Zatrzymanie przez policje - jakie prawa - kara?

Data: 2011-06-20 19:31:24
Autor: Nostradamus
Zatrzymanie przez policje - jakie prawa - kara?
Użytkownik "Jurkowi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dff514e$0$2503$65785112@news.neostrada.pl...

Kilka dni temu zatrzymala mnie policja gdy przechodzilem przez zamkniete przejscie kolejowe - ze szlabanem.

Czyli ewidentnie popełniłeś wykroczenie.

Policjant sie nie przedstawil, nie powiedzial dlaczego zatrzymal.

No nieładnie , ale jako łebski chłop domyśliłeś się przyczyny zatrzymania, co nie ?

... wszystko pewnie w Sadzie Grodzkim bo nie chcialem przyjac mandatu.

G...mnie to obchodzi, ale z ciekawości zapytam o powody takiej zaskakującej decyzji??

czy jak policjant nie przedstawil sie, nie powiedzial od razu z jakiego paragrafu jest zatrzymanie - moze sie to obronic w sadzie?

Co ma się obronić?? Sprawa będzie dotyczyć TYLKO popełnionego przez Ciebie wykroczenia.

jaka moga przyjac linie obrony?

Kto? Powtórzę: to Ty będziesz "atakowany". A jaką masz linię obrony przyjąć? Udawaj niepoczytalnego (mnie prawie przekonałeś), gdyż niepoczytalność uwolni Cię od odpowiedzialności ;)

Zatrzymanie przez policje - jakie prawa - kara?