymania prawa jazdy są wymienione w art. 135 ustawy PoRD i
innych nie ma.

Czyli tylko straszył, bo za co może zabrać PJ to zapewne doskonale wie.

Data: 2013-11-01 23:34:44
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zatrzymanie PJ za pokwitowaniem.
Hello Tomasz,

Friday, November 1, 2013, 10:15:55 PM, you wrote:

[...]

Albo to krawężnik i g...o wie. A czapkę dostał z okazji święta tylko.

--
Best regards,
 RoMan

Zatrzymanie PJ za pokwitowaniem.