Zauważyłam dziwną zbieżność...:)))

Data: 2009-07-22 03:45:20
Autor: Antenka
Zauważyłam dziwną zbieżność...:)))
Wszystko wskazuje na to, iż szanowny pan Jacek Kawecki pseudonim
"Kawsiurek" lub "Kupecki" ( jak zwał tak zwał :D ) i Tzvelek Adonis,
filosemita pochodzą z tej samej smrodliwej stajni Augisza, która znana
jest hiperprodukcji GóWna...Fuj ależ śmierdzi!
Zauważcie, że te dwa oto dziwne osobniki nigdy w siebie personalnie
nie walą! Gówniany solidaryzm to jest to! No chyba, że to jeden i ten
sam(???) :DDD. Tzvelek, powiedz nam kiedy jesteś Dr Jekyll a kiedy
zmieniasz się w Mr Hyde'a? :DDD

Antenka   ADA*)

*) Agenacja Detektywistyczna "ANTENA"  :D
   znak zastrzeżony

Data: 2009-07-22 13:27:08
Autor: awe
Zauważyłam dziwną zbieżność...:)))
Gowno ciagnie do gowna a jak jest ich wiecej niz 2 to jest kupa
awe

Data: 2009-07-22 14:24:15
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Raczej na chleb nie zarobisz w tej agencji.  Ja swoim bystrym okiem widzę wielką różnicę między nimi..

Data: 2009-07-22 05:27:41
Autor: Antenka
On 22 Lip, 14:24, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> *) Agenacja Detektywistyczna "ANTENA"  :D
>    znak zastrzeżony

Raczej na chleb nie zarobisz w tej agencji.  Ja swoim bystrym okiem

No trudno...z głodu nie umrę, bo to tylko hobby. Jak się ma stałe
żródło to można się pobawić ;-)

Antenka

Data: 2009-07-22 14:39:38
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:eb62acb9-a967-4322-b2c2-f6de3b458511a26g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Musi jakiś pojebany trans udający nastolatke, he, he, he!

Przemek

--

"Z wszystkich siedmiu grzechów głównych najłatwiej można wybaczyć lenistwo i obżarstwo, a najwięcej szkód i nieszczęść, zbrodni i wojen, jak sobie wyobrażam, powoduje zawiść."

Pisząc te słowa, prof. Leszek Kołakowski zapewne myślał o Jarosławie Kaczyńskim.

Zauważyłam dziwną zbieżność...:)))