Zawarłem kredyt...

Data: 2011-05-22 00:55:28
Autor: Kris
Zawarłem kredyt...
wiem ze moge cie wycofac w przeciagu 10 dni

Kwota 9300 /
raty stale24msc  471
343 ubez
289 prowizka
12,71/% oprocentowanie
razem 11309,30

mbank u nich mam konto i na podstawie analizy moglem wzias nawet 20tys

chce sie wycofac
jak pojde do innego banku z zapytaniem to w BIKu bede figurowal
jako kredyt podjety czy zreygnowal??

jaka mam szanse na nowy pozytywny kredyt ???

Data: 2011-05-22 09:05:25
Autor: jk
Zawarłem kredyt...
Po co brałeś, jak już chcesz rezygnować?

A w BIKu będzie widoczne na razie tylko zapytanie o kredyt wraz z wnioskowaną kwotą. --

Data: 2011-05-22 11:14:14
Autor: Kris
Zawarłem kredyt...

Użytkownik " jk" <jk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irajkl$409$1inews.gazeta.pl...
Po co brałeś, jak już chcesz rezygnować?

A w BIKu będzie widoczne na razie tylko zapytanie o kredyt wraz z wnioskowaną
kwotą.
znalazlem tansza oferte i chcialbym wziasc inna kwote wieksza o jakies 3-4 tys na 3lata

Zawarłem kredyt...