Zawala się piramida kłamstw

Data: 2011-01-18 09:44:59
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej
Zawala się piramida kłamstw

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ih3iqf$hns$1node1.news.atman.pl...

http://wiadomosci.onet.pl/blogi/blogi-politykow/zawala-sie-piramida-klamstw,6855031,420141024,blog.html
Zawala się piramida kłamstw

Czyli co, zamach? No to braciszku ogłoś powszechną mobilizację wśród tobie podobnych i maszerujcie na Moskwę!

Data: 2011-01-18 10:32:30
Autor: sofu

Użytkownik "Wasz Ukochany Dobrodziej" <wasz.nowy.stary.user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d355305$0$2457$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -

Nie jestem twoim braciszkiem.
Szukaj ich raczej wśród obrzezańców potomków tych, ktorzy przybyli razem z czołgami krasnej armii.
Macie podobnie wykoślawione postrzeganie rzeczywistości.
Mimo wszystko staraj się jednak czytać ze zrozumieniem, zanim się odezwiesz.

sofu

Data: 2011-01-18 10:41:45
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ih3mnc$ila$1node1.news.atman.pl...

[...]

I już nie będziesz! Nie jestem też obrzezany tak jak wszyscy twoi krewni w linii męskiej! Nie jestem też antysemitą tak jak ty! Nie przybyłem razem z czołgami tak jak twoi współplemieńcy. Nie mam wykoślawionego jak ty poczucia rzeczywistości. Skoro to był zamach na wielką i zasłużoną rodzinę Kaczyńskich to na co czeka PiS i tacy jak ty? Organizujcie pospolite ruszenie i hajda na Moskwę! Tusk za was tego nie zrobi bo nie jest takim durniem jak całe wasze ugrupowanie! Rozumiesz nędzna kreaturo?

Data: 2011-01-18 10:48:41
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-18 10:41, Wasz Ukochany Dobrodziej pisze:
[...]

Jeżeli zamach to głowa w piasek? Tak powinniśmy postąpić?

Data: 2011-01-18 10:58:18
Autor: sofu

Użytkownik "Wasz Ukochany Dobrodziej" <wasz.nowy.stary.user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d356054$0$2487$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Ty masz nie tylko obrzezanego fiuta, ale tez z rozpedu obrzezano ci dupsko i mózg przez co stałes sie bezmózgim stekowcem.
Osobisie sram tak na PO jak i PiS, ale szczególnie na takie bolszewickie ścierwa jak ty.
A co do twojego idola Tuska, to się nie spodziewam.
Prędzej jak dawniej wejdzie na komin i będzie piał z zachwytu na cztery strony świata, że Putin pozwolił
mu się pocałować w dupę.

sofu

Data: 2011-01-18 19:04:42
Autor: .heÂŽsk.
Zawala się piramida kłamstw
On Tue, 18 Jan 2011 09:44:59 +0100, "Wasz Ukochany Dobrodziej"
<wasz.nowy.stary.user@domena.org> wrote:

> [...]

Czyli co, zamach? No to braciszku ogłoś powszechną mobilizację wśród tobie podobnych i maszerujcie na Moskwę!

 pis to kilka tysiecy ludkow.  putin z miediwediewem uciekna na kamczatke! ;-)

Zawala się piramida kłamstw