Zatykająca się rura odpływowa z pralki

Data: 2009-09-18 00:54:46
Autor: Tadeusz Jerzy Korsak
Zatykająca się rura odpływowa z pralki

Użytkownik "Mariusz" <to@nie.jest.moj.adres.pl> napisał w wiadomości news:h8q9i6$rjn$1polsl.pl...
Witam grupowiczów

Przejdę od razu do rzeczy. Kupiona nowa pralka (Bosh WLX 20461 BY) i jestem z niej zadowolony. Po jakiś dwóch miesiącach zaczęła przedłużać mój standardowy program (55 min)

Ja wywaliłem cały ten zawór ze sprężyną i wrzuciłem na gniazdo syfonu ciężką gumowaną kulkę od starej myszy komputerowej.
Taki grawitacyjny zawór o małych oporach przepływu działa u mnie już od paru lat perfekcyjnie!
UWAGA: jeżeli do jednego spływu jest dołączona pralka i zmywarka (jak u mnie) to taki zawór musi być zainstalowany.
Inaczej zmywarka wypełni pralkę wodą ze zmywania!
Zmywarka posiada własny zawór zwrotny za pompą opróżniającą.

Pozdrowienia!
Tadeusz

Zatykająca się rura odpływowa z pralki