Zawartośc afery w aferze...

Data: 2009-10-12 21:25:34
Autor: viper
Zawartośc afery w aferze...
kompletnie nie rozumiem tego ostatniego ruchu specjalistów od podsłuchów... zrobili dym, dobra... ale po kiego czorta to publikowali?... przecież tam nic nie ma... a mało tego, jest masa pozytywów... byłem pewien że inaczej to rozegrają.. myślałem, że tym razem przecieku nie będzie... Putra i Szmajdziński chodziliby z zatroskanymi minami i mówili że tam są rzeczy porażające... a klauzula ściśle tajne sprawiłaby że miesiącami pismaki próbowałyby sie domyślic co to za straszne rzeczy tam się znajdują a platformersi mieliby związane ręce... wynika chyba stąd że Kamiński mimo wytężonej pracy nic już nie ma... gwałtownie spada zawarośc afery w aferze... następną aferą będzie chyba to że Tusk przejechał na żółtym świetle... podobno chłopaki z pisu zauważyły że sprawy poszły w złą stronę i ponoc ma byc teraz gwałtowna zmiana podejścia... ma byc teraz mało agresywnych wypowiedzi a same wyważone z miną zatroskaną o dobro kraju... martwią się że zrobiła się za duża zadyma i sami na tym stracą... bo kto dziś jeszcze pamięta Rysia "załatwimy na 90%"...

Data: 2009-10-12 21:42:02
Autor: skippy
Zawartośc afery w aferze...

Najśmieszniejsze jest ciągłe podkreslanie, że dwóch facetów w prywatnej rozmowie używa słowa "kurwa".
Jak sięgam pamięcią, a rozmawiałem z facetami wszelkiej maści, to sam na sam "kurwa" nie padało tylko w rozmowach z proboszczem.
Może dlatego, że nie jestem księdzem.
Hipokryzja w tym zakresie jest smieszna do bólu jaj, ponieważ wszyscy o tym dokładnie wiedzą, tylko udają kretynów.
Podkreślanie i rozdmuchiwanie akurat tego wątku "afery" o czymś świadczy.

Data: 2009-10-12 21:57:39
Autor: totus
Zawartośc afery w aferze...

[...]

Ty to chyba jakiś nie dzisiejszy jesteś. Używanie słów niecenzuralnych w rozmowie telefonicznej prowadzonej za państwowe pieniądze? W godzinach pracy? A co na to dzieci? Przecież ONI używali tych słów w porze największej oglądalności. Jest projekt ustawy żeby każda rozmowa prowadzona za państwowe pieniądze była emitowana na osobnym kanale radiowym. To jest pomysł racjonalizatorski. Wtedy prasa będzie miała dostęp do tych rozmów niższym kosztem i sprzęt podsłuchowy można będzie sprzedać na allegro, a agentów przesunąć do innych ważnych zadań dla ojczyzny. Obniżka kosztów pozwoli podnieść najniższe emerytury i renty

Data: 2009-10-13 09:47:55
Autor: stary
Zawartośc afery w aferze...

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:10c5.000003e2.4ad382aenewsgate.onet.pl...
[...]

Na to liczy Tusk że Polacy zapomną,a cała ta afera hazardowa, stoczniowa sie nie liczy bo tam nic ne ma)Naprawdę nic nie ma?Polityk moze gadać co chce?Załatwiać przetargi i ustawy kolesiom?Bo on se tak gada tylko dla picu?

pozdrwaiam stary

Zawartośc afery w aferze...