Zatrzymanie swiadka?

Data: 2010-09-05 20:48:55
Autor: ww3
Zatrzymanie swiadka?
Data: 2010-09-05 21:00:26
Autor: Przemysław Bernat
Zatrzymanie swiadka?
Dnia Sun, 05 Sep 2010 20:48:55 +0200, ww3 napisał(a):

http://www.tvn24.pl/-1,1672257,0,1,smierc-ciezarnej-21_latki-kierowca-byl-pijany,wiadomosc.html

Pasazer zostal zatrzymany w areszcie. Na jakiej podstawie?

Idź spytaj sędziego, który się pod tym podpisał. Może zrobią mu
współudział, może rzucił się z pięściami na policjanta, a może w kieszeni
miał skręta - nie wiadomo.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-09-05 21:20:36
Autor: WW3
Zatrzymanie swiadka?
> [...]

Idź spytaj sędziego, który się pod tym podpisał. Może zrobią mu
współudział, może rzucił się z pięściami na policjanta, a może w kieszeni

Narazie to areszt policyjny, wiec sedziego nie bylo. Jaki Wspoludzial? Jako pasazer?

Data: 2010-09-05 21:36:43
Autor: RadoslawF
Zatrzymanie swiadka?
Dnia 2010-09-05 21:20, Użytkownik WW3 napisał:

[...]

Zatrzymano go do momentu złożenia zeznań, od ręki nie mógł
bo był pijany. Wytrzeźwieje, złoży i wyjdzie.

Pozdrawiam

Data: 2010-09-05 21:39:27
Autor: WW3
Zatrzymanie swiadka?

Zatrzymano go do momentu złożenia zeznań, od ręki nie mógł
bo był pijany. Wytrzeźwieje, złoży i wyjdzie.

To wiem, tylko pytanie moje czy mozna zgodnie z prawem zatrzymac swiadka.

Data: 2010-09-05 22:03:48
Autor: Przemysław Bernat
Zatrzymanie swiadka?
Dnia Sun, 05 Sep 2010 21:39:27 +0200, WW3 napisał(a):

Zatrzymano go do momentu złożenia zeznań, od ręki nie mógł
bo był pijany. Wytrzeźwieje, złoży i wyjdzie.

To wiem, tylko pytanie moje czy mozna zgodnie z prawem zatrzymac swiadka.

Można i nawet trzeba. Utrudni się wtedy na przykład mataczenie i
uzgadnianie zeznań. Jak znam życie, to chwilowo wszyscy są narąbani, ale
pewni tylko tego, że prowadził ktoś inny, a nie on sam. Na tym etapie
trudno ustalić kto jest sprawcą, kto ofiarą, a kto świadkiem. Dla ich
własnego dobra noc na państwowym może być wskazana.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-09-05 22:06:19
Autor: RadoslawF
Zatrzymanie swiadka?
Dnia 2010-09-05 21:39, Użytkownik WW3 napisał:
Zatrzymano go do momentu złożenia zeznań, od ręki nie mógł
bo był pijany. Wytrzeźwieje, złoży i wyjdzie.

To wiem, tylko pytanie moje czy mozna zgodnie z prawem zatrzymac swiadka.

Tak.
Paragrafu nie podam, nie pamiętam ale kiedyś prawnik wyjaśniał
mi że jak najbardziej można.

Pozdrawiam

Data: 2010-09-05 22:42:11
Autor: gr
Zatrzymanie swiadka?
On 5 Wrz, 21:39, "WW3" <wwakawaWYTNI...@o2.pl> wrote:
> Zatrzymano go do momentu złożenia zeznań, od ręki nie mógł
> bo był pijany. Wytrzeźwieje, złoży i wyjdzie.

To wiem, tylko pytanie moje czy mozna zgodnie z prawem zatrzymac swiadka.

A jazda z pijanym kierowcą, jesli wiesz, że jest pijany nie jest
czasem karalna?

Data: 2010-09-06 12:10:29
Autor: WW3
Zatrzymanie swiadka?

A jazda z pijanym kierowcą, jesli wiesz, że jest pijany nie jest
czasem karalna?

1. Nie jest.
2. Nawet gdyby byla, udowodni mi ze wiedzialem.

Data: 2010-09-06 04:58:58
Autor: gr
Zatrzymanie swiadka?
On 6 Wrz, 12:10, "WW3" <wwakawaWYTNI...@o2.pl> wrote:

2. Nawet gdyby byla, udowodni mi ze wiedzialem.

Z monitoringu mozna by

Data: 2010-09-05 23:56:34
Autor: Robert Tomasik
Zatrzymanie swiadka?
Użytkownik "Przemysław Bernat" <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:adbg1qwvinih$.5t2wocd449d0$.dlg40tude.net...
[...]

Moze nie do końca wiadomo, kto kierował i obydwaj dostali zarzuty? No i zarówno jeden jak i drugi nie udzielił pomocy osobie rannej w wypadku. Jeżli z materiaow wynika, że mogłaby żyć, to obydwaj mogą dostać wyroki.

Data: 2010-09-06 09:52:25
Autor: RadoslawF
Zatrzymanie swiadka?
Dnia 2010-09-05 23:56, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

[...]

Człowiek zaprowadził poszkodowaną na pogotowie i został zatrzymany
za nieudzielenie pomocy ? Powiedział bym że milicyjne podejście
do tematu.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-09-06 22:38:22
Autor: 'Tom N'
Zatrzymanie swiadka?
Robert Tomasik w <news:i613ss$ikm$2inews.gazeta.pl>:

[...]

"Kierowca zawrócił na najbliższym rondzie i ruszył pod budynek pogotowia
ratunkowego. Tam zostawił 21-latkę wraz z jednym z pasażerów i odjechał.
Chłopak, który został na miejscu pobiegał po lekarzy."

Co jeszcze mieli zrobić jeden z drugim, żeby uznano, że udzielili pomocy?

Pytam serio.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-09-05 21:47:15
Autor: Krzysztof
Zatrzymanie swiadka?

Użytkownik "ww3" <wwakawaWYTNIJTO@o2.pl> napisał

Pasazer zostal zatrzymany w areszcie.

A w którym miejscu to wyczytałeś?

K.

Data: 2010-09-05 21:56:11
Autor: WW3
Zatrzymanie swiadka?

A w którym miejscu to wyczytałeś?
"Wraz z mężczyzną, który został przy kobiecie, trafił do aresztu. Obydwaj
mężczyźni byli pijani. "

Data: 2010-09-05 23:35:31
Autor: Cezar
Zatrzymanie swiadka?
Pasazer zostal zatrzymany w areszcie. Na jakiej podstawie?

Przede wszystkim to zaloz, ze pismak napisal co chcial i jak sam zrozumial. A sa oni raczej dosyc debilni (specjalisci od wszystkiego...) i maja tendencje do upraszczania i nieswiadomego przekrecania faktow i ich prawnego znaczenia  (ba na swiadome przekrecanie tak aby to sie trzymalo kupy sa za glupi i nie maja wiedzy). Dalej pismaki zamiennie uzywaja terminow prawnych i np dla nich dochodzenie i seldztwo to jedno, tak samo jak areszt i zatrzymanie.
Jak juz zalozysz powyzsze, to mozna czytac ich wypociny.

Poza tym to mamy tu raczej osobe podejrzana (bo nie wiadomo dokladnie jak sprawa przebiegala), a taka to mozna zatrzymac art 244kpk.

Nadto ciekawa jest informacja o tym, ze po kilku godzinach mial jeszcze 0,5 promila. W praktyce nie da sie udowodnic mu ze byl "nietrzezwy" w chwili zdarzenia, bo nie wiadomo co robil przez te kilka godzin (np mogl pic).

Cezar

Data: 2010-09-06 08:21:48
Autor: macso
Zatrzymanie swiadka?

Użytkownik "ww3" <wwakawaWYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości news:499a.000001ae.4c83e617newsgate.onet.pl...
http://www.tvn24.pl/-1,1672257,0,1,smierc-ciezarnej-21_latki-kierowca-byl-pijany,wiadomosc.html

Pasazer zostal zatrzymany w areszcie. Na jakiej podstawie?

za nieudzielenie pomocy i ucieczkę z miejsca wypadku

macso

Data: 2010-09-06 09:53:29
Autor: RadoslawF
Zatrzymanie swiadka?
Dnia 2010-09-06 08:21, Użytkownik macso napisał:

Pasazer zostal zatrzymany w areszcie. Na jakiej podstawie?

za nieudzielenie pomocy i ucieczkę z miejsca wypadku

To że zaprowadził na pogotowie i został z nią to była ucieczka
czy nieudzielenie pomocy, a może jedno i drugie ?

Pozdrawiam

Data: 2010-09-06 10:04:29
Autor: Massai
Zatrzymanie swiadka?
ww3 wrote:

http://www.tvn24.pl/-1,1672257,0,1,smierc-ciezarnej-21_latki-kierowca-
byl-pijany,wiadomosc.html

Pasazer zostal zatrzymany w areszcie. Na jakiej podstawie?

Może jest właścicielem samochodu i go zgarnęli za udostępnienie
pijanemu?

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-09-06 15:43:27
Autor: Piotr [trzykoty]
Zatrzymanie swiadka?
Użytkownik "ww3" <wwakawaWYTNIJTO@o2.pl> napisał
Pasazer zostal zatrzymany w areszcie. Na jakiej podstawie?

Np. na podstawie uzasadnionego podejrzenia popełnienia przestępstwa.
Nie było nas tam, nie wiadomo co się działo i co mówił. Ale wybacz, jak pod pogotowiem z samochodu "wysypują się" zwłoki z pijanym psażerem, który może np. nie potrafił składnie wytłumaczyć co się stało, albo próbował kryć kierowce i kłamać, to podstawa jest. Zresztą nie wiadomo czy zatrzymany czy doprowadzony choćby do wytrzeźwienia...

Zatrzymanie swiadka?