Zawiadomienia do prokuratury po audycie

Data: 2016-05-14 21:41:19
Autor: u2
Zawiadomienia do prokuratury po audycie
http://niezalezna.pl/80394-juz-prawie-30-zawiadomien-do-prokuratury-po-audycie-i-beda-kolejne

Zgodnie z zapowiedziami ministrowie kolejnych resortów zgłaszają wnioski do prokuratury dotyczące działań i zaniechań ujawnionych w środowym audycie. W sumie do prokuratorów wpłynęło już blisko 30 zawiadomień o możliwości popełnienia przestępstwa.

Nie milkną echa audytu ośmiu lat rządów koalicji PO-PSL. Do prokuratur wpływają kolejne zawiadomienia. W środę o godz. 19 o wnioskach mówił minister koordynator ds. służb specjalnych Mariusz Kamiński. Poszczególne ministerstwa przygotowują własne doniesienia. Zbigniew Ziobro złożył cztery zawiadomienia, MSWiA - jedno, dotyczące nieprawidłowości w budowie aplikacji Źródło (służącej do obsługi rejestrów państwowych). Trzy wnioski złożyło Ministerstwo Środowiska. Pierwszy dotyczy zaniechań poprzedniego rządu, które ujawniono w związku z pojawieniem się epidemii afrykańskiego pomoru świń. Minister Jan Szyszko chce również, aby prokuratorzy przyjrzeli się działaniom PO-PSL w sprawie Puszczy Białowieskiej i zerwaniu umowy na dofinansowanie geotermii toruńskiej między Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska a Fundacją Lux Veritatis.

     Przygotowujemy kolejne dwa wnioski

- mówi nam Jacek Krzemiński, rzecznik prasowy Ministerstwa Środowiska. Nie ujawnia jednak, czego będą one dotyczyły.

Jeden wniosek do prokuratury przygotowało Ministerstwo Rozwoju. ,,MR złożyło zawiadomienie do prokuratury związane z nieprawidłowościami stwierdzonymi w systemie Wydziałów Promocji Handlu i Inwestycji, funkcjonujących przy polskich placówkach dyplomatycznych w wybranych krajach" - poinformował nas Stanisław Krakowski z departamentu komunikacji Ministerstwa Rozwoju.

Pierwsze zawiadomienie złożyło również Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa.

Więcej na ten temat w weekendowym wydaniu ,,Gazety Polskiej Codziennie".

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-05-14 21:51:36
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w sobota, 14 maja 2016 21:41 :

[...]

u2. Masz wersję drukowaną tego, czy po prostu na podstawie stenogramów sejmowych można lecieć na policję. Fajnie by było. Jakieś lata temu słyszałem jak prowadzący obrady vice-marszałek powiedział k...wa. Paragraf na to chyba został wyprodukowany? Jakiś czas temu bowiem chwaliłeś obecny Sejm za produkcję prawa na masową skalę, w takiej ilości że już nikt w Polsce nie jest tego w stanie ogarnąć i przeczytać. Już starożytni Rzymianie wiedzieli, że równie złe jest państwo z niedoborem prawa jak i jego nadmiarem. :-)

Data: 2016-05-14 23:22:05
Autor: u2
W dniu 2016-05-14 o 21:51, Marek Czaplicki pisze:
Jakiś czas temu bowiem chwaliłeś obecny
Sejm za produkcję prawa na masową skalę, w takiej ilości że już nikt w
Polsce nie jest tego w stanie ogarnąć i przeczytać.

taaa czeplik, nie chwaliłem, ale ganiłem, nadajesz jak radio Erewań:)

Data: 2016-05-15 07:00:46
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w sobota, 14 maja 2016 23:22 :

[...]

Tak. To po kiego dodałeś uśmiecha do swego jak to może w przypływie humoru nazywasz "komentarza"? :-)

Data: 2016-05-15 07:19:47
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

Przez 8 lat rządów PO+PSL nikt tam nie zrobił niczego takiego czym
(jeszcze) prokuratura się nie zajęła choć powinna? :-)
Coś tam "uzasadnionego" w tym audycie (oskarżeniach poprzedników) musi
być _albo będzie_ (prawie na pewno), ale ile z tego to dmuchanie
propagandowego balona to zupełnie osobna kwestia.  Ja spokojnie
obstawiam "po stylu" że dmuchania balona jest w nim przynajmniej
"sporawo", zwolennicy PO+PSL pewnie obstawiają _znacznie_ więcej.

Wiec poczekajmy na kolejne testy:
* w ilu sprawach prokuratury podejmie śledztwo "przeciw osobie"
  Pod genprokurem Ziobrą "śledztwo w sprawie" pewnie będzie w
  praktycznie niemal wszystkich zgłoszeniach [1-2 sprawy dla zachowania
  pozorów prokuratura pewnie odrzuci]
* ile będzie złożonych oskarżeń w sądach
  To się _zacznie_ za kilka miesięcy - 4 kwartał 2016?
* ile będzie wyroków skazujących
  jakoś nie sądzę by więcej niż dosłownie kilka spraw "nie o duperele"
  zakończyło się przed kolejnymi wyborami Sejmowymi _prawomocnymi_
  (ostatecznymi) wyrokami

Psy, które szczekają, nie gryzą.  (Przysłowie niemieckie)

Data: 2016-05-15 07:59:43
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 15 maja 2016 07:19 :

[...]

Ja pracuję w zachodniej firmie i wiem co to jest audyt, ponieważ firma ma certyfikat ISO i musi co jakiś czas poddawać się właśnie audytowi z ISO. Audyt to nie są oskarżenia i wywlekanie fobii audytującego, ale normalna kolej rzeczy gdy firma chce utrzymać renomę. Obecnie rządzący też są poddawani audytowi, choć nie mówią tego szczerze swym wyborcom. Audyt dla rządzących na świecie jest przeprowadzany przez firmy ratingowe i służy inwestorom międzynarodowym dla szybkiego ocenienia gdzie warto zainwestować pieniądze. Jak rating jest wysoki to zwrot z kapitału jest mniejszy, ale bezpieczniejszy, gdy niski to zwrot jest większy, ale bezpieczeństwo niższe. To wszystko. Sejmowi nie był przedstawiony żaden "audyt", ale to była ściana płaczu i ubaw dla zagranicy.

Data: 2016-05-15 08:04:09
Autor: u2
W dniu 2016-05-15 o 07:59, Marek Czaplicki pisze:
Ja pracuję w zachodniej firmie i wiem co to jest audyt, ponieważ firma ma
certyfikat ISO i musi co jakiś czas poddawać się właśnie audytowi z ISO.

na audycie ISO zarabiają różne dziwne instytucje, wcale niemałe pieniądze, bynajmniej nie służy to zawsze usprawnieniu pracy:)

Data: 2016-05-15 08:16:07
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 15 maja 2016 08:04 :

[...]

Nie wiem. Jak ostatnio w firmie wprowadzono oprócz ISO japoński system pracy to usprawniło to pracę i wcale do tego nie trzeba było jakichś pieniędzy. Zmiana organizacji i procedur i to wszystko. Mi się podoba. Bo jasno wiadomo np kto za co odpowiada i dlaczego. Ty chwaliłeś np ministra od kultury za wyjazd w spawach gospodarki gdzieś do Indii. Ja się z tego śmiałem ponieważ takie działanie oznacza, że naprawdę z kompetencjami w rządzie "dobrej zmiany" jest krucho.

Data: 2016-05-15 08:33:53
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
użytkownik Marek Czaplicki napisał:
Ty chwaliłeś np ministra od kultury za wyjazd w spawach gospodarki gdzieś do Indii. Ja się z tego śmiałem ponieważ takie działanie oznacza, że naprawdę z kompetencjami w rządzie "dobrej zmiany" jest krucho.

Kiedy Tusku pojechał do afryki sprzedawać ciągniki
a podobno coś tam sprzedał, jakoś tak strasznie żeś nie marudził, a jak pisior pojechał coś spieniężyć,
to ło matko, kurwa katastrofa i koniec świata.

Widzisz Czeplik, straciliśta Czeplik wiarygodność i lud
kopnął twój model i standard rządzenia w dupę, i dobrze.

Data: 2016-05-15 17:39:56
Autor: Marek Czaplicki
koszmar z ulicy czerskiej pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 15 maja 2016 17:33 :

[...]

Naprawdę? Jakoś nie przypominam sobie, aby w tamtych czasach na grupie siedziały jakoweś "koszmary" i były o tym toczone dyskusje. Zresztą ja zdrowo się odżywiam, wcześnie jem kolację i chodzę spać i mnie nie męczą. :-)

Data: 2016-05-15 09:39:17
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
[...]

Widzisz Czepliku, odwracasz kota ogonem. Jak Donald T. jechać
sprzedać traktor, to dobrze, a jak pisiorstwo - to źle.
Kalizm pierwszego stopnia.

Data: 2016-05-15 18:59:06
Autor: Marek Czaplicki
koszmar z ulicy czerskiej pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 15 maja 2016 18:39 :

[...]

:-)

Widzisz Czepliku, odwracasz kota ogonem. Jak Donald T. jechać
sprzedać traktor, to dobrze, a jak pisiorstwo - to źle.
Kalizm pierwszego stopnia.

Wcale nie odwracam. Nie było Cię wtedy na grupie i kropka. O taka >. :-)

Data: 2016-05-15 11:54:00
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
Zawiadomienia do prokuratury po audycie
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

Wcale nie odwracam. Nie było Cię wtedy na grupie i kropka. O taka >. :-)

W czasach kiedy był Grześ Z i Idzikoski, a Piprzykoski
kończył zadowolony, zasmucony, rozbawiony i wklejał
aszdziennik?

http://www.kinopodbaranami.pl/images_lib/doc_3700_0.jpg

Data: 2016-05-16 04:03:00
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 20:54 koszmar z ulicy czerskiej  <koszmar.z.ulicy.czerskiej@gmail.com> pisze:

[...]

A ty, gdzie wtedy byłeś kretynku?

--
stevep

Data: 2016-05-16 06:48:42
Autor: u2
W dniu 2016-05-16 o 04:03, steviepiepszykoski pisze:
[...]

te cyrkus, uważaj, bo ciebie żółć zaleje ze złości jak bidzika i znikniesz z psp jak bidzik:)))

Data: 2016-05-17 04:02:37
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 06:48 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Każdy kiedyś zniknie, kretyni jak ty też.

--
stevep

Data: 2016-05-17 06:46:22
Autor: u2
W dniu 2016-05-17 o 04:02, steviepieprzykoski pisze:
te cyrkus, uważaj, bo ciebie żółć zaleje ze złości jak bidzika i
znikniesz z psp jak bidzik:)))

Każdy kiedyś zniknie, kretyni jak ja też.

ty cyrkus pojawiasz się w nocy i znikasz w dzień, mieszkasz na drugiej półkuli, czy złość ci nie daje spokojnie spać ?:)))

Data: 2016-05-18 04:20:53
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 06:46 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Spadaj prygłupie.

--
stevep

Data: 2016-05-18 06:53:48
Autor: u2
W dniu 2016-05-18 o 04:20, steviepiepszykoski pisze:
[...]

te cyrkus, uważaj, bo żółć ciebie zaleje i nie będziesz mógł pisać na psp nawet w nocy:)))

Data: 2016-05-19 04:01:27
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 06:53 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Zarzygałeś się kretynie.

--
stevep

Data: 2016-05-16 04:01:53
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 18:39 koszmar z ulicy czerskiej  <koszmar.z.ulicy.czerskiej@gmail.com> pisze:

[...]

Jak pisiorstwo są idiotami to dobrze.

--
stevep

Data: 2016-05-15 10:24:11
Autor: u2
W dniu 2016-05-15 o 08:16, Marek Czaplicki pisze:
Ty chwaliłeś np ministra od kultury za
wyjazd w spawach gospodarki gdzieś do Indii.

znowu ściemniasz, podobnie jak z japońskim systemem zarządzania wymieszanym z ISO, wyjazd do Indii wiceministra Glińskiego było połączony z wyjazdem kilkudziesięciu polskich przedsiębiorców.

odwrotnie było z wyjazdem Słońca Peru do Peru, on chciał tylko zwiedzić Machu Picchu, interesy go nie interesowały. skarb państwa kosztował wyjazd Słońca Peru miliony, w zamian nie uzyskano nic:)

Data: 2016-05-15 17:15:44
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 15 maja 2016 10:24 :

[...]

No tak. A znasz choć skróconą nazwę owego japońskiego systemu pracy, że oskarżasz kogoś że "ściemnia"?

Data: 2016-05-15 08:18:03
Autor: A. Filip
[...]

No to krakowskim targiem:
1) Nazywanie tego co dotąd i w taki sposób (rząd) PiS przedstawia akurat
słówkiem audyt to "zagrywka propagandowa" i sporawe nadużycie tego słowa
2) Firmy ratingowe oceniają "ryzyko kredytowe" i wpływają na "koszt kredytu".
Z punktu widzenia _wyborców_ to sprawa ważna ale _niekoniecznie_ najważniejsza.  Bez większego znaczenia byłaby gdyby rząd PiS szykował się do ostrego i
szybkiego zmniejszania zadłużenia państwa, jakoś się nie szykuje :-)

A podobnej klasy "szopki polityczne" zalicza nie tylko RP3.
W innych dojrzalszych demokracjach najwyżej (przeważnie) robi się to
subtelniej i profesjonalniej, _mam nadzieje_ :-)

Szlachetne serce jest lepsze od stu pięćdziesięciu psalmów.  (Przysłowie abisyńskie)

Data: 2016-05-15 08:22:00
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 15 maja 2016 08:18 :

[...]

Masz rację. Z punktu widzenia wyborców obecnie rządzących nie ma znaczenia rating. Już samo słowo audyt to się chyba im kojarzy z audycjami w wiadomym radiu i widać, że są z tego zadowoleni, że cosik tam kumają. :-)

Data: 2016-05-15 08:09:59
Autor: Pajdak
złamas "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:57377f5e$0$679$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prokuratorzy są ci sami co za czasów PO-PSL czy już są zależni od PiS?

Lepudruk

Zawiadomienia do prokuratury po audycie