Zaufał PiS-owi

Data: 2016-06-01 15:30:15
Autor: Pajdak
Zaufał PiS-owi
http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,17565850,W_SKOK_u_stracilem_dorobek_zycia__List_czytelnika.html

Jestem członkiem ruchu spółdzielczego SKOK od 2005 roku. Idee spółdzielczości obdarzyłem swego czasu szczerą atencją. Obecnie należę do poszkodowanych, którzy stracili oszczędności powyżej progu 100 tys. euro w wyniku nagłego obwieszczenia likwidacyjnego SKOK-u w Wołominie. Utraciłem istotną część własnego życiowego dorobku. Do swojego banku przez lata miałem zaufanie. Nie zdecydowałem się na wycofanie środków. Niezwykle miłe panie konsultantki zawsze dbały o mnie wzorowo. Zabrakło tylko jednego - telefonu z ostrzeżeniem w grudniu 2014 roku, choć byli i tacy, którzy zasłużyli na ten przywilej."

Trzeba było oszczędzać we frankach.

--
Lepudruk

Zaufał PiS-owi