Zawiasy do mebli... (patyczki)

Data: 2009-06-16 14:03:07
Autor: Artur Górniak
Zawiasy do mebli... (patyczki)
Witam

Szukam okrągłych zawiasów do mebli. Bodajże nazywa się to
patyczek lub zawias kołkowy.

Przy czym musi mieć kąt rozwacia ponad 180 stopni.
Znalazłem jedynie normalne otwierane do 180 stopni, a wiem,
że istnieją też chyba do 230 stopni albo więcej.

W grę wchodzi albo sklep internetowy albo normalny w rejonie:
mazowieckie, śląskie lub warmińsko-mazurskie.

Potrzebuję w sumie kilka sztuk ale może ktoś spotkał i pomoże.

Pozdrawiam.

Artur Górniak
--
Home Page: http://www.argo.pl.eu.org/~josh/

Data: 2009-06-16 21:58:49
Autor: uciu
Zawiasy do mebli... (patyczki)
W grę wchodzi albo sklep internetowy albo normalny w rejonie:
mazowieckie, śląskie lub warmińsko-mazurskie.

jeśli śląskie to w Katowicach-Szopieniacach jest sklep z akcesoriami meblowymi.
Zaopatruja się tam ludzie robiący meble na wymiar a wiec powinni tam to mieć.
Jednak nie gwarantuje
http://szczegoly.pkt.pl/amadeo-art_akcesoria_meblowe_produkcja_frontow_aluminiowych_5985b4a9a27470ab0ff048f1963e43a6.html

--
-- -