Zatykająca się rura odpływowa z pralki

Data: 2009-09-17 15:10:27
Autor: Boombastic
Zatykająca się rura odpływowa z pralki

Użytkownik "Mariusz" <to@nie.jest.moj.adres.pl> napisał w wiadomości news:h8q9i6$rjn$1polsl.pl...
Witam grupowiczów

Przejdę od razu do rzeczy. Kupiona nowa pralka (Bosh WLX 20461 BY) i jestem z niej zadowolony. Po jakiś dwóch miesiącach zaczęła przedłużać [cut]

A po co w ogóle taki zbajerowany syfon? Ja mam zwykłe kolanko zamurowane w ścianie i do tego gumową redukcję. Odpływ jest szczelny, nie ma zapachów i układ sie nie zatyka. W starym mieszkaniu miałem taki zwykły syfon z włoóżnym do niego luzem wężem odpływowym i też przez wiele lat spokój.

Zatykająca się rura odpływowa z pralki