Zatrzymanie czyjej艣 w艂asno艣ci z powodu nie zap艂acenia za pr膮d

Data: 2010-09-22 13:43:45
Autor: pmlb
Zatrzymanie czyjej艣 w艂asno艣ci z powodu nie zap艂acenia za pr膮d

"Jan Stefaniuk" <brak@brak.brak> wrote in message news:4c99f689$0$21005$65785112news.neostrada.pl...
Sytuacja ma miejsce w ma艂ej wsi. Prowadzony jest ca艂kowity remont drogi osiedlowej i k艂adziona jest kostka brukowa. Kierownik firmy poprosi艂 mnie czy nie udost臋pni臋 pr膮du do pod艂膮czenia maszyny w celu ci臋cia kostek zapewniaj膮c mnie 偶e zap艂aci i prosi艂 o odpisanie licznika. Zaoferowa艂em swoj膮 pomoc i dostarczy艂em mu aktualny stan licznika. Min臋艂y 3 tyg. i robotnicy tej firmy pod koniec dni贸wki zacz臋li k艂贸ci膰 si臋 z kierownikiem o zaleg艂e wyp艂aty z poprzedniego miesi膮ca. Dosz艂o do b贸jki w efekcie pobito kierownika. Robotnicy to nic innego jak zbieranina 偶uli zatrudnionych na czarno. Na drugi dzie艅 nikt si臋 nie pokaza艂 oficjalnie dowiedzieli艣my si臋 偶e wygoniono firm臋 i na ich miejsce przysz艂a inna. Z rana kierownik pos艂a艂 dw贸ch 偶uli by ode mnie wzi臋li t膮 maszyn臋 do ci臋cia p艂ytek kt贸ra na koniec prac przechowywana by艂a w na mojej posesji. Ja z oburzeniem parskn膮艂em "a kto mi za pr膮d zap艂aci!" Robotnik odpowiedzia艂 偶e musz臋 z szefem rozmawia膰. Powiedzia艂em "o nie!, zostawcie mi j膮 a jak nie zap艂aci osobi艣cie to sprzedam na z艂om za 250 z艂" (tyle za pr膮d mnie naci臋li). Robotnik przyzna艂 mi racj臋 i maszyna zosta艂a u mnie. Mija dzie艅 i nikt si臋 po t膮 maszyn臋 nie zg艂osi艂. Pytanie do Was czy co艣 mi grozi w takiej sytuacji? Jak inaczej moglem post膮pi膰. Telefon do kierownika odpada gdy偶 偶aden z robotnik贸w nie mia艂 do niego numeru.

Obawaim sie, ze nastepnym razem zawita do ciebie ktos z asysta policji.
To, ze udostepniles prad to jest inna bajka i mozesz isc do sadu, ale na jakiej podstawie maszyne "zaaresztowales"?
Nie chce cie martwic, ale bedziesz w plecy te 250zl.
Nauczka, by nastepnym razem powiedziec NIE!  Sa generatory na rynku firma moze taki sobie kupic i miec prad.
Dlaes sie naciac i tyle.

Zatrzymanie czyjej艣 w艂asno艣ci z powodu nie zap艂acenia za pr膮d