Zatrzymany Oddech -Film

Data: 2010-07-20 06:15:42
Autor: projektfilm
Zatrzymany Oddech -Film
Zatrzymaj oddech -  Bluego

Film
http://www.youtube.com/watch?v=jl5XzZ_JQzA

Reszta www.bluego.pl

Pozdrawiam
Dawid
www.projektfilm.pl

Data: 2010-07-20 16:08:55
Autor:
Zatrzymany Oddech -Film
projektfilm <info@projektfilm.pl> napisał(a):
Zatrzymaj oddech -  Bluego

Film
http://www.youtube.com/watch?v=jl5XzZ_JQzA

Bardzo przyjemny film, spokojnie o spokoju.
Zaskoczyła mnie jakość obrazu, potem było wiadomo dlaczego.
Miło było w liście płac zobaczyć Gralmarine, otrzymał informacje jak toczyć
aluminium. Zastosował i jest lepiej.

pozdrawiam rc  --

Data: 2010-07-22 14:21:47
Autor:
Zatrzymany Oddech -Film
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Zaskoczyła mnie jakość obrazu, potem było wiadomo dlaczego.
Miło było w liście płac zobaczyć Gralmarine, otrzymał informacje jak toczyć

"Porozmawiałem z
producentem AO, nie stosuje się do grzybków teflonu" - przykład bełkotu idioty czarneckiego. Mowa była o zaworach, ale kto by się przejmował. Na pewno nie  głąb czarnecki. Głąb czarnecki się nie przejmuje a psychiatria przyjęła porażkę z godnością.

Data: 2010-07-22 15:45:37
Autor:
Zatrzymany Oddech -Film
  <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > projektfilm <info@projektfilm.pl> napisał(a): > > > Zatrzymaj oddech -  Bluego
> [...]
producentem AO, nie stosuje się do grzybków teflonu" - przykład bełkotu idioty czarneckiego. Mowa była o zaworach, ale kto by się przejmował. Na pewno nie  głąb czarnecki. Głąb czarnecki się nie przejmuje a psychiatria przyjęła porażkę z godnością.

Przepraszam za popisy chorego psychicznie "jacekplacek", nie daję gwarancji że
to się nie powtórzy.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-22 11:12:45
Autor: in for
Zatrzymany Oddech -Film

Film Bluego
http://www.youtube.com/watch?v=jl5XzZ_JQzA Reszta www.bluego.pl

Brawo!
Pełna profeska! Scena zaręczyn (zaślubin?) z morzem - godna najlepszych
reżyserów :).

Pozdrowienia dla Agaty i Dawida.

Jacek

Data: 2010-07-22 14:22:19