Zaufanie do pilotow i wzajemne pomiedzy nimi zostało naruszone?

Data: 2015-03-27 10:50:50
Autor: Marek
Zaufanie do pilotow i wzajemne pomiedzy nimi zostało naruszone?
On Fri, 27 Mar 2015 02:06:35 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:
Może jeszcze macie jakieś nasuwające się refleksje w tą stronę?

Kiedy wreszcie lotnictwo zda sobie sprawę, że najczęstszą przyczyną wypadków nie są pasażerowie, problemy techniczne tylko właśnie piloci?

--
Marek

Data: 2015-03-27 03:11:56
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 27 marca 2015 10:50:52 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]

Kiedy wreszcie lotnictwo zda sobie sprawę, że najczęstszą przyczyną wypadków nie są pasażerowie, problemy techniczne tylko właśnie piloci?

Proponujesz zamiast pilotów zdalne sterowanie czy raczej AI?
Oba rozwiązania są korzystne dla przewoźników -pozbycie się kosztów osobowych wynikających z uposażeń załóg. Pasażerów na czas lotów (przynajmniej tych dłuższych) proponuję ze względów humanitarnych usypiać...w razie katastrofy.

Data: 2015-03-27 16:15:29
Autor: Marek
Zaufanie do pilotow i wzajemne pomiedzy nimi zostało naruszone?
On Fri, 27 Mar 2015 03:11:56 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:
Proponujesz zamiast pilotĂłw zdalne sterowanie czy raczej AI?

Nie wiem na co byle wyeliminować czynnik ludzki który jest tak niepewny.

--
Marek

Data: 2015-03-27 13:38:38
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 27 marca 2015 16:15:38 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
On Fri, 27 Mar 2015 03:11:56 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:
> Proponujesz zamiast pilotów zdalne sterowanie czy raczej AI?

Nie wiem na co byle wyeliminować czynnik ludzki który jest tak niepewny.

Wytwórzmy w końcu AI i wynieśmy się z tej planety raz na zawsze,
POwszechny celibat i w jedno POkolenie damy radę!

Data: 2015-03-28 09:40:01
Autor: szczepan bialek

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:5dfcb3d7-3990-40b4-bef3-fe5c00ab643egooglegroups.com...
[...]

Celibat powszechny nic nie zmieni. Bo celibat to kawalerstwo (nie wolno sie zenic).
"Czemu chlopcze chcesz isc na ksiedza. Dziadek byl, tata jest to i ja chce".
S*

Data: 2015-03-28 13:58:35
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 28 marca 2015 09:40:03 UTC+1 użytkownik szczepan bialek napisał:

> [...]

"Czemu chlopcze chcesz isc na ksiedza. Dziadek byl, tata jest to i ja chce".

Szkoda ze drugi z germanwings nie poszedł na księdza...

Data: 2015-03-28 15:58:29
Autor: Titus Atomicus
Zaufanie do pilotow i wzajemne pomiedzy nimi został o naruszone?
In article <5dfcb3d7-3990-40b4-bef3-fe5c00ab643e@googlegroups.com>,
 mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:

Wytwórzmy w końcu AI i wynieśmy się z tej planety raz na zawsze,
POwszechny celibat i w jedno POkolenie damy radę!

A tobie sie O zacina czy po prostu jestes oszolomem?
Tak tylko pytam.
--
TA

Data: 2015-03-28 13:56:05
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 28 marca 2015 15:58:31 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]
 mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:

> POwszechny celibat i w jedno POkolenie damy radę!

A tobie sie O zacina czy po prostu jestes oszolomem?

Titus - i ty..POprawnym inaczej?! ;P

Data: 2015-03-29 04:36:32
Autor: Titus Atomicus
Zaufanie do pilotow i wzajemne pomiedzy nimi został o naruszone?
In article <cb2952fd-e5d2-449a-9606-11fbb3dc8131@googlegroups.com>,

Znaczy, jestes jednak oszolomem.
Plonk! zatem...
--
TA

Data: 2015-03-29 03:01:47
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 29 marca 2015 04:36:37 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
In article <cb2952fd-e5d2-449a-9606-11fbb3dc8131@googlegroups.com>,
 mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:

Znaczy, jestes jednak oszolomem.
Plonk! zatem...

Nastepny nerwowy -co się nie nadaje na pilota?
Takie panie czasy...

Data: 2015-03-29 03:02:56
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 29 marca 2015 11:01:47 UTC+2 użytkownik mcmlxx...@gmail..com napisał:
> [...]
> Plonk! zatem...

Nastepny nerwowy -co się nie nadaje na pilota?

Wlasnie doczytałem na innej grupie opinię iż używanie KF jest mało męskie. :) A pod tym ktoś jeszcze dopisal:
"Mało męskie jest raczej obwieszczanie że się kogoś do niego wrzuciło..."
Cheers TitAtomus ;)

Data: 2015-03-27 16:57:52
Autor: Jarosław Sokołowski
Pan Marek napisał:

Proponujesz zamiast pilotów zdalne sterowanie czy raczej AI?

Nie wiem na co byle wyeliminować czynnik ludzki który jest tak niepewny.

Bo oczywiście ten nieludzki czynnik, który będzie wiódł samolot
ku docelowemu lotnisku, to nigdy żadnej niepewności nad Alpami
nie odczuje. Anioły go zaprogramują, za project managera mając
niejakiego Stróża, więc nic złego nikomu się nie może przytrafić.
A gdyby nawet gdzieś hen daleko jakiś człowiek miał przy tym coś
do powiedzenia, to przecież nijakiego obrania kursu ku Matce Ziemi
nie wprogramuje, bo co to za przyjemność spowodować katastrofę,
w której samemu się nie uczestniczy.

Jarek

--
Niósł ślepy kulawego, dobrze im się działo;
Ale że to ślepemu nieznośne się zdało,

Data: 2015-03-27 13:36:32
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 27 marca 2015 16:57:53 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
Pan Marek napisał:

> [...]

do powiedzenia, to przecież nijakiego obrania kursu ku Matce Ziemi
nie wprogramuje, bo co to za przyjemność spowodować katastrofę,

Niemcy znaleźli już podobno wyjście -ku chwale lobby paliwowo-przemysłowego:
http://wyborcza.pl/1,75477,17670994,Niemcy_przesiada_sie_do_samochodow__Tak_podpowiada.html

Data: 2015-04-03 10:56:39
Autor: mcmlxxi.xi.xi
> [...]
> Proponujesz zamiast pilotów zdalne sterowanie czy raczej AI?

Nie wiem na co byle wyeliminować czynnik ludzki który jest tak niepewny.

Na raie czynnik ludzki radzi sobie jak może:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,17706213,Pilot_Germanwings_uspokajal_swoich_pasazerow_przed.html

Zaufanie do pilotow i wzajemne pomiedzy nimi zostało naruszone?