Zawiadomienie do prokuratury o pom贸wienia ...

Data: 2014-01-23 18:22:07
Autor: Robert Tomasik
Zawiadomienie do prokuratury o pom贸wienia ...
U偶ytkownik "gurson" <guruuuuuasa@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lbqmtp$msh$1node1.news.atman.pl...
WItam
Wysy艂am na dniach pismo do prokuratury o ustalenie os贸b kt贸rzy mnie pomawiaj膮 i oczerniaj膮 na forach itd - wydaje mi si臋 偶e to konkurencja, na forach mo偶na pisa膰 anonimowo. Czy prokuratura przy艣le mi pismo do dom o wszcz臋sciu post臋powania czy jak to jest ??
Bo jak rozumiem to prokurator zwr贸ci si臋 do administratora forum o ustalenie adresu IP tej osoby kt贸ra pisze bzdury

Przewa偶nie otrzymasz wezwanie do w艂a艣ciwej jednostki Policji, celem przes艂uchania Cie w charakterze swiadka. Z tego powodu praktyczniej jest z艂o偶yc zawiadomienie ustnie doprotoko艂u w takiej sparwie, ni偶 wysy艂a膰 pismo.

Prokurator, o ile uzna, ze dzia艂ania faktycznie naruszaj膮 prawo, zarz膮da najpierw od administratora forum adres贸w IP sparwc贸w, a potem ustali, czyje to IP, o ile to bedzie mo偶liwe. Do ustalenia sprawcy to jeszcze troch臋 zbytt ma艂o, ale czasem si臋 udaje :-)

Zawiadomienie do prokuratury o pom贸wienia ...