Zauważyli¶cie ile nowych z GWna się pojawiło?!

Data: 2010-11-17 13:50:48
Autor: Tomy M.
Zauważyli¶cie ile nowych z GWna się pojawiło?!
.... dostaj± straszne baty na wszystkich Internetowych forum.
Michnik z Tuskiem uruchomili nowe zastępy pa¶ciarzy.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-17 05:10:18
Autor: dexth
On 17 Lis, 13:50, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
... dostaj straszne baty na wszystkich Internetowych forum.
Michnik z Tuskiem uruchomili nowe zast py pa ciarzy.

Tak, zauwazyłem.  20 najnowszych nowych w±tków załozyli :
muto 2100 - 9
TommyM- 2
i po jednym sebastian, cyc, Dirko, Polok_Prawdsziwy, Jan, cytryna,
Panslavista

Data: 2010-11-17 14:04:18
Autor: Azor jest pedałem
Zauważyli¶cie ile nowych z GWna się pojawiło?!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał

 na wszystkich Internetowych forum.

ty zapewne poliglota z "naszego dziennika"?

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potkn±ł w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowsk± i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-17 14:07:41
Autor: Neko
Zauważyli¶cie ile nowych z GWna się pojawiło?!
Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał

ty zapewne poliglota z "naszego dziennika"?

Cyc mode on:

"Rydzyka !! Jest faszyta ksiandz !.. Bush i ta morderca
z ukraina .. mocheary zdechle s ..!"

Chcialoby sie rzec: zacytujmy klasyka... :)

Data: 2010-11-17 14:22:09
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-17 14:04, Azor jest pedałem pisze:

ty zapewne poliglota z "naszego dziennika"?

   Niestety, nigdy nie byłem nawet na stronie
naszego dziennika i nie widziałem papierowego
wydania na oczy.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-17 14:47:22
Autor: Grzegorz Z.
Tomy M. napisał:

W dniu 2010-11-17 14:04, Azor jest pedałem pisze:

ty zapewne poliglota z "naszego dziennika"?

   Niestety, nigdy nie byłem nawet na stronie
naszego dziennika i nie widziałem papierowego
wydania na oczy.

A szkoda. Bardzo dobry papier.

--
"Tylko nie wołajcie Mi¶ka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-17 15:55:24
Autor: cirrus
Zauważyli¶cie ile nowych z GWna się pojawiło?!
Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic0jsj$f60$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał
 na wszystkich Internetowych forum.
ty zapewne poliglota z "naszego dziennika"?
Przemysław Warzywny

Pewnie brak mu zajęcia, albo esbeckie zacięcie i st±d ¶ledzenie wszystkich internetowych forum.

--
stevep

Data: 2010-11-17 20:18:05
Autor: raff
Zauważyliście ile nowych z GWna się pojawiło?!
W dniu 2010-11-17 15:55, cirrus pisze:
Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w
wiadomości news:ic0jsj$f60$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał
na wszystkich Internetowych forum.
ty zapewne poliglota z "naszego dziennika"?
Przemysław Warzywny

Pewnie brak mu zajęcia, albo esbeckie zacięcie i stąd śledzenie
wszystkich internetowych forum.

Nawet nie wiesz stefek jakim wielkim szczesciem jest automatyczne zaznaczanie twoich wiadomosci jako przeczytane.

Nie musiec czytac tych wszystkich twoich bzdur.

R.

Data: 2010-11-17 17:07:16
Autor: {he®sk}
Zauważyli¶cie ile nowych z GWna się pojawiło?!
On Wed, 17 Nov 2010 14:04:18 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał

>  na wszystkich Internetowych forum.
ty zapewne poliglota z "naszego dziennika"?

 to tomy m jeszcze tu jest? ;o)))

Data: 2010-11-17 19:48:01
Autor: matusm
Zauważyli¶cie ile nowych z GWna się pojawiło?!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4ce3cfab$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
... dostaj± straszne baty na wszystkich Internetowych forum.
Michnik z Tuskiem uruchomili nowe zastępy pa¶ciarzy.

istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Zauważyli¶cie ile nowych z GWna się pojawiło?!