Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez Palikota

Data: 2010-08-05 03:48:05
Autor: precz z PO
Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez Palikota
"Nie zamykac oczu na podłość! I nie rzeźbić słowami jej pomników. Strzec się małości

Ale nie wybaczać tym, co nie znają skruchy,a wyczuwają po prostu koniunkturę..."                                              Gustaw Herling-Grudziński

        Złożyłem zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez Janusza Palikota...prokuratura odpowiedziała!

            Ponoć Palikot boi się o swoje życie. Kolejna parodia błazna z Biłgoraju. Oto złożył ponoć wniosek o ściganie za przestępstwo posła PiS-u Adama Hoffmana! Chodzi o wypowiedź, w której Hoffman ironizował, że takiego trzeba by powiesić na najbliższej gałezi! Obawiam się o swoje życie- napisał ponoć Palikot jako uzasadnienie wniosku!

            A przecież on najlepiej chyba powinien wiedzieć, jak takie groźby wciela się w życie! Niedawno w nieodpowiedzialny sposób, z nienawistną miną, groził zabójstwem Jarosławowi Kaczyńskiemu! Zastrzelić i wypatroszyć - intstruował szaleńców i frustratów!

            Mam z Januszem Palikotem swoje prywatne boje. Nazwałem go tutaj w salonie persona non grata i człowiekiem bez zdolności honorowych, kimś kogo powinno się otoczyć infamią! Namawiałem blogerów do ignorowania tego rozdygotanego złymi emocjami i nerwami wesołka bardzo podłego stylu! Jednak swoim nienawistnym zachowaniem w stosunku do lidera Prawa i Sprawiedliwości naruszył on nie tylko zasady, ale być może uruchomił demony i spowodował realne zagrożenie ,,publicznie nawołując do popełnienia zbrodni", a to jak wiemy z przepisów kodeksu karnego podlega karze pozbawienia wolności do lat 3! A tego już nie można mu puścić płazem! Złożyłem do Prokuratury Rejonowej w Zgierzu stosowne zawiadomienie o popełnieniu przez Janusza Palikota przestępstwa! On już pewnie o tym wie! I być może dlatego broni się kontraatakiem, formułując identyczne zarzuty w stosunku do posła Hoffmana!

            Od dawna uważam, że takich ludzi jak Janusz Palikot nie powinno być nie tylko w polityce, ale w ogóle w jakimkolwiek aspekcie życia publicznego. Sieją zło, szerzą nienawiść, obrażają w haniebny sposób swoich politycznych przeciwników. Tak się nie powinno uprawiać polityki, ale za sprawą PO ten gangsterski sposób stał się jednym z platformerskich standardów politycznego działania! Bo to nie tylko Palikot. Tam chyba przyuczają do takiej agresji, weźmy za przykład choćby wczorajszy występ Pawła Olszewskiego w TVP Info razem z Beatą Szydło. Takiego nasycenia niemądrej agresji zawsze zaczynającej się od słów: winien jest PiS, nie zobaczymy gdzie indziej, tylko w PO!

            Mam dość w życiu politycznym i społecznym ludzi o mentalności i manierach gangstera! Stąd moje zawiadomienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa przez posła Rzeczpospolitej (aż trudno uwierzyć, że to prawda - sic!) Janusza Palikota!  Wystąpiłem jako obywatel RP, który ma wiedzę dotyczącą chęci popełnienia zbrodniczego czynu bądź podżegania do popełnienia takiego czynu!

            I właśnie przedwczoraj otrzymałem z Prokuratury Rejonowej w Zgierzu odpowiedź! (Łążacy Łazarzu, tak jak sugerowałeś - informuję salon24!)

Prokuratura    Rejonowa       w Zgierzu ul........................tel....  Zgierz, dn. 27 lipca 2010 roku

ORYGINAŁł(skreślone)/ KOPIA

 Prokuratura Rejonowa w Lublinie (skreślone)

                                   Stosownie do paragrafu 5 pkt 17 lit. ,,g" Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości ,,w sprawie utworzenia prokuratur apelacyjnych, okręgowych i rejonowych oraz ustalenia ich siedzib i obszarów właściwości z dnia 25 marca 2010r. w załączeniu przesyłam materiały sprawy Ko 484/10 w postaci doniesienia Andrzeja Leja dotyczącego podżegania do linczu na Jarosławie Kaczyńskim przez posła na Sejm RP Janusza palikota, zachowania Janusza Palikota w czasie trwania wiecu wyborczego na terenie Lublina i in. - zgodnie z właściwością miejscową.                       Z-ca Prokuratora Rejonowego Do wiadomości:

P. Andrzej Leja

ul. Słowackiego...

            To zostało wysłane do prokuratury w Lublinie 27 lipca. Czy Janusz Palikot już wie i kontraatakuje?

            Twarz Palikota symbolizuje najgorsze praktyki politycznej walki, wykraczające daleko poza jakiekolwiek standardy.   Łatwo zauważyć, że brak reakcji na Palikota powoduje, że palikotyzm ma się coraz lepiej. I dlatego czując poparcie posunął się nawet do gróźb! Jakże słusznie profesor Nowak przestrzegł, że kto poda mu rękę lub będzie go zapraszał do rozmów przyłączy się do grona wykluczających się z grupy osób posiadających zdolności honorowe. Zlekceważono radę profesora. Okrzyknięto Palikota filozofem, Gombrowiczem niemalże, happenerem, człowiekiem walczącym o demokrację! W obronie Palikota pojawili się ludzie spod znaku Kory, o złych twarzach, złych emocjach i złych intencjach!

            Ciekaw jestem dlaczego na groźby Palikota nie reaguje państwo polskie? I jego funkjonariusze - z urzędu! To temat na inną opowieść, bo mam wrażenie, że tam gdzie naprawdę potrzeba to państwa po prostu nie ma! Pojawia się jeno, gdy warto zadbać o interesy swoich!

            Dlatego reagujemy my! Bo wiem, że nie jestem sam! Zainspirowała mnie dzielna postawa jednej z najwybitniejszych blogerek salonu24! O rozwoju sytuacji będę salon24 informował!

Andrzej Leja-filolog i teatrolog

Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez Palikota