Zatrzymanie komputera przez prokurature

Data: 2013-01-03 21:08:23
Autor: Stokrotka
Zatrzymanie komputera przez prokurature

Ile prokuratura może przetrzymywać komputer ( jest dochodzenie) - jakaś
firma zgłosiła że kolega udostepnia ich materiały, ale to nie jest prawdą, bo opracował po swojemu.

Formalnie 3 miesiÄ…ce.
Praktycznie w nieskończoność.

Nie daruję sobie pszyjemności pszypomnienia jak było z moim komputerem.
A było tak:
Pracodaca (PAJ-COMP w Wołominie) zlikwidował część działalności, zwolnił mnie i nie zapłacił ostatniej pensji i odprawy, i nie miał zamiaru płacić. Więc by mnie szantażować, wykożystując układy z policją doniusł nieprawdę na mnie,
i w pszed dzień pierwszej rozprawy w sądzie pracy policja po pszeszukaniu zabrała mi komputer 3 października 2001wieczorem. Był to muj jedyny komputer.
Sprawa o pensję była doskonale udokumentowana, PIP kazał wypłacić, ale skorumpowany sąd nie wydawał żadnego wyroku tylko sędziowie zmieniali się ciągle by pszedłużać sprawę, było zdaje się 7 sędziuw (nie mniej).
29 grudnia 2006 - cały czas komputer jest w ręku prokuratury, po iluś odwołaniah i pismah - na terenie sądu w związku ze sprawą w sądzie pracy o tę pensję, policjant stszelał do mnie, pobili mnie, a policjant Piotr Ołdak wymuszał na mnie zeznania w tym dniu łamiąc mi rękę, zostałam też pszekazana cywilowi by mnie pilnował, i zamknęli mnie na ponad dobę, i nie dostałam za około dobę żadnego dokumentu - w ciupie byłam więc całkiem nielegalnie, tak jak muj komputer.
W końcu października 2007, będąc w okolicy mieszkania, w kturym już wtedy nie mieszkałam, tajniak Bartłomiej Szyprowski darł się za mną : "Stuj bo stszelam!", zatszymał mi i zaprowadził do mieszkania, gdzie kiedyś mieszkałam, i zdaje się po hwili oddał komputer. Odmuwiłam odebrania i odebrała go moja mama. Nie dostałam żadnego oficjalnego dokumentu stwierdzającego oddanie spszętu, prawdopodobnie szło o daty właśnie i nielegalne tszymanie spszętu. Komputer był w złym stanie, cały kleił się czymś , jakimś gęstym może sokim. Tak, wiem, policjanci też mają dzieci.

Zatrzymanie komputera przez prokurature