Zawiadomienie o zmianie Regulaminu limitu debetowego w ramach Konta Inteligo

Data: 2012-01-12 16:40:24
Autor: MD
Zawiadomienie o zmianie Regulaminu limitu debetowego w ramach Konta Inteligo
dotar艂a w艂a艣nie mail o temacie j.w. i tre艣ci jak ni偶ej :)

Witamy,
uprzejmie informujemy, 偶e 31 stycznia 2012 roku zmienia si臋 "Regulamin limitu debetowego w ramach Konta Inteligo". Dokument uleg艂 aktualizacji, a kluczowe postanowienie, kt贸re otrzyma艂o nowe brzmienie w 搂 9, dotyczy sp艂aty wykorzystanych 艣rodk贸w z tytu艂u uruchomionego limitu debetowego.

禄Zapoznaj si臋 z nowym "Regulaminem limitu debetowego w ramach Konta Inteligo"

W przypadku braku akceptacji nowego regulaminu prosimy o z艂o偶enie pisemnego o艣wiadczenia w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o zmianie. Z艂o偶enie o艣wiadczenia we wskazanym terminie oznacza膰 b臋dzie wypowiedzenie Umowy o limit debetowy, a w konsekwencji jej rozwi膮zanie z up艂ywem terminu wypowiedzenia, na warunkach okre艣lonych w tej umowie.

W razie dodatkowych pyta艅 lub w膮tpliwo艣ci prosimy o kontakt z konsultantami Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 (op艂ata zgodna z taryf膮 operatora).

Z powa偶aniem,
Wojciech Bolanowski
Dyrektor Zarz膮dzaj膮cy
kieruj膮cy Pionem Bankowo艣ci Elektronicznej

Data: 2012-01-12 09:43:33
Autor: witek
On 1/12/2012 9:40 AM, MD wrote:
[...]

kto艣 mog艂by napisa膰 co sie zmieni艂o?

dobrze, ze podali, ktory paragraf sie zmienil zamiast wrzucic caly regulamin z haslem, "znajdz 10 roznic".

Data: 2012-01-12 18:18:34
Autor: Bogdan B.
OT: Zawiadomienie o zmianie Regulaminu limitu debetowego w ramach Konta Inteligo
W dniu 2012-01-12 16:40, MD pisze:

> [...]

Wojciech Bolanowski
Dyrektor Zarz膮dzaj膮cy
kieruj膮cy Pionem Bankowo艣ci Elektronicznej

ATSD: kto by to dziesi臋膰 lat temu pomy艣la艂 ;-)

Data: 2012-01-12 21:44:34
Autor: Piotr Gralak
OT: Zawiadomienie o zmianie Regulaminu limitu debetowego w ramach Konta Inteligo
Bogdan B. napisa艂(a):
> [...]

Dyrektor Zarz膮dzaj膮cy
kieruj膮cy Pionem Bankowo艣ci Elektronicznej

ATSD: kto by to dziesi臋膰 lat temu pomy艣la艂 ;-)

Noooo... Bolanowski juz zawsze bedzie mi sie kojarzyc z mBankiem, sorry Wojtek :P
A zmienilo sie to, o ile dobrze zrozumialem prawniczy "belkot", ze teraz miesieczny okres debetu liczy sie miesiecznie :) czyli jak np. poprzednio bralismy kredycik 28-ego to mielismy 30 dni na jego splate, a teraz bedziemy miec 2 albo 3.

PG

Data: 2012-01-12 14:53:59
Autor: witek
On 1/12/2012 2:44 PM, Piotr Gralak wrote:
[...]

to zle rozumiesz

Sp艂ata wykorzystanych 艣rodk贸w [..] jest wymagalna w okresach miesi臋cznych LICZONYCH OD DNIA WYKORZYSTANIA 艣rodk贸w z Limitu debetowego.

Jak dla mnie to nie wiem co sie zmieni艂o.

Data: 2012-01-12 23:06:00
Autor: Piotr Gralak
OT: Zawiadomienie o zmianie Regulaminu limitu debetowego w ramach Konta Inteligo
witek napisa艂(a):

to zle rozumiesz

Sp艂ata wykorzystanych 艣rodk贸w [..] jest wymagalna w okresach miesi臋cznych LICZONYCH OD DNIA WYKORZYSTANIA 艣rodk贸w z Limitu debetowego.

Jak dla mnie to nie wiem co sie zmieni艂o.

no to nic sie nie zmienilo. przetlumaczylem sobie ten belkot tak, zeby byla jakakolwiek zmiana :D

Data: 2012-01-12 23:35:37
Autor: Micha艂 'Amra' Macierzy艅ski
On 12.01.2012 23:06, Piotr Gralak wrote:
[...]

Pewnie dostosowanie do wymogow zmiany w ustawie o kredycie konsumenckim.
BTW - ja jestem w Pionie przez Wojtka kierowanym ;) Ot hihot historii :D

--
Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

Data: 2012-01-13 00:05:21
Autor: witrak()
OT: Zawiadomienie o zmianie Regulaminu limitu debetowego w ramach Konta Inteligo
Micha艂 'Amra' Macierzy艅ski   <pbb@macierzynski.pl> wrote on
2012-01-12_23:35
BTW - ja jestem w Pionie przez Wojtka kierowanym ;) Ot hihot
historii :D

No to g艂臋boko wsp贸艂czuj臋. Raczej rechot...

witrak()

Data: 2012-01-13 08:26:20
Autor: Waldek
OT: Zawiadomienie o zmianie Regulaminu limitu debetowego w ramach Konta Inteligo

U偶ytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jenosp$uq5$3srv.cyf-kr.edu.pl...

Wnioskuje z tego ze to ten "Bolan"  :)

Pozdo

Data: 2012-01-13 00:03:30
Autor: witrak()
OT: Zawiadomienie o zmianie Regulaminu limitu debetowego w ramach Konta Inteligo
Bogdan B. <goodbody@rocketmail.pl> wrote on 2012-01-12_18:18
[...]

Ja dalej bym nie pomy艣la艂 ;-)

witrak()

Zawiadomienie o zmianie Regulaminu limitu debetowego w ramach Konta Inteligo