Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   [PODSUMOWANIE] Zawiadomienie o otwarciu testamentu i nabyciu spadku, poświadczenie nieprawdy we wniosku... i takie tam

[PODSUMOWANIE] Zawiadomienie o otwarciu testamentu i nabyciu spadku, poświadczenie nieprawdy we wniosku... i takie tam

Data: 2017-07-30 12:18:49
Autor: Tomaszek
[PODSUMOWANIE] Zawiadomienie o otwarciu testamentu i nabyciu spadku, poświadczenie nieprawdy we wniosku... i takie tam
Podsumowując wątek:
1. Na dzień dzisiejszy niczego nie dziedziczę (nie minęło 6 miesięcy od dnia dowiedzenia się o spadku)
2. Na rozprawie mogę zawnioskować o przyjęcie spadku z dobrodziejstwem inwentarza lub odrzucenie spadku. W dniu rozprawy nadal nie minie 6 miesięcy od dnia dowiedzenia się o spadku.
3. Odrzucenie spadku zamyka dla mnie sprawę definitywnie i niech tam się dzielą i sądzą:))

Wszystko się zgadza, czy jakieś uwagi?

--
t0maszek

[PODSUMOWANIE] Zawiadomienie o otwarciu testamentu i nabyciu spadku, poświadczenie nieprawdy we wniosku... i takie tam