Zauważyliście?

Data: 2011-10-12 12:12:05
Autor: Zahir
Zauważyliście?
Od momentu zniknięcia z grupy Hansa Klosa i obserwatora dyskusje są na kulturalnym poziomie? Jest nadzieja, że zniknie też HaMMer.

--
Zahir

Data: 2011-10-12 03:15:40
Autor: J-23
Zauważyliście?
On 12 Paź, 12:12, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Od momentu zniknięcia z grupy Hansa Klosa i obserwatora dyskusje są na
kulturalnym poziomie? Jest nadzieja, że zniknie też HaMMer.

--
Zahir

Tez mam taka konstatacje.

Data: 2011-10-12 12:35:30
Autor: wind
Zauważyliście?
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał

Tez mam taka konstatacje.

-- -

CO MASZ ?!!!

Data: 2011-10-12 13:03:11
Autor: Zahir
Zauważyliście?

Użytkownik "wind" <wind@we.pl> napisał w wiadomości news:j73qjb$olr$1news.onet.pl...
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał

Tez mam taka konstatacje.

-- -

CO MASZ ?!!!

Bosz!!! Jaką wcześniej miałeś ksywke robaczku?

--
Zahir

Data: 2011-10-12 04:37:07
Autor: J-23
Zauważyliście?
On 12 Paź, 13:03, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
U ytkownik "wind" <w...@we.pl> napisa w wiadomo cinews:j73qjb$olr$1news.onet.pl...

> U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa

> Tez mam taka konstatacje.

> -- -

> CO MASZ ?!!!

Bosz!!! Jak wcze niej mia e ksywke robaczku?

--
Zahir

Nie kazdemu psu na imie Burek - dziabasku. Bylo (jest) dwoch J-23.
Pierwszy to Hans Klos vel J-23. Funkcjonawal on na grupie przed moim
ze tak powiem przybyciem. Drugi J-23 to ja, a dokladnie J-23 vel
Flegiell von Trop. J-23 z sympatii dla wiadomego serialu. Zas Felgiell
von Trop to rodowe nazwisko moje prababki, szlachcianki z Saksonii.
Hans w odpowiednim momencie zglosil do mnie swoje zastrzezenie dot.
uzytego nicku, ale po wyjasnieniu okolicznosci zrozumial ze nie ma
sensu zmieniac stanu rzeczy, i pozostalem jako J-23. Dodam ze zawsze
roznilismy sie mentalnie i swiatopogladowo (sic!)

J-23 Flegiell von Trop

PS. czasem podpisywalem sie "itede...", i tak chyba mi sie najbardziej
podoba, bo zawsze jest szansa na dalsza wypowiedz

Data: 2011-10-12 14:22:16
Autor: J-23 Von Fiut
Zauważyliście?

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bdb67c18-8ce9-45d5-86ab-8666b253b569dk6g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

PS. czasem podpisywalem sie "itede...", i tak chyba mi sie najbardziej
podoba, bo zawsze jest szansa na dalsza wypowiedz

A JA JESTEM J-23 VON FIUT MOJA PRABABKA MIALA FIUT

I BYLA Z TYCH FIUTOW !

Data: 2011-10-12 05:43:40
Autor: J-23
Zauważyliście?
On 12 Paź, 14:22, "J-23 Von Fiut" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:bdb67c18-8ce9-45d5-86ab-8666b253b569dk6g2000vbb.googlegroups.com...
On 12 Pa , 13:03, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:

> [...]

podoba, bo zawsze jest szansa na dalsza wypowiedz

A JA JESTEM J-23 VON FIUT MOJA PRABABKA MIALA FIUT

i co lepiej, ulzyles sobie? nastepnym razem sprobuj uzyc jakies srodki
moczopedne, albo cos na zgage

Data: 2011-10-12 14:25:47
Autor: Zahir
Zauważyliście?

http://13k.pl/-/sugestia.php

Data: 2011-10-12 16:11:22
Autor: jadrys
Zauważyliście?
W dniu 2011-10-12 13:37, J-23 pisze:

[...]

No ale jak widać masz szlacheckie korzenie wiec skąd to pseudo sprzedawczyka?

Data: 2011-10-12 07:45:08
Autor: J-23
Zauważyliście?
On 12 Paź, 16:11, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> podoba, bo zawsze jest szansa na dalsza wypowiedz

No ale jak widać masz szlacheckie korzenie wiec skąd to pseudo

Etam! prababka sie zdeklasowala poprzez mezalians. Nikt z mojej
rodziny nie przywiazywal do tych "korzeni" wagi. Zas nick jest, jak to
juz napisalem, wylacznie wynikiem sentymentu do serialu, nie do
postaci historycznej.

Data: 2011-10-12 12:35:09
Autor: wind
Zauważyliście?
Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał

Od momentu zniknięcia z grupy Hansa Klosa i obserwatora dyskusje są na kulturalnym poziomie? Jest nadzieja, że zniknie też HaMMer.

i Zahir

Data: 2011-10-12 13:02:34
Autor: Zahir
Zauważyliście?

Użytkownik "wind" <wind@we.pl> napisał w wiadomości news:j73qis$ojh$1news.onet.pl...
Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał

Od momentu zniknięcia z grupy Hansa Klosa i obserwatora dyskusje są na kulturalnym poziomie? Jest nadzieja, że zniknie też HaMMer.

i Zahir

A ty robaczku świętojański jak wcześniej się podpisywałeś, co? ;)

--
Zahir

Data: 2011-10-12 16:16:37
Autor: stevep
Zauważyliście?
Dnia 12-10-2011 o 12:35:09 wind <wind@we.pl> napisał(a):

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał

Od momentu zniknięcia z grupy Hansa Klosa i obserwatora dyskusje są na  kulturalnym poziomie? Jest nadzieja, że zniknie też HaMMer.

i Zahir
A może któryś przepoczwarzył się w winda.

--
stevep

Data: 2011-10-12 17:07:20
Autor: Leprechaun
Zauważyliście?

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e9567f4$0$8457$65785112news.neostrada.pl...
Od momentu zniknięcia z grupy Hansa Klosa i obserwatora dyskusje są na kulturalnym poziomie? Jest nadzieja, że zniknie też HaMMer.

Zauważyłem, że pojawiło się sporo nowych nicków. Być może to kolejne klony tych w/w gnid.

BomBel

Zauważyliście?